30 Ekim 2014 Perşembe 12:25

Ablamın teslim olmasını istiyorum

'Ablamın teslim olmasını istiyorum'Tuzla'da bir villada yaşadığı iddia edilen sanatçı Deniz Seki'nin kardeşi Serkan Seki, son dönemde yaşananları Uçankuş TV'ye anlattı

Serkan Seki, mahkeme sürecinin devam ettiğini belirterek " Temin etmek ticarete mi girer ! Yargı verilen kararı bozuyor, Anayasa Mahkemesi'ne başvurduk. 'Arkadaşlarına temin etti' denilen olay sadece iki kişidir. Söylenen iki kişinin ise uyuşturucu kullanmadığı kanıtlandı. Dava devam ederken ' konuşmayın 'dediler,  biz de sustuk. Biz sustukça başkaları konuştu. Madem ablamın yerini biliyorlar, bana da söylesinler... Ben de gidip ablamla hasret gidereyim" dedi. 'Bu işin sonu yok ' Sözlerine devam eden Serkan Seki, kaçmanın sonu olmadığını belirterek " Ben ablamın teslim olmasını is...

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 12:18

Aramızda özel bir enerji vardı

'Aramızda özel bir enerji vardı'Hadise'den Murat Boz itirafı: Aramızda özel ve güzel bir enerji vardı

Murat Boz geçtiğimiz yıllarda O Ses Türkiyede Hadise ile birlikte jüri üyesiydi. Bu sezon yerine MFÖnün Mazhar ve Özkanı geldi. Hadise eski partneri Murat Bozu özlediğini itiraf etti. Muradım burnumda tütüyor. Onun bendeki yeri çok farklıydı. Aramızda özel ve güzel bir enerji vardı dedi.

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 10:06

Hülya'nın Rüzgar itirafı

Hülya'nın Rüzgar itirafıHülya Avşar, önceki akşam İstinye Park'ta bulunan Borsa Restoran'dan çıkarken gazetecilerle sohbet etti

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 09:43

Biraz sırtımı biraz göğsümü çek!

Biraz sırtımı biraz göğsümü çek!AIDS hastalığıyla mücadele ve bilinçlendirme amacıyla faaliyetg österen amfAR (The Foundation for AIDS Research/ AIDS Araştırmaları Vakfı) tarafından beşinci kez düzenlenen gala gecesi Los Angeles'ta

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 09:20

İşte İbo'nun müthiş aracı!

İşte İbo'nun müthiş aracı!'Çok Güzel Hareketler Bunlar' ve 'Üç Adam' programlarıyla adından söz ettiren İbrahim Büyükak yeni aracıyla...

Üç Adam programıyla adından söz ettiren İbrahim Büyükak, önceki gün kendisine son model bir cip aldı.   Lise aşkı Nurdan Beşenle mutlu bir beraberliği olan oyuncu, sevgilisinin fikrini almayı da ihmal etmedi.

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 09:04

Gizli kameralı güneş gözlüğü

Gizli kameralı güneş gözlüğüYönetmen Sinan Çetin önceki gün eşi Rebekka Haas ve oğlu Orfeo Çetin ile Bebek'teydi

Onur ÜÇKARIŞOĞLU Gözünde son teknoloji ile donatılmış bir güneş gözlüğü vardı. Oğlu Orfeonun yurt dışından kendisine hediye getirdiğini söyledi. Bu güneş gözlüğü aynı zamanda mp3 çalar. Gizli kamerası var, su altında bile kullanılıyor.

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 08:36

Fransız güzele yenik düştü

Fransız güzele yenik düştüCeyda Ateş, Roman Mağazaları'nın patronu Turgut Toplusoy'un Efsane Erdoğan'dan olan oğlu Buğra Toplusoy ile 1.5 yıl önce aşk yaşamaya başlamıştı

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 08:24

Dedikodulara inat!

Dedikodulara inat!Asena Erkin, adının aşk dedikodularına karıştığı Berkay ile bir barda karşılaşmış, ertesi akşam o ve eşi Caner Erkin'in ayrı mekanlarda eğlenmesi ise “boşanma” dedikodularını beraberinde getirmişti

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 08:16

Flaşlar patladı arkadaşı kaçtı

Flaşlar patladı arkadaşı kaçtıKadir İnanır'ı taklit ettiği Yaban karakteriyle ünlenen Fırat Doğruloğlu, önceki akşam kız arkadaşıyla Nişantaşı'ndaki Koridor'daydı

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 07:22

Ünlü oyuncular nişanlandı

Ünlü oyuncular nişanlandıOyuncu Hatice Şendil ve Burak Sağyaşar çifti, dün akşam Ulus 29'da gerçekleşen törenle nişanlandı

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 06:12

Fiziksel çekim önemli

Fiziksel çekim önemliÖzge Özpirinçci 5 yıllık sevgilisi Engin Altan Düzyatan'dan 2013 Eylül'ünde ayrılmış, 6 ay önce de meslektaşı Burak Yamantürk ile birlikte olmaya başlamıştı

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 06:01

Attan inip eşeğe binmek beni bozmaz!

'Attan inip eşeğe binmek beni bozmaz!''Güneşi Beklerken'le adını duyuran, vizyondaki 'Unutursam Fısılda'da rol alan, yeni başlayacak 'Şeref Meselesi'nde oynayan Kerem Bursin, GQ dergisine röportaj verdi

Posta RSS Haberleri

30 Ekim 2014 Perşembe 03:00

Aranan dizi bu muydu?

Hani çok net; son ekran fenomeni Öyle Bir Geçer Zaman ki isimli dizinin yerine konabilecek bir dizi daha çıkmıyordu. Adaylar vardı ama öyle kaldı, hiçbiri halef olamadı... Neyse. Salı geceleri ansızın hayatımıza giren Kaderimin Yazıldığı Gün (Star TV) bu anlamda en güçlü aday görüntüsünü verdi. Açıkçası ilk bölümden öyle bir rüzgar estirmese de önceki gece izlediğimiz bölüm dizinin giderek yükseleceğinin tüm ipuçlarını taşıyordu... [[HAFTAYA]] Bir diziye kayıtsız iyi ya da kayıtsız kötü demek mümkün değil artık. İzleyicinin aklını kestirebilmek de mümkün değil. Ama şu bir gerçe...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 13:16

Yaşar Hayal Kahvesi'nde!

Yaşar Hayal Kahvesi'nde!Türk pop müziğinin güçlü sesi Yaşar, 31 Ekim'de Hayal Kahvesi Arena Park'ta sahne alıyor

Müzik kariyerine 1996 yılında çıkardığı "Divane" albümüyle Altın Plak alarak hızlı bir giriş yapan Yaşar, 1998de yayımlanan "Esirinim" ve 2002de yayımlanan "Masal" albümleriyle üç milyonun üzerinde albüm satışı gerçekleştirerek "kalmaya geldim" dediği müzik piyasasındaki kalıcılığını ispatladı. Sanatçı, şarkı yazarı, şair, yorumcu kimliği ve muhteşem sahne performanslarıyla 90lı ve 2000li yılların en büyük isimlerinden biri oldu. Daha sonra sırasıyla "Sevdiğim Şarkılar", "Hatırla", "Sevda Sinemalarda", "Dem", "Eski Yazlar" albümlerini yayımlayan Yaşar, 14 albüme de yorumcu olarak ...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 12:54

Sürpriz ikili

Sürpriz ikili'İkinci Hal' adlı yeni albümüyle adından söz ettiren şarkıcı Bengü, önceki gün Emirgan'da komedyen Eser Yenenler'le objektiflere takıldı

Kendilerine eşlik eden arkadaşlarıyla sohbet eden ikili, fotoğrafları çekilince panik yaptı. YENİ BİR AŞK MI BAŞLIYOR? Eser Yenenlerin moralinin bozulduğu gözlenirken Bengü fotoğrafları çekilmesin diye yüzünü çevirdi. İkilinin panik halleri akıllara, Sürpriz bir aşk mı başlıyor? sorusunu getirdi. Habertürk

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 12:24

Çakallarla Dans Sıfır Sıkıntı'nın ilk fragmanı

'Çakallarla Dans Sıfır Sıkıntı'nın ilk fragmanı'Çakallarla Dans' filminin müdavimlerinin beklediği serinin 3. filmi Çakallarla Dans : Sıfır Sıkıntı 5 Aralıkta vizyona girmeye hazırlanıyor

Yönetmenliğini Murat Şeker'in üstlendiği 'Çakallarla Dans: Sıfır Sıkıntı'nın ana karakterlerini Şevket Çoruh, İlker Ayrık, Murat Akkoyunlu ve Timur Acar paylaşıyor. Kadroda Derya Baykal'ın yanı sıra kendisi gibi oyuncu olan kızı Derya Şensoy da yer alıyor. İşte i 'Çakallarla Dans Sıfır Sıkıntı'nın merakla beklenen fragmanı:   Haberin Videosu   Çakallarla Dans 3 - Sıfır Sıkıntı startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer22895","22895","201410","22895-.jpg","1", "0","Çakallarla Dans 3 - Sıfır Sıkıntı");     ...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 10:57

Cumhurbaşkanlığı Kültür ve Sanat Büyük Ödülleri

Cumhurbaşkanlığı Kültür ve Sanat Büyük ÖdülleriSinema alanında Hülya Koçyiğit'e, müzik alanında Niyazi Sayın'a, edebiyat alanında Alev Alatlı'ya, tarih alanında Prof. Dr. Engin Akarlı'ya ve kurum kategorisinde Türkiye Diyanet Vakfı İslam Ansiklope

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğanın, 2014 yılı Cumhurbaşkanlığı Kültür ve Sanat Büyük Ödüllerinin, sinema alanında Hülya Koçyiğite, müzik alanında Niyazi Sayına, edebiyat alanında Alev Alatlıya, tarih alanında Prof. Dr. Engin Akarlıya ve kurum kategorisinde Türkiye Diyanet Vakfı İslam Ansiklopedisine verilmesini uygun gördüğü bildirildi. Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, ödülün, her yıl kültür ve sanatın farklı dallarında verilmesi talimatını verdi. Ödüller için kurulan Değerlendirme Kurulu, Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreteri Fahri...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 10:50

Üstsüz gelin

Üstsüz gelinGösteri dünyasının ünlüleri yaklaşan Cadılar Bayramı için hazırlıklarını hızlandırdı. Bazı yerlerde erken partiler düzenlenirken ünlüler de bu günlerde partiler için özel kostümler satan mağazalardan

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 10:19

İzinsiz görüntüsüne 220 bin TL.

İzinsiz görüntüsüne 220 bin TL.Beren Saat, bir GSM şirketine 220 bin liralık tazminat davası açtı. Ünlü oyuncu, “Fatmagül'ün Suçu Ne?” dizisindeki bir sahnesinin davalı şirket tarafından izin alınmadan kullanıldığını öne sürdü

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 09:45

Ünlüler Cumhuriyet'i böyle kutladı

Ünlüler Cumhuriyet'i böyle kutladıTürkiye Cumhuriyeti'nin 91. kuruluş yıl dönümü ülke genelinde törenlerle kutlanıyor. Bu coşkuya katılan ünlü isimler Cumhuriyet Bayramı mesajı yayınladı. İşte o mesajlardan bazıları...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 09:26

Şişman çocuk çok başarılı

'Şişman çocuk çok başarılı'Müjdat Gezen, 'Kuvayi Milliye- Kurtuluş Savaşı Destanı' adlı oyunun galasında Şahan Gökbakar'a övgüler yağdırdı

Geçenlerde bizim şişman çocuğun filmini izledim. Çok güldüm. Bazı çevreler kızıyor ama adam komik. Cem Yılmaz sahnede ne kadar iyiyse, Şahan da sinemada başarılı dedi. POSTA

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 09:16

Kaptan ele verdi

Kaptan ele verdiFenerbahçe'nin milli kalecisi Volkan Demirel doğum gününü önceki akşam Kanlıca'daki Uskumru Balık'ta kutladı

8 aylık kızı Yade ve dadısı da gecedeydi. Kutlamaya gelenler arasında sarılacivertli takımın yıldızları; kaptan Emre Belözoğlu, Kuyt, Meireles ve Selçuk Şahin vardı. Emre Belözoğlu çıkışta Volkan herkese 30 yaşına bastığını söylüyor ama 33 oldu dedi.

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 09:10

Deniz Seki bulundu mu?

Deniz Seki bulundu mu?Hakkında yakalama kararı bulunan şarkıcı Deniz Seki'nin Tuzla'da saklandığı iddia edildi

Uyuşturucu ticareti yapmak suçundan kesinleşen hapis cezası nedeniyle 5 aydır aranan Deniz Seki, iddia edildiği gibi ne Bodrumda ne de Yunanistanın Mykonos Adasında saklanıyor. Haberin Videosu Deniz Seki burada mı saklanıyor?startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer22914","22914","201410","22914-205673.jpg","1", "0","Deniz Seki burada mı saklanıyor?"); Millet gazetesinin haberine göre ünlü şarkıcı, Tuzlada Bülent E.nin yaklaşık 8 ay önce satın aldığı tripleks villada kalıyor. İddialara göre Seki, zaman zaman 34 K.. plakalı siyah ciple alışverişe çıkıyor,  villada dostlarıyla d...

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 08:46

Rüküş Beren

Rüküş BerenÇağan Irmak'ın yazıp yönettiği, Kerem Bürsin, Hümeyra, Işıl Yücesoy, Mehmet Günsür ve Farah Zeynep Abdullah'ın başrolü paylaştığı 'Unutursam Fısılda' bugün vizyonda

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 08:07

200'e yakın Kangal'ı var

200'e yakın Kangal'ı var'Reaksiyon'un 'Oğuz'u, Sinem Kobal'ın sevgilisi İbrahim Çelikkol, Elle dergisine röportaj verdi, hayvan sevgisini anlattı

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 07:41

Gözlerimle yer bitiririm

'Gözlerimle yer bitiririm'Star TV'deki 'Medcezir'in 'Mira'sı Serenay Sarıkaya, GQ dergisinin son sayısına seksi pozlar verdi, ilginç açıklamalar yaptı

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 06:22

Gülben'e çok şey borçluyum

'Gülben'e çok şey borçluyum'"Çocuklarımın başka biriyle aynı evde yaşamasını kabul edemem” açıklamasıyla gündeme gelen Mustafa Erdoğan, Hafta Sonu dergisine verdiği röportajda eski eşi Gülben Ergen'le ilgili açıklamalar yaptı

Posta RSS Haberleri

29 Ekim 2014 Çarşamba 03:00

Nevizade ailesi işsiz kalmaz!

Ulan İstanbulun (Kanal D) Nevizade Ailesi muhtemel dizi bittikten sonra işsizlik sıkıntısı çekmeyecek. Bir dönemin Yeşilçam yıldızlarının neredeyse her birinin sahneye çıkarıldığını, Cüneyt Arkın ağabeyimizin bile sahne deneyimi olduğunu düşünürsek mesela bir Şebnem Bozoklunun kariyerinde şarkıcılık olacağı bana kesin gibi geliyor... [[HAFTAYA]] Bu arada dizinin şarkılarından oluşan bir albüm için hazırlıklar sürüyor. Geçtiğimiz gece topyekûn sahne alan Nevizade Ailesinin performansını düşünürsek, ekipten iki şarkılık çalışma değil, ciddi ve etkili bir albüm bekliyoruz. Hayırlı...

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 15:44

Fedon'dan çok sert 29 Ekim mesajı

Fedon'dan çok sert 29 Ekim mesajıÜnlü şarkıcı Fedon, 29 Ekim'le ilgili kendisini 'Duygu sömürüsü yapıyor' diye eleştirenleri topa tuttu: "Böyle düşünen şerefsizleri, bizlerin tırnağı kadar Türk olmaya davet ediyorum"

Muğlanın Bodrum İlçesinde 2 yıl önce düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına elinde Türk bayrağı ile katılan Fedon, kendisine ait sosyal paylaşım sitesinde paylaşılan yorumlara bugün yanıt verdi. Duygu sömürüsü yapıyor eleştirilerine tepki gösteren Fedon "Böyle düşünen şerefsizleri, bizlerin tırnağı kadar Türk olmaya davet ediyorum. Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun" dedi. "BÖYLE DÜŞÜNEN ŞEREFSİZLERİ.." Muğlanın Bodrum İlçesinde iki yıl önce düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliklerine elinde Türk bayrağı ile katılan sanatçı Fedon, koluna yaptırdığı Atat...

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 12:26

Yalan Dünya'ya iki yeni oyuncu

Yalan Dünya'ya iki yeni oyuncuYalan Dünya 29 Ekim çarşamba akşamı 22.30'da sezonu açıyor. Dizi, sektördeki diğer dizilerin aksine, bu yıl artık 75 dakika olacak!

Gülse Birsel; 'Yazmak da oynamak da bu yıl 75 dakika sayesinde çok kolaylaştı. Sahneler kısaldı, bölümler daha kompakt ve tempolu hale geldi. Sürükleyicilik, espriler ve bizim setteki neşemiz arttı. Zaten ilk bölümlerde hemen seyirci de fark edecektir. Hala ideal olduğunu düşündüğüm 50-60 dakikalardan çok uzağız, ama bu bile işin kalitesini çok arttırdı' diyor. JENERİK MEHMET ERDEM İMZALI Necip Memili (solda) ve Haki Biçici dizinin yeni elemanları... Nil Karaibrahimgil'in  Yalan Dünya jenerik şarkısı, bu sezon Mehmet Erdem tarafından tekrar düzenlendi ve dizinin oyuncula...

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 11:20

Bill Cosby bana tecavüz etti

'Bill Cosby bana tecavüz etti'Eski model ve oyuncu Barbara Bowman, geçmişte birlikte çalıştığı Bill Cosby'nin kendisine tecavüz ettiğini söyledi

1985 yılında özel bir seçme ile Bill Cosby için çalışmaya başlayan Barbara Bowman, Cosby'nin iki yıl sonra kendisine tecavüz ettiğini iddia etti. Daily Mail'a konuşan Bowman, "Bana ilaç verdi ve tecavüz etti. O bir canavar, üzerime bir canavar gibi geldi. Umudum diğer insanların da ünlü, zengin ve güçlü kişiler tarafından tehdit edilip susmayı tercih etmemesi. Eğer bir kişiyi bile yardım edebilirsim, amacıma ulaşmışım demektir" diye konuştu. Bowman, Cosby'nin kendisine onu bir baba gibi görmesini ve ona yüzde yüz güvenmesini istediğini söyledi. Bowman 19 yaşındayken, bir akşam otel oda...

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 10:19

Ebru Şallı'dan boşandıktan sonra

Ebru Şallı'dan boşandıktan sonraHarun Tan, Ebru Şallı'dan boşandıktan sonra kendini spora adadı. Son olarak -108 derecelik dayanıklılık testini geçen İşadamı için 'Biyonik Harun' yorumu yapıldı

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 09:23

Su gibi şeffaf

Su gibi şeffafManken Caitlin O'Connor, bir su firmasının reklam filmi için objektif karşısına geçti

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 09:01

Hanım örümcek bağlamıştı

'Hanım örümcek bağlamıştı'Şafak Sezer önceki akşam eşi Esra Sezer ile Kuruçeşme'deki gece kulübü Albüm'de eğlendi

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 08:38

Bebeğinin cinsiyeti belli oldu

Bebeğinin cinsiyeti belli olduGamze Topuz'un bebeğinin cinsiyeti belli oldu

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 07:40

Karşıma korkak erkekler çıktı

'Karşıma korkak erkekler çıktı'Hadise, Hafta Sonu Dergisi'ne özel hayatıyla ilgili çarpıcı bir açıklama yaptı. Hadise “Karşıma çıkan erkekler şöhretimden korkuyor

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 07:29

Caner Nalbantoğlu Ortaköy'de bıçaklandı

Caner Nalbantoğlu Ortaköy'de bıçaklandı2013 yılı Best Model Türkiye yarışmasının üçüncüsü Caner Nalbantoğlu, Ortaköy'de gece evine girerken bıçaklandı

Tırtıklı bıçak darbesi sonucu midesi ve karaciğeri hasar gören Nalbantoğluna ilk müdahale, Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, Dr Yüksel Beyaz tarafından yapıldı. Ameliyat sonrası yoğun bakıma alınan Nalbantoğlunun durumu hakkında bilgi veren Best Model yarışmasının organizatörü Erkan Özerman, Canerin durumu şu an iyi, Allaha şükür kurtuldu. Bıçaklayan psikopatın teki. Tutuklandı ve cezaevine gönderildi dedi.

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 06:49

Ayrı ayrı geziyorlar

Ayrı ayrı geziyorlarCaner-Asena Erkin çifti önceki akşam İstanbul gecelerinin tadını ayrı ayrı çıkardı

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 06:30

Paris'te etek giydi

Paris'te etek giydi'İncir Reçeli 2'nin başrolünde oynayan Halil Sezai ve Şafak Pakdemir bir röportaj için Paris'e gitti

Posta RSS Haberleri

28 Ekim 2014 Salı 03:00

Beyaz ile siyahın savaşı...

Diziler hakkında bir şey yazmadan önce en az bir kez daha izlerim. Çünkü ilk taşı attığınızda vebali üzerinizde kalan bir iştir bu... Yeni başlayan iki diziden söz edeceğim. İlki Beyaz Karanfil (atv). Tesadüfe bakın ki kendisine cuma gecelerinin en kuvvetli işi Karagül (FOX) karşısında izleyici aradı... Siyahla beyazın savaşından siyah galip çıktı. Çünkü beyaz, aceleye getirilmiş bir macera hissi bıraktı bende... Oyuncu kadrosu sağlamdı. Elbette başrol oyuncusu Kenan Çoban, Kurtlar Vadisi karakteri Abdülheydeki star ışığını bu yeni dizisine de taşıdı... Hoş taşımasaydı o kadroda...

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 20:11

Tülin'in Caner'i şimdi ne yapıyor?

Tülin'in Caner'i şimdi ne yapıyor?Evlilik programlarının hayatımıza soktuğu isimlerin başında, çalkantılı aşkları, inişli çıkışlı hayatlarıyla Caner ve Tulin çifti ilk akla gelenlerdendir. O günlerde şöhretin zirvesinde olan çiftimizi

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 13:23

Pırlanta mı yuttu?

Pırlanta mı yuttu?Pırlanta yuttuğu için hastanelik olduğu iddia edilen Bülent Ersoy konuştu

Önce karaciğerinde leke olduğu söylenen, ardından böbrek taşı teşhisi konulan Ersoy, sahne öncesi basın mensuplarının sağlık durumuyla ilgili sorularını yanıtladı. Kendisini çok iyi hissettiğini belirten sanatçı, yapımcısı Fevzi Siverekin Bülent Hanımın yuttuğu taş, pırlanta taşı çıktı. Ancak sağlık durumu çok iyi açıklamasıyla ilgili sorulara da yanıt verdi. Siverekin yaptığı esprinin gazetelerde yer almasına sitem eden Ersoy, Sevgili yapımcım ve dostum Fevzi Siverek sorulan soruya karşılık bir espri yapmış. Bir taş yutulmuş olsa, mideye gider, ondan sonra da bağırsaklara geçer....

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 13:14

Fatih Harbiye bitiyor mu?

Fatih Harbiye bitiyor mu?Kadir Doğulu ile Neslihan Atagül'ün rol aldığı 'Fatih Harbiye' dizisinin final yapacağı söylenmişti

Bu söylentiden sonra da, Kadir Doğulu'nun sette çalışan kostüm asistanının üzerine yürüdüğü iddia edilmişti. Dizinin yapımcı şirketi Koliba Film bu iddiaları yalanlayan bir açıklama yayınladı. Dizinin devam ettiği ve sette bir tartışma yaşanmadığını belirten Koliba Film'in açıklaması şu şekilde: "Son günlerde yazılı ve internet basınında dizimiz Fatih Harbiye ile ilgili gerçekdışı bilgiler içeren haberler yayınlanmaktadır.Dizimizin final yapacağı, biteceği şeklinde çıkan haberler ve dizi setinde başrol oyuncumuz Kadir Doğulunun kostüm asistanı ile tartıştığı yönünde çıkan haberle...

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 12:59

Murat Göğebakan'ın babası vefat etti

Murat Göğebakan'ın babası vefat ettiBir süre önce hayatını kaybeden sanatçı Murat Göğebakan'ın babası Hasan Göğebakan, 73 yaşında vefat etti

Alınan bilgiye göre, kısmi felç olan ve yaklaşık bir haftadır Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi'nde tedavi gören Hasan Göğebakan, hayatını kaybetti. Göğebakan'ın oğlu Ferhat Göğebakan, kardeşleri ve yakınları, merkez Çukurova ilçesi Beyazevler Mahallesi'ndeki evinin önüne kurulan çadırda taziyeleri kabul etti.   Murat Göğebakan'ın kardeşi Ferhat Göğebakan, AA muhabirine, babasının yaklaşık 2 yıl önce kısmi felç geçirdiğini belirterek, ağabeyinin vefatından sonra babasının rahatsızlığının arttığını söyledi. Göğebakan, babasının durumunun geçen hafta ağırlaştığını ifade ederek, ...

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 12:07

Cesur Erdal Beşikçioğlu

Cesur Erdal BeşikçioğluErdal Beşikçioğlu ve Sezin Akbaşoğulları'nın başrollerini paylaştığı 'Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku'nun geçtiğimiz günlerde yayınlanan fragmanı sosyla medyada çok konuşuldu

Erdal Beşikçioğlunun aşk ve kadınlarla ilgili sorulara yanıt arayan yazar Arifi canlandırdığı filmin fragmanı beğeni topladı. Özgün müziklerinde Harun Tekinin imzasının bulunduğu film, şimdiden müzikleriyle de merak konusu olmaya başladı. Haberin Videosu Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir TutkustartFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer22796","22796","201410","22796-204226.jpg","1", "0","Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku"); Henüz hiçbir kitabı yayımlanmamış yazar Arifin tam da kadınları ve aşkı anlamaya çalıştığı bir sırada Müzeyyene rastlamasıyla onun gizemli ve tutkulu dünyasına yaptığı y...

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 11:29

Kırmızı rujun sırrı ne?

Kırmızı rujun sırrı ne?Oynadığı diziler sayesinde Arap dünyasında da tanınan ve magazin haberlerinde ön planda yer alan oyunculardan Merve Boluğur, MBC4 kanalının sorularını yanıtlarken, Arap hayranlarına Türkçe el yazısı i

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 11:14

Bir eğildi pir eğildi...

Bir eğildi pir eğildi...32 yaşındaki İtalyan model Claudia Romani, adından söz ettirmeyi biliyor

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 09:30

Verdiği pozlar şaşırttı

Verdiği pozlar şaşırttıFotoğrafçı Mehmet Turgut'un hayat verdiği dijital fotoğraf kültür dergisi '46' yeni sayısı 'Robot Edition' için Azra Akın, Levent Üzümcü, Şenay Gürler robot oldu

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 09:26

Beyonce Kuran'dan ayet paylaştı

Beyonce Kuran'dan ayet paylaştıABD'li ünlü şarkıcı Beyonce, Instagram hesabında Kuran'dan ayet paylaştı

Dünyaca ABD'li ünlü şarkıcı Beyonce, Kurandaki İnşirah Suresinden alıntı yaparak Instagram hesabından paylaştı. Beyonce, bu sureden Elbette zorluğun yanında bir kolaylık vardır ve Gerçekten, zorlukla beraber bir kolaylık daha vardır mealindeki ayetleri paylaştı.

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 09:08

10 gün sonra kavuştular

10 gün sonra kavuştularSamanyolu TV'deki 'Şefkat Tepe'nin 'Serdar Komutan'ı Mert Kılıç ile rol arkadaşı Aslıhan Güner, Temmuz 2013'te nikah masasına oturmuştu

Çift, İstinyeparkta objektiflere takıldı. Mert Kılıç Çekimler nedeniyle birbirimizi 10 gündür görmüyorduk. Bugün izinliyiz, hasret gideriyoruz dedi. POSTA/Ali KESER

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 07:56

Hülya ve Rüzgar başrolde!

Hülya ve Rüzgar başrolde!'Kuzu' filmiyle 51. Antalya Altın Portakal'da en iyi film dahil 6 ödül kazanan yönetmen Kutluğ Ataman'ın “Hiç bitmeyen bir aşk hikayesi, erotik bir masal” olarak tanımladığı yeni filmi 'Oryantalya'nın

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 05:54

Fahriye geldi Farah gidiyor

Fahriye geldi Farah gidiyor'Kurt Seyit ve Şura'nın yıldızı Farah Zeynep Abdullah “Diziden ayrılacağınız iddia edilmişti, doğru mu?” sorusuna ilk kez cevap verdi

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 05:23

Aşk ve huzur

Aşk ve huzurPazar sabahı Emirgan'da yürüyüşe çıkan Gülben Ergen ve Erhan Çelik, sporu uzatınca yorgun düştü

Posta RSS Haberleri

27 Ekim 2014 Pazartesi 04:58

İlişkimiz kapalı kutu

İlişkimiz kapalı kutuSertab Erener'le 18 yıllık beraberliğini noktalayan Demir Demirkan, yeni sevgilisi Seda İnce'yle dün Karaköy'de görüntülendi. İnce'yle kahvaltı yapan Demirkan, sürpriz ilişkisiyle ilgili iddialar için

Demir Demirkan, lise aşkı Seda İnce uğruna 18 yıllık sevgilisi Sertab Ereneri terk ettiği iddiasının manşetlere taşınmasından bir hafta sonra yeni sevgilisiyle Karaköyde ortaya çıktı. Demirkan ve İnce, dün Karaköydeki bir mekânda kahvaltı yaparken görüntülendi. Uzun süren kahvaltının ardından mekândan tek başına ayrılan Demirkan, fotoğraflarını çeken muhabirleri Gelin röportaj yapalım diyerek yanına çağırdı. Eylül 2014te Sertab ile ilişkimizi sonlandırma kararı aldım açıklaması nedeniyle eleştirilen şarkıcı, hakkında çıkan haberlere sitem etti. AYRILIK KARARINI BİRLİKTE ALDIK ...

Posta RSS Haberleri

26 Ekim 2014 Pazar 16:15

Boşanıyorlar!

Boşanıyorlar!Moda editörü Ece Sükan ve Ümit Benan çifti boşanmaya karar verdi

Hürriyet gazetesinin haberine göre; geçtiğimiz şubat ayında ABD'de gözlerden uzak bir şekilde hayatlarını birleştiren moda dünyasının ünlü çifti Ece Sükan ve Ümit Benan beklenmedik bir şekilde boşanma kararı aldı. Çifti boşanmaya götüren sebebin, ikisinin de iş trafiğinin yoğunluğu olduğu söyleniyor.Taraflar boşanma kararı aldıkları yönündeki iddialar konusunda açıklama yapmasalar da sosyal medyada birbirini arkadaşlık listesinden çıkardı ve takibi bıraktı.

Posta RSS Haberleri

26 Ekim 2014 Pazar 10:38

Kenan Işık Türkiye'ye geri dönüyor

Kenan Işık Türkiye'ye geri dönüyorGeçirdiği kafa travması nedeniyle Almanya'da özel bir özel bir rehabilitasyon merkezinde tedavi gören Kenan Işık, İstanbul'a geri dönüyor

Almanyada özel bir rehabilitasyon merkezinde tedavi gören tiyatro sanatçısı Kenan Işık, 1 hafta sonra Türkiyeye getirilecek. TEDAVİSİNE EVİNDE DEVAM EDİLECEK Geçen 21 Martta geçirdiği kafa travması nedeniyle yoğun bakıma alınan Işıkın tedavisine Almanyanın Freidrichshafen kentindeki özel bir sağlık merkezinde devam edilmesine karar verilmişti. Gözleriyle iletişim kurabilen ve vücudunu dik tutabilen Işıkın bakımına evde devam edilecek. Ancak sanatçının bilincinin hala kapalı olduğu öğrenildi.

Posta RSS Haberleri

26 Ekim 2014 Pazar 03:00

Bir buçuk milyon saniye dizi izlemek!

Şunu artık biliyoruz; günlük hayatımızın beşte birini ekran karşısında geçiriyoruz. Üzerine alınmayan olabilir ama istatistiki rakam ortalamanın bu olduğunu söylüyor. Peki, son araştırmalara göre ekran karşısına geçtikten sonra hangi tür programlara ilgi gösterdiğimizi duydunuz mu? Hemen açıklayayım... Türk izleyicisi en çok haber ve haber program izliyor. [[HAFTAYA]] Yaklaşık yüzde 21lik dilimimiz ekran karşısına haberdar olmak için geçiyoruz... İkinci sırada ise diziler geliyor. Buradaki oran yüzde 18 kadar. Ama bunu saniyeye çevirince ortaya çıkan rakam inanılmaz bir boyutta; 1...

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 13:30

Ceyda'yı hacklediler

Ceyda'yı hackledilerSon olarak 'Yılanların Öcü' dizisinde Zeliha karakteriyle ekranlara gelen güzel oyuncu Ceyda Ateş hacklendi

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 12:26

Aldatıldıktan sonra bakın nereye gidiyor?

Aldatıldıktan sonra bakın nereye gidiyor?Pop müziğin başarılı ismi Sertab Erener, önceki hafta büyük bir yıkım yaşadı. Erener, 18 yıllık hayat arkadaşı Demir Demirkan tarafından 'başka bir kadın uğruna' terk edildi...

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 11:27

Tanem'in aşkı!

Tanem'in aşkı!Tanem Sivar, önceki akşam yeni sevgilisiyle ilk kez objektife takıldı

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 11:13

Eski eşi yalnız bırakmadı

Eski eşi yalnız bırakmadıKaya Çilingiroğlu, kalp krizi geçiren amcasını kaybetti. Feraye Tanyolaç cenazede Çilingiroğlu'nu yalnız bırakmadı

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 10:53

Centilmen

CentilmenNur Yerlitaş, önceki akşam Nişantaşı Sess'teydi. Modacıya çıkışta Fatih Cesur eşlik etti

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 09:35

Oğluma Ferrari alacağım

'Oğluma Ferrari alacağım'Türkücü İzzet Yıldızhan oğlu Mustafa ile önceki gün Belgrad Ormanı'nda bisikletle geziyordu

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 09:25

Hülya gazetecileri görünce...

Hülya gazetecileri görünce...Hülya Avşar, gazetecileri görünce sporu yarım bıraktı

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 08:27

2015 çok ateşli geçecek!

2015 çok ateşli geçecek!Şov dünyasının en seksi kadınlarından Kelly Brook, geleneksel takvimi için bu yıl da birbirinden seksi pozlar verdi

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 07:48

Pantolonu ıslanmış

Pantolonu ıslanmışOzan Doğulu önceki akşam Nişantaşı Sess Bar'daydı

POSTA Nedim Binler ile sohbet ederken gözü kulüpten çıkan güzellere takıldı. Habercilerin dikkatini ise pantolonundaki ıslaklık çekti. Ozan flaşlar patlayınca önlem almaya çalıştı.

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 07:25

Kıvanç patronuyla dertleşti

Kıvanç patronuyla dertleştiKıvanç Tatlıtuğ ile Farah Zeynep Abdullah'ın başrolünde olduğu, Star TV'deki 'Kurt Seyit ve Şura'nın reytingleri beklenen patlamayı bir türlü yapamadı. Dahası hayal kırıklığı yarattı

Posta RSS Haberleri

25 Ekim 2014 Cumartesi 02:00

Hemen bir DNA testi yaptırmamız lazım!

Fatih Harbiye (Show TV) dizisinde Neriman, Macitin gerçek babasının Kerim değil Nadir olduğunu öğrendi... Karagül (FOX) dizisinde Özlem, Baranın gerçek annesinin Narin değil Ebru olduğunu öğrendi... Bugünün Saraylısı (atv) dizisinde Savaş, Ayşenin gerçek babasının Yaşar Bey değil Ata Bey olduğunu öğrendi. Emanet (FOX) dizisinde de Fırat yakında gerçek babasının Tahir Ağa olduğunu öğrenecek gibi görünüyor... Örnekler sıralamakla bitmiyor tabii. Mesela Aşkın Bedeli, Beni Affet (Star TV) ve Alın Yazım (Kanal D) gibi dizilerde de karakterler mevcuttaki değil, gerçek anne babala...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 19:49

Kızdıran elbise!

Kızdıran elbise!Cambridge Düşesi Kate Middleton'un bu elbisesi olay yarattı

Prens William'ın eşi Kate Middleton hamilelikten kaynaklanan hastalığının tedavisinin ardından üçüncü kez kamuoyunun karşısına çıktı. 13 haftalık hamile olan 32 yaşındaki Middleton, Londra'da alkol ve uyuşturucu bağımlığı ile mücadele amacıyla kurulan bir dernek yararına düzenlenen özel geceye katıldı. Middleton, ünlü Harrod's mağazasında 599 Sterlin'e (yaklaşık 2 bin 151 TL) satılan elbisesiyle dikkat çekti. Bazı parçaları şeffaf olan elbisenin sırt kısmında fazla abartılı olmayan bir dekoltesi vardı. Bazıları da Middleton'ı siyah elbisenin içine ten rengi iç çamaşırı...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 17:30

Mesut Özil aldatınca evi de terk etti

Mesut Özil aldatınca evi de terk ettiAlman gazeteleri Mesut Özil'in sevgilisini aldatmasını ve sonra sevgilisi tarafından terk edilmesini konuşuyor. Özil'in sevgilisinin evdeki eşyalarını taşıma görüntüleri de yayınlandı

Arsenal'in Türk asıllı Alman yıldızı Mesut Özil, bu aralar yeşil sahanın dışındaki hayatıyla gündemde. Aldatma iddiaları ile gündemde olan Türk asıllı futbolcu Mesut Özil ile Alman şarkıcı Mandy Capristo'nun yolları ayrıldı. EŞYALARI TAŞINIRKEN BÖYLE GÖRÜNTÜLENDİ Alman medyasında, ikilinin Londra'daki evlerinin önünde görüntülenen taşıma kamyonu ilişkinin bittiğine bir kanıt olarak gösterildi. Kamyona, evdeki birçok eşya ile beraber Capristo'nun beyaz piyanosu da yüklendi. Bild gazetesine konuşan Capristo'nun yakın bir arkadaşı, "Evdeki eşyaların yarısının Mandy'nin" dedi. ...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 15:42

Özlem Yıldız ifade verdi

Özlem Yıldız ifade verdiSunucu Özlem Yıldız, Sanatçı Seren Serengil'in 1 Ekim 2014 tarihinde bir TV programında söylediği sözlerle ilgili olarak avukatı aracılığıyla şikayet dilekçesi sundu

Şikayet üzerine başlatılan soruşturma kapsamında Özlem Yıldız, müşteki sıfatıyla ifade vermek için  avukatı Rezan Epözdemirle İstanbul Adalet Sarayına geldi. Özlem Yıldız, bir saat kaldığı adliyede Cumhuriyet Savcısı Hasan Bölükbaşıya ifade verdi. Yıldız ifadesinde, Seren Serengilin  "Kim ne derse desin" isimli programda "Özlem evliyken eski erkek arkadaşımla Facebooktan yazıştı" demişti. Özlem Yıldız  kendisiyle ilgili onur ve şerefini zedeliyici, çirkin ve aşağılayıcı nitelikte beyanlarda bulunduğunu söylediğini belirtti. Serengilin kendisini toplum önünde k...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 12:02

Öpmeye doyamadı

Öpmeye doyamadıSerdar Ortaç bir süredir İrlanda'da ailesinin yanına olan eşi Chloe'ye kavuştu

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 11:39

Uzatma kanka kızlar kaçıyor

'Uzatma kanka kızlar kaçıyor''Seksenler'in 'Laz Komiser'i Onur Dilber ile 'Butik Ali'si Hakan Bulut çapkınlık turuna çıktı

UĞUR KOTAN/POSTA İki kızla görüntülenen kafadarlar flaşlar patlayınca ne yapacaklarını şaşırdı. Onur Dilber habercilerle sohbet etmeye başladı. Bu sırada Hakan Bulut devreye girdi, Hadi kanka uzatma, bak kızlar kaçıyor dedi.

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 11:34

Leman Sam'a suç duyurusu

Leman Sam'a suç duyurusuTV Programcısı ve yazar Esra Elönü Civliz, sosyal paylaşım sitesi twitter üzerinden sanatçı Leman Sam'ın kendisine hakaret ettiğini belirterek suç duyurusunda bulundu

Avukatı aracılığı ile Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı'na 2 sayfalık suç duyurusu dilekçesi sunan TV Programcısı ve yazar Esra Elönü Civliz, gazeteci Hüsnü Mahalli'nin twitter hesabından "IŞİD kaçırdığı Ezidi, Hristiyan ve Türkmen kadınları köle pazarında satmaya başladı" şeklinde paylaşımda bulunduğunu belirtti. Gazeteci Mahalli'nin paylaşımı üzerine sanatçı Leman Sam'ın Mahalli'ye cevap olarak twitter hesabında "Esra Elönü denen kadını gönderin oraya" şeklinde yazı yazdığını belirten Civliz'in avukatı suça konu yazının herkese açık bir şekilde paylaşıldığını, müvekkilinin belirli bir hay...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 11:16

Cüneyt Özdemir Kanal D'ye geçtiğini açıkladı

Cüneyt Özdemir Kanal D'ye geçtiğini açıkladıCüneyt Özdemir dün gece CNN TÜRK'te, Kanal D'ye geçtiğini ekranlardan duyurdu

Kanal D Haber Direktörü ve Anchormani olarak mesleki hayatında yepyeni bir döneme adım attığını ve 5N 1Knın ise değişen formatı ile hem Kanal Dde hem de CNN TÜRK ekranlarında haftada bir ekrana geleceğini söyledi. 15 yıldır Türkiye ve dünya gündemini önemli konuklarla tarafsız ve objektif olarak ekrana taşıyan Cüneyt Özdemir ile 5N 1K dün gece, 15 yılın özetinin olduğu özel bir bölümle ekrana geldi.   Haberin Videosu   Cüneyt Özdemir CNN TÜRK´e böyle veda etti startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer22675","22675","201410","22675-...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 09:44

Ceyda sonunda pes etti

Ceyda sonunda pes ettiCeyda Ateş, kendisinden ayrıldığını ısrarla reddettiği Buğra Toplusoy'la ilgili aylardır sosyal medya profilinde tuttuğu "Love Buğra" yazısını sildi

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 09:22

Eski sevgiliye cesur takip

Eski sevgiliye cesur takipTuğba Özerk yapımcı sevgilisi Fatih Cesur'dan geçen Haziran'da ayrılmıştı. Önceki akşam Beyoğlu'ndaki Chanta Club'da sahneye çıkan Tuğba Özerk'i dinlemeye gelenler arasında Fatih Cesur ile yeni aşkı d

Fatih Cesur konser öncesi Tuğba Özerki tuvalete kadar takip edip konuşmak istese de arkadaşları engelledi. Fatih Cesur sonra da başka bir kızın numarasını aldı. POSTA/Uğur KOTAN

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 08:46

Denizde aşka geldiler

Denizde aşka geldilerÜnlü Formula 1 pilotu Jenson Button ile model sevgilis Jessica Michibata, Hawai tatilinde objektiflere takıldı

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 07:54

Madonna'dan destek, dini çevrelerden tepki

Madonna'dan destek, dini çevrelerden tepkiO Ses İtalya şarkı yarışmasını kazanarak uluslararası üne kavuşan ve albüm çıkış şarkısını 'Like a Virgin' (Bakire Gibi) olarak seçen Rahibe Cristina'ya Madonna'dan destek geldi. Dini çevreler ise rah

Mart ayındaki yarışma sonrası Universal şirketiyle anlaşma yaparak ilk albümünü hazırlayan Rahibe Cristina Scuccia, müzik kariyerine tartışmalı başladı. Bir pop star olma yolunda ilerleyen ve dini kıyafetlerinden ödün vermeyen rahibe, 11 Kasımda piyasaya çıkacak olan "Sister Cristina (Rahibe Cristina) adlı albümün ilk video klibini, ABDli pop müzik sanatçısı Madonnanın 1984 yılında çıkardığı aynı adlı albümünde yer alan 'Like a Virgin' şarkısına çekti. Yeniden seslendirdiği parçanın klibini, Madonna gibi Venedikte çeken Scuccia, ülkesinde dini çevrelerce olumsuz tepkilere neden ol...

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 07:11

Keşke yaptırmasaydım

'Keşke yaptırmasaydım'Hülya Avşar, geçtiğimiz haftalarda yaptırdığı botoksun pişmanlığını yaşıyor. Yüzüne botoks yaptıran Avşar'ın yakın çevresine, “Keşke botoks yaptırmasaydım” dediği iddia edildi

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 06:59

Ayrılık zor!

Ayrılık zor!Nazlı Ilıcak, Kanal D'de yayınlanan “Pazar Gezmesi” adlı programının yeni bölümünde Ahu Yağtu'yu konuk etti

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 04:58

Hangi futbolcu Ziynet Sali'nin peşinde

Hangi futbolcu Ziynet Sali'nin peşindeFenerbahçe'den Roma Kulübü'ne transfer olan futbolcu Salih Uçan, Ziynet Sali'yi yakın takibe aldı

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 04:52

Para var, yiyecek zaman yok

'Para var, yiyecek zaman yok'Medcezir'in 23 yaşındaki yıldızı Serenay Sarıkaya diziden bölüm başına 35 bin TL alıyor

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 04:39

Dedikodu değil caz zamanı

Dedikodu değil caz zamanıKıvanç Tatlıtuğ, önceki gün sevgilisi Başak Dizer'le Etiler Big Chefs çıkışı objektife takıldı

Posta RSS Haberleri

24 Ekim 2014 Cuma 02:00

Şampiyonlar Ligi kendini korumalı!

Yayın hakkının bir kısmı D-Smart platformunda bulunan Şampiyonlar Liginde önceki akşam oynanan Galatasaray-Dortmund futbol karşılaşması sürerken, TRT Sporun internet sitesi maçın bir kısmını korsan yayınladı... Bunun hukuki sorunlarını bir kenara koyalım. Ahlaki sorunlarını da muhataplarına bırakalım. Ama ortada yılda 15 milyon euro yani yaklaşık 50 milyon TLye denk gelen bir maliyet var. Ve yayıncı bunu reklam gelirlerinden karşılamak durumunda... Maliyet bu kadar büyük olunca sorumluluk da aynı oranda büyüyor. TRT Spor Koordinatörü Nasuhi Güngör, olayın hemen akabinde iyi niyet...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 20:43

Evlen benimle Meryem

'Evlen benimle Meryem'Geçtiğimiz haftalarda hırkasının kapüşonunu türban gibi kapatarak verdiği pozları sosyal medyada yayınlayan Meryem Uzerli, şimdi de Facebook'ta üstsüz bir pozunu paylaştı

Takipçilerinden biri, fotoğrafın altına yazdığı yorumla ünlü oyuncuya evlenme teklif etti. Behçet K. isimli hayranı, Uzerliye teklifini şu mesajla iletti: Size şaka gibi gelebilir fakat benimle evlenir misiniz? Zengin değilim, 49 yaşındayım, aylık 2800 TL maaşım var, arabam yok, Mersinde oturuyorum. İkimize de yeter. Bir başka takipçisi de Uzerliye Behçet ne veriyorsa iki katı benden diye seslendi. Aldığı teklifler, Uzerliyi gülümsetti.

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 15:29

Yuttuğu taş pırlanta çıktı!

Yuttuğu taş pırlanta çıktı!Bir haftadır Özel Ataköy Hastanesi'nde tedavi gören Bülent Ersoy'un sağlık durumuyla ilgili yapımcısı Fevzi Siverek'ten ilginç bir açıklama geldi

 Güneş'in haberine göre, karaciğerinde leke olduğu öğrenilen Ersoyla ilgili Uçankuş TVnin Magazin Merkezine konuşan Siverek ise Bülent Ersoy hem dinlenmek, hem de tedavi altında olmak maksadıyla hastanede kalıyor. Böbreğinde taş var. Yıllar önce uğradığı saldırı olayından sonra tek böbreğini kaybetmişti. Zaten bu durumdan dolayı tedbirli davranılıyor. Doktorlar o yüzden daha da dikkatli bir şekilde taşı düşürmeye çalışıyorlar.   YUTTUĞU TAŞ PIRLANTA!   Fevzi Siverek, "Yuttuğu taş, pırlanta taşı çıktı. Fakat sağlık durumu gayet iyi. Bugün ya da yarın taburcu olacak dedi. ...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 13:18

Nur Yerlitaş'a nazar değdi!

Nur Yerlitaş'a nazar değdi!Kendine has üslubuyla yarışmacıları kıyasıya eleştiren Nur Yerlitaş'a nazar değdi

Jüri olduğu programla adından sıkça söz ettiren ünlü modacı Nur Yerlitaşın hastaneye kaldırıldığı öğrenildi. Zatürre olduğu öğrenilen ünlü ismin şu anda sağlık durumunun iyi olduğu kaydedildi. İlgili Haber Son fenomen   İlgili Haber Sosyal medyanın yeni fenomeni Nur Yerlitaş konuştu

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 12:18

Erdoğan kardeşler Kıvanç'ı istiyor

Erdoğan kardeşler Kıvanç'ı istiyorYılmaz Erdoğan'ın ardından abisi Mustafa Erdoğan da sinema dünyasında adından söz ettirmeye hazırlanıyor

Geçtiğimiz aylarda yazmaya başladığı sinema filmi senaryosunu tamamlayan Erdoğan, ilk filmini kardeşinin desteğiyle çekecek. Yılmaz Erdoğan, filmin yönetmen koltuğunda oturacak. Mustafa Erdoğanın oyuncu kadrosunda da yer alacağı filmin çekimlerinin bir bölümü İranda yapılacak. Erdoğan kardeşlerin, bir savaş hikâyesini anlatacakları filmde başrolde görmek istedikleri isim ise Kıvanç Tatlıtuğ. Daha önce Kelebeğin Rüyası filminde Yılmaz Erdoğanla birlikte çalışan Tatlıtuğun Kurt Seyit ve Şura dizisinin hemen ardından yeniden bir askeri canlandırmaya sıcak bakıp bakmayacağı is...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 11:54

Arkasından ağlamışlar

Arkasından ağlamışlarSelen Seyven, FOX TV'deki 'Kocamın Ailesi'nin 'Yonca'sıydı. Yazdığı bir tweet yüzünden diziden kovulduğu iddia edilmişti

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 11:37

Kızım 45 kiloydu, nasıl taşıyamadı

'Kızım 45 kiloydu, nasıl taşıyamadı'Sunucu Defne Joy Foster'ın evinde hayatını kaybettiği Kerem Altan hakkında "yardım yükümlülüğünü yerine getirmemek suretiyle ölüme neden olmak" suçundan 3 yıla kadar hapis istemiyle açılan davanın 7'n

Defne Joy Foster'ın annesi Hatice Foster, ''Kızım 45 kiloydu, sanık onu nasıl taşıyamadı. Ambulansı aramadı. Anneyim, yüreğim sızlıyor'' dedi. "ERKEN MÜDAHALE HALİNDE, KURTULUP KURTULMAYACAĞI HUSUSUNDA GÖRÜŞ BELİRTMEK MÜMKÜN DEĞİL" Anadolu 36. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya tutuksuz sanık Kerem Altan katılmazken, müşteki Defne Joy Foster'ın annesi  Hatice Foster ve eşi İlker Yasin Solmaz'ı avukatları temsil etti. Erken müdahale olması halinde Defne Joy Foster'ın ölümünün engellenip engellenemeyeceği konusunda Adli Tıp Kurumu, "Bütün acil durumlarda erken müdahalenin ö...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 11:06

5 yıl sonra yeniden aşk

5 yıl sonra yeniden aşkKoray Candemir önceki akşam Bilge Öztürk ile görüntülendi

Rockçı Koray Candemir geçen kış oyuncu Duygu Yetiş ile birlikte olmuştu. Önceki akşam ise Tarkanın 2004ten 2008e kadar aşk yaşadığı Avukat Bilge Öztürk ile Karaköyde görüntülendi. Aynı kulüpte eğlendiler. Çıkışta flaşlar patlayınca şaşırdılar. Koray Candemir ile Bilge Öztürk 2009da da flört etmişti. Aşk 5 yıl aradan sonra alevlendi. POSTA/Uğur KOTAN

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 10:35

Sosyal medyada tavuk döner fırtınası

Sosyal medyada tavuk döner fırtınasıTwitter'da bir kullanıcının tavuk dönerle ilgili attığı tweet bir anda sosyal medyanın en çok konuşulan gündem maddesi oldu

POSTA.COM.TR Mikro blog sitesi Twitter'dan tavuk dönerle ilgili bir mesaj yayınlayan @cerentheirish isimli kullanıcı, saatler içinde Twitter'da en çok konuşulanlar listesine girdi. Twitter kullanıcısının, 'ucuzluğu' yüzünden tavuk döneri hedefe koyduğu rekor kıran mesajında şu ifadeler yazıyordu: "KİMSE SİZİNLE TAVUK DÖNER YEMEK ZORUNDA DEĞİL" "Gelir düzeyiniz bir ilişki yaşamaya müsait değilse o işlere hiç kalkışmayın. O da eksik olsun. Kimse sizinle tavuk döner yemek zorunda değil" Bu mesaj tavuk döner fanatikleriyle karşıtlarını karşı karşıya getirirken günün en çok ko...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 09:52

Köpeğiyle oynarken merdivenden düştü

Köpeğiyle oynarken merdivenden düştüÜnlü ses sanatçısı Semiha Yankı, köpeğiyle oynarken talihsiz bir kaza geçirdi.

4 gün önce meydana gelen olayda köpeğinin bir anda üzerine atlamasıyla dengesini kaybeden Yankı, merdivenlerden düştü. Hastaneye kaldırılan sanatçının iki kaburgasında kırık tespit edildi. Nefes almakta zorlandığı için oksijen maskesi takılan Yankı, hastaneden dün taburcu oldu.

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 09:24

Van Damme'den gazetecilere uçan tekme

Van Damme'den gazetecilere uçan tekmeJean Claude Van Damme, önceki akşam Reina'yı birbirine kattı

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 09:11

Seda Sayan ekranlara dönüyor!

Seda Sayan ekranlara dönüyor!Seda Sayan yakında yeni bir formatla yeniden izleyici karşısına çıkacak

'Seda Sayan Show' isimli programı tartışmalara neden olan ve bu nedenle ekranlara veda eden Seda Sayan yeni formatla yeniden izleyici karşısına çıkıyor. Production House yapımcılığında Show TV ekranlarında başlayacak olan 'Yol Arkadaşım' adlı programda hayatlarını doğru insanla birleştirmek isteyen ancak bunun yolunu bir türlü bulamayan çiftleri birleştirilecek. Programa katılan çiftlerin hayatları profesyonel bir ekip tarafından takip edilecek ve bu görüntüler programda ekrana getirilecek. Türkiyenin ilk halk jürisinin karşısına çıkacak olan çiftlerin uyumlu olup olmadığı ise, b...

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 08:49

İki kere baktılar

İki kere baktılarÜnlü şarkıcı yine giydiği kıyafet ve yaptığı makyajla ilgi odağı oldu

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 08:18

Ali Ağa 60 yıllık köşke taşındı

Ali Ağa 60 yıllık köşke taşındıAğaoğlu Holding'in patronu Ali Ağaoğlu, İstanbul-Kuruçeşme'de yeni taşındığı köşkünün kapılarını ilk kez ALEM Dergisi'ne açtı

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 07:49

Hamilelik yaradı

Hamilelik yaradı7.5 aylık hamile Pelin Karahan'a hamilelik yaramış

Muhteşem Yüzyılın Mihrimah Sultanı Pelin Karahan geçen Haziranda Bedri Güntay ile evlenmişti. 7.5 aylık hamile olan Pelin Karahan önceki gün eşiyle Zincirlikuyu Zorlu Centerdaydı. Daha da güzelleşmiş görünüyordu.

Posta RSS Haberleri

23 Ekim 2014 Perşembe 06:39

Meryem'in adı yetti

Meryem'in adı yettiMeryem Uzerli'nin başrolünü oynayacağı senaryosu ve kadrosu henüz belli olmayan dizi Cannes'daki 'Mipcom' adlı televizyonculuk fuarında 25 ülkeye satıldı

Posta RSS Haberleri

Üzgünüm ama İMKB bilgileri alınamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.

İzmir - 5 Günlük Hava Tahmini


Izmir
Perşembe
Gün
16°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:0%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
8°C
Rüzgar hızı:6 km/h
Rüzgar yönü:6° K
Nem Oranı:87%
Yağış:10%
Gün Batımı:17:14
Cuma
Gün
16°C
Rüzgar hızı:13 km/h
Rüzgar yönü:13° KKD
Nem Oranı:69%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
Parçalı Bulutlu
9°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:13 km/h
Rüzgar yönü:13° KKD
Nem Oranı:77%
Yağış:20%
Gün Batımı:17:14
Cumartesi
Gün
Güneşli
18°C
Güneşli
Rüzgar hızı:24 km/h
Rüzgar yönü:24° KKD
Nem Oranı:65%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
8°C
Rüzgar hızı:27 km/h
Rüzgar yönü:27° KKD
Nem Oranı:78%
Yağış:10%
Gün Batımı:17:14
Pazar
Gün
Güneşli
18°C
Güneşli
Rüzgar hızı:31 km/h
Rüzgar yönü:31° KKD
Nem Oranı:60%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
7°C
Rüzgar hızı:31 km/h
Rüzgar yönü:31° KKD
Nem Oranı:73%
Yağış:0%
Gün Batımı:17:14
Pazartesi
Gün
Güneşli
18°C
Güneşli
Rüzgar hızı:28 km/h
Rüzgar yönü:28° KKD
Nem Oranı:57%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
6°C
Rüzgar hızı:28 km/h
Rüzgar yönü:28° KKD
Nem Oranı:73%
Yağış:0%
Gün Batımı:17:14
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
30 Ekim 2014 Perşembe 07:00

İstanbul - 5 Günlük Hava Tahmini


Istanbul
Perşembe
Gün
11°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:0%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:32
Gece
11°C
Rüzgar hızı:340 km/h
Rüzgar yönü:340° KKB
Nem Oranı:90%
Yağış:90%
Gün Batımı:17:03
Cuma
Gün
13°C
Rüzgar hızı:358 km/h
Rüzgar yönü:358° K
Nem Oranı:82%
Yağış:90%
Gün Doğumu:06:32
Gece
11°C
Rüzgar hızı:5 km/h
Rüzgar yönü:5° K
Nem Oranı:74%
Yağış:60%
Gün Batımı:17:03
Cumartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
13°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:6 km/h
Rüzgar yönü:6° K
Nem Oranı:70%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:32
Gece
Parçalı Bulutlu
10°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:21 km/h
Rüzgar yönü:21° KKD
Nem Oranı:70%
Yağış:10%
Gün Batımı:17:03
Pazar
Gün
Parçalı Bulutlu
13°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:31 km/h
Rüzgar yönü:31° KKD
Nem Oranı:61%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:32
Gece
Açık
10°C
Açık
Rüzgar hızı:53 km/h
Rüzgar yönü:53° KD
Nem Oranı:68%
Yağış:0%
Gün Batımı:17:03
Pazartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
13°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:52 km/h
Rüzgar yönü:52° KD
Nem Oranı:60%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:32
Gece
11°C
Rüzgar hızı:64 km/h
Rüzgar yönü:64° DKD
Nem Oranı:68%
Yağış:0%
Gün Batımı:17:03
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
30 Ekim 2014 Perşembe 07:00

Ankara - 5 Günlük Hava Tahmini


Ankara
Perşembe
Gün
11°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:0%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:15
Gece
Çok Bulutlu
8°C
Çok Bulutlu
Rüzgar hızı:254 km/h
Rüzgar yönü:254° BGB
Nem Oranı:91%
Yağış:20%
Gün Batımı:16:49
Cuma
Gün
14°C
Rüzgar hızı:292 km/h
Rüzgar yönü:292° BKB
Nem Oranı:78%
Yağış:40%
Gün Doğumu:06:15
Gece
8°C
Rüzgar hızı:316 km/h
Rüzgar yönü:316° KB
Nem Oranı:88%
Yağış:50%
Gün Batımı:16:49
Cumartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
13°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:335 km/h
Rüzgar yönü:335° KKB
Nem Oranı:68%
Yağış:20%
Gün Doğumu:06:15
Gece
2°C
Rüzgar hızı:339 km/h
Rüzgar yönü:339° KKB
Nem Oranı:81%
Yağış:0%
Gün Batımı:16:49
Pazar
Gün
Güneşli
13°C
Güneşli
Rüzgar hızı:321 km/h
Rüzgar yönü:321° KB
Nem Oranı:62%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:15
Gece
0°C
Rüzgar hızı:25 km/h
Rüzgar yönü:25° KKD
Nem Oranı:80%
Yağış:0%
Gün Batımı:16:49
Pazartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
11°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:73 km/h
Rüzgar yönü:73° DKD
Nem Oranı:59%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:15
Gece
-1°C
Rüzgar hızı:94 km/h
Rüzgar yönü:94° D
Nem Oranı:76%
Yağış:0%
Gün Batımı:16:49
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
30 Ekim 2014 Perşembe 07:00

Her türlü görüşünüz bizim için son derece önemli.
Bu servis sizin katkılarınızla büyüyecek.
Tüm öneri, eleştri ve merak ettikleriniz için bize:

Telefon: + 90 232 422 62 22

EPosta: bilgi@mansettenhaberler.com

ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,
Evrenel yazılım hizmetleri