24 Kasım 2014 Pazartesi 10:45

Tam bir akrep kadını

'Tam bir akrep kadını'Yaptıklarıyla sık sık gündeme gelen Miley Cyrus dün 22 yaşına bastı

ABDli popçu Miley Cyrus, dün 22 oldu. Hem aşkta, hem sahnede, hem siyasi görüşlerinde cesaretinden ödün vermeyen Cyrusun Instagramda paylaştığı pizzalı doğum günü pastası fotoğrafının altına yorum yağdı. Doğum günü Akrep burcuna denk gelen genç popçu için en çok Tam bir Akrep kadını yorumu yapıldı. Popçu son röportajında Hiçbir zaman gülümseyen ve prenses rolü oynayan bir Disney kahramanı olmadım. Eleştiriler umrumda değil demişti.

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 10:22

Pembe bikiniyle çıplaklar kampında!

Pembe bikiniyle çıplaklar kampında!Dünyaca ünlü şarkıcı Katy Perry, turne ekibiyle eğlenmek için Sidney'in Harbour plajına demir attı

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 10:19

Yerlitaş: Erdoğan'ı destekledim diye yüzüme tükürdüler

Yerlitaş: Erdoğan'ı destekledim diye yüzüme tükürdülerBu Tarz Benim yarışmasının fenomenleşen jüri üyesi Nur Yerlitaş, Recep Tayyip Erdoğan'ı desteklediği için bazı kişilerin kendisine tepki gösterdiğini ve yüzüne tükürdüklerini söyledi

Televizyonda sezonun en çok konuşulan yarışmanın jüri üyelerinden modacı Nur Yerlitaş, Radikal'den Armağan Çağlayan'a her şeyi anlattı. Nur Yerlitaş "Ben Erdoğan'ın her şeyden önce hayranıyım bir Cumhurbaşkanı olarak. Liderlik yeteneklerine hayranım. Öncelikle çok iyi bir aile... Buna bakılarak da tarafımca mitingine gidip Cumhurbaşkanımızı destekledim.Bu yüzden suratıma tükürdüler" dedi. İşte Yerlitaş'ın o açıklamaları: BİR "ERDOĞAN'  HAYRANIYIM VE HİÇ DE PİŞMAN DEĞİLİM" Sen cumhurbaşkanılığı seçimleri sırasında Erdoğan'ın mitingine gittiğin ve bunu sosyal medyada payla...

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 10:05

Beren 'anne' olacak!

Beren 'anne' olacak!Geçtiğimiz mart ayından beri hiçbir projede yer almayan Beren Saat, Kemal Yılmaz'ın "9oN" isimli filminde annelik provası yapacak

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 09:38

Ünlü aktör Crowe: Gelibolu'da bir ulusu işgal ettik

Ünlü aktör Crowe: Gelibolu'da bir ulusu işgal ettikYeni Zelanda doğumlu Avustralyalı aktör ve yönetmen Russell Crowe, ülkesinde tartışmaya yol açan ifadeler kullandı. Russell Crowe, “Gelibolu'da bağımsız bir ulusu işgal ettik” dedi

Avustralyadaki Seven Network kanalında sunucu Mike Willeseenin sorularını cevaplayan ünlü oyuncu, çekimleri Türkiyede yapılan ve 26 Aralıkta vizyona girecek olan The Water Diviner filmine de değindi. BUNLARI SÖYLEYECEK KADAR OLGUN OLMALIYIZ Birinci dünya savaşı yıllarında geçen filmde yönetmenlik koltuğuna oturan ve başrol oyuncusu olan Russell Crowe, Bence, 100 yılın ardından, bu mitolojiye açıklık getirmenin zamanı geldi. Bence artık başkalarının söylemeyi engellemeye çalıştığı bir hikayeyi hesaba katacak kadar olgun bir ulus olmalıyız. Biliyorsunuz çünkü biz bağımsız b...

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 09:21

200 bin 'Gece'de eridi

200 bin 'Gece'de eridiYönetmenliğini Erden Kıral'ın yaptığı, başrollerini Nurgül Yeşilçay, Mert Fırat ve Vildan Atasever'in paylaştığı 'Gece' 14 Kasım'da vizyona girmiş, ilk 3 günde 9 bin 350 kişi tarafından izlenmişti

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 09:12

Evleniyorlar

EvleniyorlarKoç Holding üst düzey yöneticilerinden Divan Grubu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Faruk Öztunç ile yaklaşık altı ay önce tanışıp birbirlerini çok seven çift, evlilik kararı aldı

Yıllardır özel hayatıyla ilgili hiç gündeme gelmeyen Ebru Gediz, ilk defa evlilik için 'evet ' dedi. Çift Aralık ayında aile arasında sade bir nişan töreni yapmaya karar verdi. Ebru Gediz Faruk Öztunç çifti 6 Haziran 2015 tarihinde dünyaevine girecekler.

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 08:59

İlkokul öğretmenini filminde oynattı

İlkokul öğretmenini filminde oynattı30 Ocak'ta vizyona girecek olan komedi filmi Yapışık Kardeşler'in yönetmen koltuğuna oturan İlker Ayrık, kendi ilkokul öğretmeni Şenay Serpen'i filminde oynattı

Filmde, yapışık kardeşler Halim ve Selimin okul yıllarını anlatan sahnedeki öğretmen rolünü, Balıkesir 6 Eylül İlkokulundan öğretmenine oynatan İlker Ayrık, Herkes için öğretmenler ama özellikle de ilk öğretmenler unutulmazdır. Benim için de öyle dedi. Oldukça heyecanlı olduğunu söyleyen Şenay Serper ise Emekli oldum ama eski öğrencilerimden hiç kopmadım. İlker her bayramda, yılbaşında arar. Televizyondan selam söyler. Böyle vefalı bir öğrenci yetiştirdiğim için çok mutluyum diye duygularını ifade etti.   Haberin Videosu   Filmde öğre...

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 08:36

4 ayda 30 kilo verdi

4 ayda 30 kilo verdiSelami Şahin ve Işın Karaca, önceki akşam Bostancı Gösteri Merkezi'nde konser verdi.

Sahne öncesi basın mensuplarının karşısına çıkan ikili, baba-kız imajı çizdi. Işın Karaca, İnsanların hayatında dertleşebileceği nadir kişiler vardır. Selami Abi de benim için öyledir. Ben ona kısaca babişim diyorum. Onun gibi dev bir isimle sahneye çıkmak benim için büyük onur diyerek Şahine övgüler yağdırdı. İkiliyi gecede yaklaşık 2 bin kişi izledi. HEDEFİM 50 KİLO 100 kiloya kadar çıkan Işın Karaca geçen Temmuzda mide küçültme ameliyatı olmuştu. 4 ayda 30 kilo veren Işın Karaca şu an 70 kilo. Şimdiki hedefim 50 kiloya inmek diyor. 2

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 08:22

Gece gece olay oldu!

Gece gece olay oldu!Alman yıldız futbolcu Mario Götze'nin model kız arkadaşı Ann Kathrin Brömmel'in instagram hesabından paylaşılarak sonrasında silinen video olay oldu

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 07:44

Kırmızı halıda seksilik yarışı

Kırmızı halıda seksilik yarışı42. Amerikan Müzik Ödülleri Los Angeles'taki Nokia Theater'da düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Geceye katılan kadın davetliler cesur dekolteleriyle tatlı bir yarış içerisindeydi...

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 07:19

Aleviyim ama adım Yavuz

'Aleviyim ama adım Yavuz'Yavuz Bingöl: Alevi olduğum anlaşılmasın diye ismimi 'Yavuz' koydular

Sanatçı Yavuz Bingöl, Alevi anne babanın çocuğu olmasına rağmen isminin bilerek aşağılanmaması için 'Yavuz' konulduğunu söyledi. Yavuz Bingöl: Alevi olduğum anlaşılmasın diye ismimi 'Yavuz' koydular Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Tunceli Üniversitesi'ndeki programına katılan sanatçı Yavuz Bingöl, isminin neden "Yavuz" olduğunu açıkladı. ''ALEVİ OLDUĞUM ANLAŞILMASIN DİYE...'' Bingöl, "Adım Yavuz ama Alevi ana babanın çocuğuyum. Anne ve babama sordum 'Niye koydunuz?' diye. Babam 'Bilerek koydum' dedi. Alevi olarak aşağılandığım zaman ilkokul ikinci sınıftaydım. Alevi'nin ne o...

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 06:15

Mezar taşına sticker'lı dua

Mezar taşına sticker'lı duaGeçtiğimiz mayıs ayında Şile'de ATV aracıyla geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden, eski Fenerbahçe Başkanı Ali Şen'in 17 yaşındaki torunu Alp Ali Şen'in mezar taşı sticker'larla (etiket) doldu

Bazı Fenerbahçe taraftarları ile Alpin sevenleri, dua ve temennilerinin yazılı olduğu kağıtları mezar taşına yapıştırdı. Mezarlık görevlilerinin kaldırdığı stickerların yerini çok geçmeden yenileri aldı. Görevliler, ünlülerin mezarlarında bu sıkıntıyı sık sık yaşadıklarını, bazı mezar taşlarına karikatür bile çizildiğini söyledi.

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 05:58

Havalimanında kabusu yaşadı

Havalimanında kabusu yaşadıStar tV'deki 'Güzel Köylü'nün yıldızı Gizem Karaca 'Seni seviyorum adamım' filminin galası için İstanbul'dan, Kıbrıs'a gidecekti

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 05:42

Arsızlar dışarda Deniz içerde

'Arsızlar dışarda Deniz içerde'Bülent Ersoy, uyuşturucu ticareti yaptığı gerekçesiyle 16 Kasım'da, Bakırköy Cezaevi'ne giren Deniz Seki için bakın neler söyledi

Posta RSS Haberleri

24 Kasım 2014 Pazartesi 05:21

1 haftada 8 sevgili

1 haftada  8 sevgiliAdının sürekli farklı kişilerle anılması, Demet Evgar'ı isyan ettirdi

Posta RSS Haberleri

23 Kasım 2014 Pazar 10:31

Seda Üren anne oldu

Seda Üren anne oldu2013 yılında Ercüment Nefesoğlu ile dünyaevine giren ünlü şarkıcı Seda Üren anne oldu. Erkek bebeğe Nefes Kaan ismi verildi

Seda Üren'in konservatuardan arkadaşı olan Türk sanat müziğinin ünlü sanatçısı Onur Akay, şarkıcının anne olduğunu Twitter'da yazdı. Üren'in doğuma girmeden önce bebeği ile ilgili duygularını yazdığı özel günlüğünün son sayfasını da paylaşan Akay, şarkıcı ve bebeğin sağlık durumu hakkında bilgi verdi. Akay, Canım dostum Seda Üren anne oldu ve oğlu Nefes Kaana hayırlısı ile kavuştu. Fulya Acıbadem Hastanesinde doğum yapan Seda Ürenin ve Nefes bebeğin sağlık durumu çok iyi. İşte Sedanın doğuma girmeden önce günlüğüne bebeği için yazdığı duygular. Kardeş gibi büyüdüğümüz Sedamın ...

Posta RSS Haberleri

23 Kasım 2014 Pazar 10:13

Evlilik teklifi bitirdi

Evlilik teklifi bitirdiSinem Kobal ile İbrahim Çelikkol'un 11 aylık aşkı 2 hafta önce bitmişti. Star TV'deki 'Reaksiyon'un yıldızı İbrahim Çelikkol yakın çevresine dert yandı

Posta RSS Haberleri

23 Kasım 2014 Pazar 09:54

Annesinin evine kapandı

Annesinin evine kapandıAta Demirer ile Özge Borak'ın evliliği Nisan 2012'de başlayıp 12 Kasım 2014'te bitmişti. Özge Borak ayrılığın ardından birlikte oturdukları evden taşındı. Ata Demirer ise annesi Ayten Kaçr'ın Cihangir

Posta RSS Haberleri

23 Kasım 2014 Pazar 09:31

Beni sevişine hayranım

'Beni sevişine hayranım'Galatasaraylı futbolcu Sneijder ile 4.5 yıllık eşi Yolanthe Cabau arasındaki aşk ateşi depreşti

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 14:18

Scarlett Johansson gizlice evlendi mi?

Scarlett Johansson gizlice evlendi mi?Eylül ayında anne olan Scarlett Johansson'un, kızının babası Romain Dauriac'la gizlice evlendiği iddia edildi.

Hollywoodun en popüler yıldızlarından Scarlett Johanssonun, nişanlısı Romain Dauriacla evlendiği öne sürüldü. Önceki gün katıldığı bir davette sol eline taktığı evlilik yüzüğüyle görüntülenen Johanssonun, kızının babasıyla gizlice evlendiği iddia edildi. Ünlü yıldız ilk eşi Ryan Reynoldsla da gizli düğün yapmayı tercih etmişti. (HtHayat)

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 14:15

Medcezir'de seks kasetiyle şantaj!

Medcezir'de seks kasetiyle şantaj!Ekranların sevilen dizisi Medcezir'e bu hafta Nadir'in, Sude'ye Kenan ile sevişme görüntülerini göndererek şantaj yapması damga vurdu

Nadir, şirket hisselerini ele geçirmek için Sude'ye Kenan ile sevişme görüntülerini gönderdi. Kenan'ın kulübesinde buluşup sevişen çift, her yerin kameralarla kaplı olduğunu fark edince büyük şok yaşadı. Sude, Nadir'in şantajına boyun eğdi ve şirket hisselerini ona teslim etti.

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 13:54

Bayhan'ın Deniz Seki kararı!

Bayhan'ın Deniz Seki kararı!Cezaevinde yattığı için Popstar yarışmasında Deniz Seki tarafından ağır bir biçimde eleştirilen Bayhan, tutuklanan Deniz Seki'yi ziyaret edeceğini söyledi

11 yıl önce yayınlanan Popstar yarışmasındaki Bayhan ile o zaman jüri üyesi olan Deniz Seki arasında gergin anlar yaşanmıştı. Deniz Seki, bu yaşananlardan yıllar sonra uyuşturucu ticareti yapmak suçundan hapis yattı. Cezası Yargıtay tarafından onandıktan sonra 6 ay boyunca polis tarafından aranan ve önceki gün yakalanan Deniz Seki hakkında Bayhan'ın ne diyeceği merak konusu olmuştu. DENİZ SEKİ'Yİ ZİYARET EDECEK Şarkıcı Bayhan, "Ateş düştüğü yeri yakar" diyerek cezaevine gidip Deniz Seki'yi ziyaret edeceğini açıkladı. Bayhan devamında "Cezaevine giren herkes kendisiyle yüzleşir. Z...

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 12:31

Kızları böyle seçtiler

Kızları böyle seçtilerVictoria's Secret kızları işte böyle seçiliyor...

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 12:18

Kıymetimi bilecek bir aşk istiyorum

'Kıymetimi bilecek bir aşk istiyorum'

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 11:49

2 ayda 15 kilo verdi

2 ayda 15 kilo verdiBaşarılı oyuncu Şebnem Bozoklu, kick boks ve paleo beslenme biçimiyle iki ayda 15 kilo verip 52 kiloya düştü

Şebnem Bozoklu, iki ayda fazla kilolarından kurtuldu. Spor yapıp düzenli beslenen ünlü oyuncu, 15 kilo verdi. 67 kilodan 52 kiloya inen Bozoklu, şöyle konuştu:   "Kick boks, çocukluk hayalimdi ve hep yapmak istediğim bir spordu. Bir süredir dünya şampiyonumuz Apache Serkan ile çalışıyorum. 30'umdan sonra fırsat buldum. Bence antrenmanı en zevkli spor. Ayrıca paleo beslenme biçimiyle besleniyorum. Yıllardır yapmam gereken şeyin bu olduğunu fark ettim. Kick boks ve paleo bana hiç zorlanmadan iki ayda 15 kilo verdirdi." Bozoklu, paleo beslenme biçimini ise şöyle anlattı: "İşl...

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 11:06

Okan'a asıl ödülü evde vereceğim

'Okan'a asıl ödülü evde vereceğim'Demet Akalın Önceki akşam eşi Okan Kurt'la İstanbul FM Altın Ödülleri törenine katıldı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 10:53

O iddialara ateş püskürdü

O iddialara ateş püskürdüHarun Tan, Ebru Şallı'yı dedektif tutup izlettiği, yasak aşk yaşadığı Sinan Akçıl'la ilişkisini kanıtlayıp nafakasız boşandığı iddialarını yalanladı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 10:27

Evimin hanımıyım

'Evimin hanımıyım'Doğa Rutkay ve eşi Kerimcan Kamal, İstinye Park'ta objektife yansıdı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 10:07

Bakıp bakıp mutlu olsunlar

Bakıp bakıp mutlu olsunlarZayıflıktan kırılan genç kadınların el üstünde tutulduğu bir dünyada iri hatlarıyla bir devrim yarattı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 09:12

Kırık kalplerin Vasfiye Teyze'si

'Kırık kalplerin Vasfiye Teyze'si18 yıllık sevgilisi Demir Demirkan'ın aniden terk ettiği Sertab Erener önceki gün Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenen bir defiledeydi

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 08:48

Emmy için New York'ta

Emmy için New York'taTuba Büyüküstün, Amerika dışında yayınlanan televizyon programlarının en iyilerinin seçildiği Uluslararası Emmy Ödülleri için Amerika'ya gitti

20 Dakika dizisinde sergilediği performansla en iyi kadın oyuncu kategorisinde finale kalan oyuncu, önceki gün eşi Onur Saylak, yapımcı Kerem Çatay ve menajeri Yasemin Özbudunla birlikte New Yorka uçtu. Büyüküstün, 24 Kasımda New York Hilton Hotelde düzenlenecek ödül töreni öncesinde sektörün önde gelenleriyle buluşacak ve uluslararası basın mensuplarının sorularını yanıtlayacak. Rakipleri kimler? Bu yıl 42ncisi düzenlenen Uluslararası Emmy Ödüllerinin en iyi kadın oyuncu kategorisinde Tuba Büyüküstünün rakipleri; İngiltereden Olivia Colman, Arjantinden Romin...

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 08:27

Önce barıştılar sonra poz verdiler

Önce barıştılar sonra poz verdilerEvlilik planları yaparken sürpriz şekilde ayrılma kararı alan İvana Sert ve Sinan Akıman tekrar barıştı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 08:00

Hani yalandı?

Hani yalandı?Playboy Hakan Baş ile şarkıcı Hadise'nin aşk yaşadıkları 18 Kasım'da POSTA'nın birinci sayfasında yer almıştı

Posta RSS Haberleri

22 Kasım 2014 Cumartesi 03:00

Ömer Baba'nın vasiyeti düşündürdü!

Vallahi şu Kurtlar Vadisi Pusuyu (Kanal D) izlerken kimi zaman tırsıyorum. Onu diğerlerinden ayıran mistik tarafı giderek ağır basıyor çünkü. Aksiyon kimi zaman yerini orta kararın üstüne çıkabilen gerilime bırakıyor... Önceki akşam izlediyseniz görmüşsünüzdür. Geçtiğimiz bölümlerde vefat eden Ömer Baba karakterinin vasiyeti açıklandı. Bunu bir avukat filan değil, Sır Katibi denilen bir ağabeyimiz kulaktan Polat Alemdara fısıldadı... Ömer Babanın yıllar boyu süren ölümsüzlüğünü manevi anlamda sır aleminin erbabı olmasına bağlarken, adamcağız maddi sırrın da bilgesi çıktı... Vasiye...

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 19:19

Yalan Dünya'da bende tanınmıyordum

'Yalan Dünya'da bende tanınmıyordum'Deliha filminin Bursa galası yapıldı. Komedi dünyasında kadınların yer alabileceği yeni bir kapı açmayı istediğini ifade eden Başrol oyuncusu Gupse Özay, "Belki başka bir kapı açmış olacağız. Kadınlar

 Bursalı sinema severler ile birlikte olmaktan memnun olduğunu da belirten Özay, "Bursa sana geldik. Filmimiz ile geldik. İnşallah çok kahkahalar atarsınız" mesajını da iletti. Oyuncu Gupse Özayın senaristliğini yaptığı Deliha filminin Bursa galası Kent Meydanı Avşar Sinemalarında yapıldı. Vizyona girdiği andan itibaren izlenme rekoru kıran komedi türündeki filmin galasına başrol oyuncusu Gupse Özayın yanı sıra Korhan Herduran, Cihan Ercan ve Barış Arduç katıldı. Deliha ekibini görmek için bekleyen Bursalılar, heyecan dolu anlar yaşadı. Türk Sinemasının 100üncü yılında kendi yaz...

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 15:34

Caner Erkin'den ilan-ı aşk

Caner Erkin'den ilan-ı aşkFenerbahçe'nin yıldız oyuncusu Caner Erkin, Instagram hesabından eşi Asena Erkin'e ilan-ı aşkta bulundu

Magazin dünyasında en fazla haber olan futbolculardan Caner Erkin, eşine aldığı süper lüks arabalar, eşiyle yaşadığı tartışmalarla gündeme gelmişti. Milli yıldız bu defa eşi Asena Erkin'in doğum günü için Instagram hesabından bir mesaj paylaştı. Caner Erkin, "Hayatımın anlamısın bugün iyi ki doğmuşşun ve seni iyi ki tanımışım ve iyi ki çocuğumun annesi sensin sana aşığım... Herşeyimmm." ifadeleriyle aşağıdaki fotoğrafı paylaştı.

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 14:26

Tamamen şeffaf!

Tamamen şeffaf!Müzik dünyasınıns prestijli ödüllerinden Latin Grammy'ler sahiplerini buldu. Dün gece Las Vegas'ta yapılan ödül töreninde aralarında Carlos Santana, Ricky Martin, Marc Anthony'nin de bulunduğu Latin k

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 13:49

Artık yeter' dedi!

'Artık yeter' dedi!Farah Zeynep Abdullah, artık dönem dizisinde rol almamaya karar verdi

Ard arda dönem projelerinde rol alan Farah Zeynep Abdullah, isyan bayrağını çekti. Dört dönem işini üst üste çeken Farah Zeynep, artık günümüz modern yaşantısını anlatan dizilerde oynamak istiyor. Güzel yıldız Abdullah, katıldığı bir programında da 'Hep dönem işlerinde oynuyorum. Henüz cep telefonunu elime alıp konuşmadım bile bir dizide' açıklamasıyla herkesi güldürmüştü.

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 13:10

Son haline şaşıracaksınız

Son haline şaşıracaksınızEn Son Babalar Duyar dizisinin sevimli oyuncusu 'Ceren' yani Jale Azaklı yeni haliyle görenleri şaşırtıyor

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 13:06

Acun bu defa eski öğrencisini transfer etti

Acun bu defa eski öğrencisini transfer ettiAcun Ilıcalı'nın programlarından biri olan Var mısın Yok musun adlı programda keşfedildikten sonra Gülgün Feyman'dan sunuculuk dersleri alan ve ardından NTV'de spikerliğe başlayan Nur Tuğba Algül TV8'

Sosyal medya hesabından konuyla ilgili bir açıklama yapan Algül, kanaldan ayrıldığını duyurduktan sonra çalışma arkadaşlarıyla vedalaştı.   ACUNUN KANALINA TRANSFER OLDU Nur Tuğba Algül ilk olarak Acun Ilıcalının sunduğu Var Mısın Yok Musun adlı programda adını duyurmuştu. Daha sonra NTVde sunuculuğa başlayan ünlü spiker veda açıklamasında da Yeni kanalda yeni bir program yapacağını duyurmuştu. Algülün Acun Ilıcalının yeni kanalı TV 8'de yeni bir programa başlayacağı öğrenildi.

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 10:27

Miley Cyrus bu kez reklam için soyundu

Miley Cyrus bu kez reklam için soyunduaksam.com.tr Oynadığı kliplerinde sık sık soyunan Amerikalı pop şarkıcısı Miley Cyrus bu kez İtalyan merkezli Golden Lady adlı bir çorap markasının reklamları için soyundu

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 10:13

O kız ben değilim

'O kız ben değilim'İstanbul konseri sırasında sahneye çıkıp Justin Bieber'ı öptüğü iddia edilen Alara Tahincioğlu, "O kız ben değilim" diyerek mahkemeye başvurdu

Tahincioğlu Holding'in genç veliahtlarından Alara Tahincioğlu, önceki gün ailesiyle İstanbul Adliyesi'ne başvurdu. Tahincioğlu ve ailesi, Justin Bieber'ın İstanbul'daki konserinin ardından mağdur olduklarını iddia ettiler. '10 BİN DOLAR VERMEDİK' Alara, "Sahnede Justin'i öpen kızın ben olduğum söylendi ama ben değildim" dedi. Ailesi ise "Kızımızın sahneye çıkması için 10 bin $ ödediğimiz yalan" dedi. Aile, mahkemeye başvurup bu haberlerin internetten kaldırılmasını istedi.(Günaydın)

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 09:15

Artık seninle düşman bile değiliz

'Artık seninle düşman bile değiliz'Sinem Kobal'ın geçen hafta İbrahim Çelikkol'la kesin olarak ayrılmasının ardından bütün gözler eski sevgilisi Arda Turan'a çevrildi

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 09:09

Ünlü yüzücünün sevgilisi erkek çıktı

Ünlü yüzücünün sevgilisi erkek çıktıABD'li yüzücü Michael Phelps'in sevgilisi Lianne Chandler, cinsiyeti hakkında herkesi şaşırtan bir açıklama yaptı

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 08:50

Bikini savaşları

Bikini savaşlarıİngiltere'nin en çok izlenen TV programlarından biri olan I'm A Celebrity (Ben Ünlüyüm)' de bikini savaşları yaşanıyor

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 08:18

Başar giyme derse giymem

'Başar giyme derse giymem'Burcu Esmersoy, sevgililerine “kıyafetine karışma hakkı” tanıdığını söyledi

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 08:07

Jennifer Lopez'in olay klibi endişelendiriyor

Jennifer Lopez'in olay klibi endişelendiriyorJennifer Lopez'in son video klibiyle olay yaratmıştı. JLo & Iggy ikilisi Amerikan Müzik Ödülleri'nde de sahne alacak. ABD basınında yer alan haberlere göre töreni yayınlayacak ABC televizyonu bu ikil

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 07:28

Bu dekolte Arap dünyasını sarstı

Bu dekolte Arap dünyasını sarstıLübnanlı diva Haifa Wehbe, giydiği elbiseyle Arap dünyasını karıştırdı

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 06:58

Eskisiyle yenisi sarmaş dolaş

Eskisiyle yenisi sarmaş dolaş'Küçük Ağa'nın 'Ali'si Sarp Levendoğlu sevgilisi Demet Evgar'dan ayrıldıktan hemen sonra aşk yaşamaya başladığı rol arkadaşı Birce Akalay ile Ağustos'ta evlenmişti

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 06:24

10 koruma ile çıktı

10 koruma ile çıktıDeniz Seki'nin 2006-2009 arasında aşk yaşadığı klarnetçi Hüsnü Şenlendirici 'hedefteki adam' konumunda

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 05:37

Balık etliyim seksiyim

'Balık etliyim seksiyim'Gizem Karaca, Barış Kılıç ve Asuman Dabak'ın başrolü paylaştığı 'Seni Seviyorum Adamım', Kıbrıs'ta çekilmişti. Galası önceki akşam Levent Kanyon'da yapıldı

Posta RSS Haberleri

21 Kasım 2014 Cuma 05:23

Nil Burak: Oğlum da erkek sinirlenmiş

Nil Burak: Oğlum da erkek sinirlenmişŞarkıcı Nil Burak'ın oğlu Cemre Burak, tartıştığı Eda K. ile davalık oldu

Özel bir şirketin halkla ilişkiler departmanında görev yapan Eda K. (22), önceki gün gittiği bardan çıkışta, Cemre Burakın (27) kendisine yumruk attığını iddia etti. Gözü moraran ve darp raporu alan Eda K., Buraktan şikayetçi oldu. Eda K., sabah saat 04.00 sıralarında yaşanan olayı şöyle anlattı: Taksimde iki kız arkadaşımla bir bara gittik. Orada DJlik yapan ve bir arkadaşımızın eski sevgilisi olan Cemre Burakı gördük. Kendisini 5 aydır tanıyordum. Bizi görünce sinirlenip DJ kabininden çıktı. Biz de dışarı çıktık. Koşarak gelip bana yumruk attı. Alkollü olduğu için annesine küfü...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 20:33

Bir bilmecem var okurlar!

İzliyorsanız denk gelmişsinizdir. Alın Yazım (Kanal D) dizisinde Ercan bir taksi şoförü. Beni Affet (Star TV) dizisinde ilk bölümlerde Berat da dolmuş şoförüydü mesela... Fakir genç Ercan, fakir kız Asyaya; fakir Berat ise fakir kız Bahara aşıktı. Bahar ise zengin çocuk Kemale; Asya kızımız da varlıklı çocuk Yiğite kaptırmıştı gönlünü... Alın Yazımda zengin kız Selma, Yiğite; Beni Affet dizisinde ise varlıklı kız Handan, Kemale aşıktı... [[HAFTAYA]] Selma ve Handan hikayenin kötü kadınları. Hatta çok kötüler. Alın Yazımda Selma ve Ercan, sarhoş olup birlikte oldular ...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 15:17

Gökhan Demirkol'a 10.5 ay hapis

Gökhan Demirkol'a 10.5 ay hapisOyuncu Gamze Özçelik'e tecavüz ettiği suçlamasıyla hakkında verilen hapis cezaları Yargıtay tarafından iki kez bozulan ve yeniden tutuklu yargılanan Gökhan Demirkol, 10.5 yıl hapis cezasına çarptırıld

Oyuncu Gamze Özçelike tecavüz ettiği suçlamasıyla hakkında verilen hapis cezaları Yargıtay tarafından iki kez bozulan ve yeniden tutuklu yargılanan eski basketbolcu Gökhan Demirkol, 8 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırıldı. Antalya 3üncü Ağır Ceza Mahkemesinde bugün görülen duruşmaya, tutuklu Gökhan Demirkol ile avukatlar katıldı. Gamze  Özçelikin katılmadığı duruşmaya, yayın yasağı nedeniyle gazeteciler de alınmadı. Gamze Özçelikin avukatları Makbule  Tanış ile Fatih Volkan ile sanık avukatları Rıdvan Yıldız ile Ömer Yeşilyurtun aralarında bulunduğu bir grup avukatın katıldığı duru...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 14:44

Adriana Lima'nın yerine Sara Sampaio mu geçecek?

Adriana Lima'nın yerine Sara Sampaio mu geçecek?9 Aralık'taki Victoria's Secret Fashion Show'da podyuma çıkacak modellerden Sara Sampaio, Hawaii'de bikini çekiminde görüntülendi

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 13:47

İşte Benim Zeki Müren sergisi

"İşte Benim Zeki Müren" sergisi açıldı. Sergide, sanatçının çocukluğundan son günlerine kadar gündelik hayatına ışık tutan belgeleri ve kostümleri yer alıyor.

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 13:30

Victoria's Secret mankeni ikinci kez hamile!

Victoria's Secret mankeni ikinci kez hamile!Victoria's Secret'ın eski mankeni Marisa Miller ikinci kez hamile olduğunu açıkladı

Marisa Miller, ikinci kez hamile olduğunu açıkladı. Eski Victoria's Secret mankeni olan Marisa Miller, sekiz yıldır yapımcı Griffin Guess ile evli. Çiftin bu evliliklerinden 2 yıl önce bir çocukları olmuştu. Daha önce su altı ve üstünde çekilen hamilelik pozlarını paylaşan Miller'ın ikinci bebeğinde de bu pozları verip vermeyeceği merak konusu...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 12:26

Güven Hokna: Gökçe yanlış yaptı

Güven Hokna: Gökçe yanlış yaptıUsta oyuncu Güven Hokna Kanaltürk'te yayınlanan 2.Sayfa programına konuk oldu

Yaprak Dökümü dizisinde kızını canlandıran Gökçe Bahadır için şunları söyledi: "Kendi kişiliğini anlatım olarak Gökçe'yi yadırgadığımı söyleyebilirim. Ali Sunal Gökçe'yi istemeye gittiğinde ikinci annesi olarak yanındaydım. Çok da severim Gökçe'yi ama yanlış adımlar attı. Keşke bir yerlere tamamen oyunculuğuyla efendiğiliyle dürüstlüğüyle gelseydi. Tamam gençtir mini etekler giyer, açık bluzler giyer ama bunlar çok tehlikeli sular. Küçük küçük açılmalar küçük küçük yanlışlar büyür ve kocaman olur. Sonra seni böyle kabul ederler. (Kayıp Şehir'deki perforsansı için) Kötü kadın oynamak zordur....

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 10:40

Maria Sharapova'dan itiraflar

Maria Sharapova'dan itiraflarMakyaj uzmanı Bobbi Brown'a konuşan 27 yaşındaki Rus asıllı tenisçi Maria Sharapova "hayatta yaptığı en iyi şeyin tenis oynamak" olduğunu söyledi

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 10:35

Hapishaneyi 'verimhane'ye çevir

Hapishaneyi 'verimhane'ye çevirÜnlü şarkıcı Sezen Aksu, tutuklanarak cezaevine gönderilen Deniz Seki'ye duygu dolu bir mektup yazdı

Sezen Aksu Deniz Sekiye şöyle seslendi; Çok sert bir sabır sınavından geçiyorsun, hayat seni tam bir savaşçı olarak yetiştiriyor. Dik dur! Hapishaneyi Verimhaneye çevir.   İlgili Haber Mahkumlara öyle bir şey söyledi ki...   İlgili Haber Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman ilk kez konuştu

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 10:05

Erkeklik gururumu incitti

'Erkeklik gururumu incitti'Yurdal Sert'in geçen yıl boşandığı İvana Sert'in soyadını kullanması için mayıs ayında verdiği iznin iptali için Yargıtay'a başvurduğu ortaya çıktı

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 09:59

Kızım soyunmak isterse desteklerim

'Kızım soyunmak isterse desteklerim'Çıplak pozlarıyla geçen hafta magazin dünyasına damgasını vuran Kim Kardashian günün birinde kızı da aynı şeyi yaparsa onu sonuna kadar destekleyeceğini söyledi

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 09:45

Bir Hababam Sınıfı bir de biz

'Bir Hababam Sınıfı bir de biz'Çakallarla Dans “Sıfır Sıkıntı” 5 Aralık'ta seyircisiyle buluşuyor…

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 09:07

Türkiye'nin ilk trans defilesi

Türkiye'nin ilk trans defilesiİstanbul, Nefret Mağduru Trans Bireyleri Anma Günü olan bugün Türkiye'nin ilk trans defilesine sahne olacak

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 08:37

Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman ilk kez konuştu

Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman ilk kez konuştuUyuşturucu davasından hakkında kesinleşmiş hapis cezası nedeniyle 6 aydır aranırken, geçtiğimiz hafta sonu yakalanarak cezaevine konulan Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman, hakkındaki iddialara ilk

Salman, avukatı aracılığıyla bir basın açıklaması yaptı: Müvekkilim Faruk Salman hakkında çıkan haberlerin neredeyse tamamı gerçekdışıdır. İlk olarak Deniz Sekinin yakalandığı evin müvekkil Faruk Salmana ait olduğu iddia edilmişse de bu iddianın hiçbir gerçeklik payı yoktur. Salman ailesinden hiç kimse müvekkilin nişanlısı Deniz Sekiyi ihbar etmemiş olup, bu konudaki haberlerin de gerçekle hiçbir ilgisi bulunmamaktadır. İlgili HaberMahkumlara öyle bir şey söyledi ki... Müvekkil Faruk Salmanın nişanlısı Deniz Sekinin mülkiyetinde olan ve onun bulunduğu yerden çok uzak bir ...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 08:21

Evlat edinmek istedi ama...

Evlat edinmek istedi ama...Kim Kardashian'ın Tayland'ı ziyaret ettiği sırada tanıdığı ve evlat edinmek istediği 13 yaşındaki kız çocuğu herkesi şaşırttı

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 07:47

Boşanmanın sırrı ortaya çıktı

Boşanmanın sırrı ortaya çıktıEbru Şallı-Harun Tan ayrılığında, Şallı'nın neden tazminat ve nafaka talep etmediği ortaya çıktı. Harun Tan, peşine dedektif taktığı eşi Ebru Şallı'yı Sinan Akçıl ile yakalamış

Harun Tan ile 10 yıllık evliliğini sona erdiren ve Sinan Akçılla yeni bir aşka yelken açan Ebru Şallının eşinin tuttuğu dedektifin takibine yakalandığı ortaya çıktı. Evliliğinin son günlerinde Şallının bazı davranışlarından şüphelenen Tan, dedektif sayesinde ihaneti tespit etti. VİDEOLARI BİLE ÇEKİLDİ Evliyken şarkıcı Sinan Akçılla aşk yaşamaya başlayan Ebru Şallı, Belgrad Ormanında sevgilisiyle dedektifin takibine yakalanınca eşinden tazminat ve nafaka talep edemeden boşanmak zorunda kaldı. İşadamı Harun Tanın tuttuğu dedektifin, çiftin fotoğraflarının yanı sıra videol...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 07:41

NBC Cosby'nin programını iptal etti

NBC Cosby'nin programını iptal ettiAmerikan NBC televizyonu, Bill Cosby hakkındaki kadınlara cinsel tacizde bulunduğu iddialarının yeniden ortaya çıkması üzerine ünlü komedyenin yapması planlanan programı iptal etti

NBC'den yapılan açıklamada 77 yaşındaki Cosby'le yapılması planlanan programın hazırlıklarına "artık devam edilmeyeceğini" doğruladı. Internet üzerinden televizyon hizmeti veren Netflix de bir mankenin Cosby'nin kendisine 1982 yılında cinsel tacizde bulunduğunu iddia etmesinden sonra komedyenle yapılması planlanan özel bir programı ertelediğini açıkladı. Bill Cosby şu ana dek cinsel taciz iddialarıyla ilgili bir yorum yapmadı. NBC iptal kararının gerekçesi konusunda yorum yapmazken, programın prodüksiyonunun başlamadığını söylemekle yetindi. Manken ve TV sunucusu Janice ...

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 07:02

Leman Sam: Zeytin ağaçlarıyla IŞİD kurbanları aynı

Leman Sam: Zeytin ağaçlarıyla IŞİD kurbanları aynıLeman Sam'dan yine çok konululacak sözler: Zeytin ağaçlarıyla IŞİD kurbanları aynı

Benim için IŞİD ile bıçağını masum bir hayvanın boğazına dayayan aynı duygudadır tweetiyle uzun süre gündemden düşmeyen Leman Sam, Cihangirde karşılaştığı muhabirlere sözlerinin yanlış anlaşıldığını belirterek şöyle dedi: Ben bu konuda tekrar konuşmak istemiyorum ama şunu söyleyebilirim; Yırcada kesilen zeytin ağaçları var ya, o zeytin ağaçlarıyla IŞİDin yatırıp kestiği adamların arasında hiçbir fark yok.

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 06:35

Mahkumlara öyle bir şey söyledi ki...

Mahkumlara öyle bir şey söyledi ki...Cezaevinde Deniz Seki'yi ziyaret eden ünlü menajer Özgür Aras, izlenimlerini 'Söylemezsem Olmaz' programında anlattı

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 06:10

Ne istersen al sevgilim

Ne istersen al sevgilimFenerbahçeli futbolcu Caner Erkin'in eşi Asena Erkin'e aldığı 2 milyon TL'lik Lamborghini günlerce konuşulmuş “Acaba araba kiralık mı?” dedikodusu alıp yürümüştü

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 05:15

Öpüşmek el sıkışmak gibi

'Öpüşmek el sıkışmak gibi'Gizem Karaca ile Barış Kılıç'ın oynadığı 'Seni Seviyorum Adamım' 21 Kasım'da vizyona girecek

Posta RSS Haberleri

20 Kasım 2014 Perşembe 03:00

Çaresizim çaresiz!

Doğru mu yapılıyor kestiremiyorum? Bir taşıyıcı anne ile karısı arasında kalan adamın hikayesi ekranda bir adamın çaresizliğinden çok birden fazla seçme hakkını meşrulaştırıyor... Bir de nedense bilmem bizim dizilerde herkes aynı kıza sevdalanıyor ya, bu dizileri izlemek konusunda içimden Dilberayın o ünlü şarkısını fısıldıyorum; Zorunda mıyım?... [[HAFTAYA]] Kaderimin Yazıldığı Gün (Star TV) dizisinin bende bıraktığı soru işaretlerinden sadece ikisi bu. Ha, hepsini bir kenara koyarsak ağalı dizilerin ne denli iş yaptığını görünce kendi kendine hayıflanıyorum, herkesin keyfi...

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 15:37

Kendisini spora verdi

Kendisini spora verdiKelly Brook, sevgilisi David McIntosh'tan ayrıldıktan sonra bekarlığın tadını çıkartıyor

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 13:26

Kim Kardashian'ı reddetti

Kim Kardashian'ı reddettiKim Kardashian'ın Tayland'ı ziyaret ettiği sırada tanıdığı ve evlat edinmek istediği 13 yaşındaki kız çocuğu herkesi şaşırttı. Ülkesini terk etmeye hazır olmadığını belirten çocuk, Kardashian'ın tekli

Taylandda ziyaret ettiği bir yetimhanede tanıştığı kız çocuğunu evlat edinmek isteyen ABDli yıldız Kim Kardashian, beklemediği bir yanıtla karşılaştı. Kardashian'ın evlat edinmek istediği 13 yaşındaki Taylandlı kız çocuğu Pink, ABDli yıldızın teklifini reddetti ve ülkesinde kalmak istediğini belirtti. Kardashian'ın ülkenin Phang Nga bölgesinde bulunan bir yetimhaneyi ziyaret ettiği sırada tanıdığı Pink, ülkesini terk etmesi durumunda çok fazla şeyi arkasında bırakmak zorunda kalacağını ve bu yüzden teklifi kabul etmediğini açıkladı. 2004 yılında yaşanan tsunaminin ardından...

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 12:56

Ünlüleri buluşturan düğün

Ünlüleri buluşturan düğünPoll Production çalışanlarından Ömer Sinan Candan'ın önceki gün Günay'da düzenlenen düğün törenine birbirinden değerli isimler katıldı

Çiftin nikahını Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar kıyarken, nikah şahitliğinde adeta ünlüler geçidi yaşandı. Polat Yağcı, Cengiz Kurtoğlu, Hande Yener, Serkan Kaya, Kutsi, Toygar Işıklı, Ümit Sayın, maNga, Berksan, Elif Kaya ve Altan Çetin'in nikah şahitliği yaptığı nikah töreni renkli görüntülere sahne oldu. Bir çok ünlü ismin katıldığı düğünde gelin ve damat ilk danslarını Kutsi'nin "İlan-ı Aşk" şarkısıyla yaptı. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar süren düğün töreninde ünlü sanatçılar, muhteşem performansları ile yeni çifte ve misafirlere unutulmaz bir gece yaşattılar.

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 11:47

Lady Gaga dövdürdü

Lady Gaga dövdürdüLady Gaga dövme yaparken çekilen fotoğraflarını Instagram'dan paylaştı...

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 10:28

Makyajsız halim

'Makyajsız halim'Yabancı Dizi En İyi Kadın Oyuncu Ödülü için yarıştığı Emmy Töreni'ne gitmeye hazırlanan Tuba Büyüküstün, makyajsız bir fotoğrafını instagram sayfasında paylaştı

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 10:11

İşte Polat'ın kaza sonrası ilk görüntüsü

İşte Polat'ın kaza sonrası ilk görüntüsüKurtlar Vadisi'nin 236. bölüm çekimlerinde kullandığı araçla kaza yaptıktan sonra hızla iyileşen Necati Şaşmaz, ilk kez görüntülendi

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 10:06

Yaşayan en seksi erkek o!

Yaşayan en seksi erkek o!People dergisi, Avustralyalı aktör Chris Hemsworth'ü 2014'ün "En Seksi Erkeği" seçti

ABD merkezli magazin dergisi People, Thor filmiyle yıldızı parlayan Avustralyalı aktör Chris Hemsworthü 2014 yılının 'Yaşayan En Seksi Erkeği' seçti. Aktöre verilen unvan, salı akşamı Jimmy Kimmel Live adlı programda açıklandı.     Kimmelın Kime teşekkür etmek istersin sorusuna, Hemsworth, Aileme yanıtını verdi. 31 yaşındaki aktör, en seksi seçilmesinin ardından Peoplea verdiği söyleşide, Bu bana, eşimin etrafında birkaç hafta boyunca övünme hakkı verdi. Şu anda ona, Bak şimdi, insanlar böyle düşünüyor, dolayısıyla artık bulaşıkları yıkamak veya çocuğumuzun bezin...

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 10:02

Minik Serçe'nin zor anları

Minik Serçe'nin zor anlarıSezen Aksu önceki gece Cihangir'deki Leyla'daydı. Bir arkadaşının doğum günü partisine katılıp şarkı söyledi

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 09:08

Eski düşmanı yeni partneri

Eski düşmanı yeni partneriMuhteşem Yüzyıl'da iki düşman olan Meryem Uzerli ile Mehmet Günsür yeni bir dizide iki aşığı canlandıracak

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 08:30

Bacak şov!

Bacak şov!Güzel oyuncu boğazına kadar kapalı ama derin yırtmaçlı kırmızı elbisesiyle galaya damgasını vurdu

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 08:25

Seda hamile mi?

Seda hamile mi?Geçtiğimiz günlerde Keremcem ile Paris'te nikah masasına oturan Seda Güven Instagram'dan 'Doğuma Hazırlık Eğitimi' ilanı paylaşınca 'acaba Keremcem baba mı oluyor' yorumları yapıldı

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 08:22

Jessica öpücüğü geri çevirmedi

Jessica öpücüğü geri çevirmediÜnlü şarkıcı Jessica Simpson eşi Eric Johnson ile 'Açlık Oyunları: Alaycı Kuş 1. Bölüm' filminin galasına katıldı

Ünlü şarkıcı Jessica Simpson eşi Eric Johnson ile 'Açlık Oyunları: Alaycı Kuş 1. Bölüm' filminin galasına katıldı.  Açlık oyunları hayranlıklarını gösteren çift, birbirlerini öpmeyi ihmal etmedi.  Eşinin uzattığı öpücüğü karşılıksız bırakmayan Johnson, Simpson'ı galada uzun uzun öptü.

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 07:59

Cenk Durmazel yoğun bakımda

Cenk Durmazel yoğun bakımdaCenk Durmazel, Beyoğlu'ndaki evinin merdivenlerinden düşerek yaralandı. Durmazel'in uyutularak tedavisinine devam edildiği öğrenildi

Beyoğlu ndaki evinin merdivenlerinden düşerek yaralanan ve hastaneye kaldırılan Durmazelin tedavisi yoğun bakımda devam ediyor. Malt grubunun resmi twitter hesabı, Durmazelin durumunun stabil olduğunu açıkladı. Grup Durmazel'in taburcu olduğu yönündeki haberleri de yalanladı.

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 06:41

Mahkeme Seda'yı haklı buldu

Mahkeme Seda'yı haklı bulduSeda Sayan, 7 yıl önce açtığı davayı kazandı

Ünlü şarkıcı, 2007 yılında Seda ile ilişkim günlüktü ve Sedanın şahidi Gönül Yazar başlıklarının yer aldığı röportaj nedeniyle gazinocu Atalay Noyaner ile yayını yapan gazeteye 300 bin liralık dava açmıştı. Karar duruşması dün İstanbul Asliye Hukuk Mahkemesinde görüldü. Mahkeme, Noyanere açılan davanın reddine karar verirken davalı gazetenin 4 bin lira tazminat ödemesine hükmetti. NOT: Atalay Noyaner 2010 yılında hayatını kaybetti.

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 06:20

Sürpriz nikahtan kareler

Sürpriz nikahtan karelerÖnceki gün Marsilya'da evlenen Fikret Kuşkan ile müzik öğretmeni Arsevi Özkara'nın sürpriz nikâhından kareler ortaya çıktı

Şu sıralar Hayat Ağacı dizisiyle seyirci karşısına çıkan oyuncu Fikret Kuşkan sürpriz yaptı, öğretmen sevgilisiyle evlendi. Kuşkan ile müzik öğretmeni Arsevi Özkara, önceki gün Fransanın Marsilya kentinde nikâh defterini imzaladı. Türkiyenin Marsilya Başkonsolosluğundaki merasimde çiftin nikâh şahitliğini oyuncu Mehmet Günsür ile Kuşkanın menajeri Ayşe Barım yaptı. Kuşkanı bu önemli günde ailesinin yanı sıra yakın arkadaşı Nejat İşler de yalnız bırakmadı. Geçirdiği rahatsızlığın ardından uzun süre tedavi gören İşler, nikâh fotoğraflarında sağlıklı görüntüsüyle dikkat ...

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 05:58

Deniz isterse evleniriz

'Deniz isterse evleniriz'Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman “Deniz istesin bugün hemen gider cezaevinde evlenirim. Büyük bir aşkla bağlı olduğum Deniz'i hayatımın sonuna kadar beklerim” dedi

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 05:35

Trafiği kilitledi

Trafiği kilitlediSunucu ve oyuncu Fatoş Seğmen, önceki akşam Nişantaşı'ndaydı

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 05:16

Böyle veda ettiler

Böyle veda ettilerKanal D'de Gülse Birsel'in hem oynadığı 'Yalan Dünya' bu akşam final yapıyor

Posta RSS Haberleri

19 Kasım 2014 Çarşamba 03:00

Randevuyu aldık artık oradayız!

Ekranda çok da alışık olmadığımız bir tanıtım formatı uygulanıyor. Açıkçası Kanal D ekranında ciddi bir beklenti yaratan Şeref Meselesi isimli yeni dizi önümüzdeki pazar izleyicisiyle randevusunu çok acayip ortamlarda veriyor... Şeref Meselesini Beklerken adıyla yayınlanan minik belgeselde, alışıldık set arkası belgesellerinin tersine, oyuncular üstlendikleri rollerin ağzından konuşuyor. Alışıldık olanda hep üstlendikleri rolleri anlatırlar, bilirsiniz... [[HAFTAYA]] Mesela önceki gece Ulan İstanbul isimli dizide boy gösteren Şeref Meselesinin 5 başrol oyuncusu pazar ge...

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 19:29

Kendinize hedef koymayın

'Kendinize hedef koymayın'Geleceğin Gücü Girişimciler-G3 Forumu'nun akşam oturumunda, televizyoncu Acun Ilıcalı, Pegasus Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Sabancı ve Vodafone İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk'un s

 Acun Ilıcalı, düzenlenen panelde genç girişimcilere deneyimlerini aktardı. Ali Sabancı, panelin başında katılımcılara, "Bu beyi tanıyor musunuz?" diye sordu. Sabancı, "Tanımayan parmak kaldırsın desem, döveriz herhalde onu" diye espri yaparak salondakileri güldürdü. Ardından Ali Sabancı, Acun Ilıcalıyı davet etme sebeplerinin, girişimcilere deneyimlerini aktarması olduğunu belirterek, "Bugün burada Acun bizimle girişimcilik deneyimlerini paylaşacak, kendi tarzıyla. Sanki öyle geliyor ki bize, pıt diye başarılı oldu Acun" diye konuştu. "BEN KENDİMİ DOKTOR OLMAYA ZORLAMAM; HE...

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 17:25

Ünlü oyuncuya üçüncü kez tecavüz şoku!

Ünlü oyuncuya üçüncü kez tecavüz şoku!ABD'li ünlü oyuncu Bill Cosby, üçüncü kez tecavüz iddiasıyla karşı karşıya

İngiliz Daily Mail gazetesine röportaj veren 47 yaşındaki oyuncu Barbara Bowman, 19 yaşındayken Bill Cosbynin kendisine tecavüz ettiğini iddia ederek, Cosbyyi yardıma ihtiyacı olan seri bir tecavüzcü olmakla suçladı. Bowman, 77 yaşında olan Cosbyye bu suçlamalarla ölmemesi ve işlediği suçları itiraf etmesi gerektiğini söyleyerek o çok çok hasta bir adam dedi. 1969 yılında bir otel odasında gerçekleştiğini iddia ettiği tecavüz olayında Bowman gazeteye şunları söyledi: "Bill Cosby beni yatağının üzerine fırlattı, boynumdan tutarak yatağa bastırdı. Kemerinini çözerken çıkar...

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 17:11

Pirelli 2015 takviminin bu seneki teması: 'Fetiş

Pirelli 2015 takviminin bu seneki teması: 'Fetiş'Pirelli Takvimi'nin “Fetiş” temalı 2015 sayısından ilk kareler yayımlandı.

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 14:57

Fatma Girik'in hayat arkadaşı hastaneye kaldırıldı

Fatma Girik'in hayat arkadaşı hastaneye kaldırıldıMuğla'nın Bodrum ilçesinde, ünlü sinema oyuncusu Fatma Girik ile birlikte yaşayan ünlü yönetmen Memduh Ün, hastaneye kaldırıldı

Bodrumda yaşamını sürdüren 95 yaşındaki ünlü yönetmen Memduh Ün geçtiğimiz günlerde rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Haberin Videosu Ünlü yönetmen hastaneye kaldırıldı!startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer23641","23641","201411","23641-214857.jpg","1", "0","Ünlü yönetmen hastaneye kaldırıldı!"); Bodrumda özel bir hastaneye kaldırılan Ünün durumunun iyi olduğu öğrenildi. Birkaç gündür hastane tedavi altında olan Ünü hayat arkadaşı ünlü oyunca Fatma Girik ise bir an olsun yalnız bırakmadı. Hastane çıkışında gazetecilere kısa bir açıklama yapan Girik, Memduh Ünün du...

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 14:10

Lady Gaga yine şeffaf!

Lady Gaga yine şeffaf!Seksi şarkıcı Lady Gaga Manchester'da katıldığı bir parti çıkışı kameralara yakalandı.

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 13:13

Cenk Durmazel yaralandı

Cenk Durmazel yaralandı“Deliha” filminde de rol alan ünlü solist ve oyuncu Cenk Durmazel, Beyoğlu'nda oturduğu apartmanın merdivenlerinden düşerek yaralandı

Başrolünü Gupse Özayın oynadığı Deliha filminde de rol alan ünlü oyuncu ve solist Cenk Durmazel, sabah saatlerinde talihsiz bir kaza geçirdi. Beyoğlunda oturduğu apartman dairesine çıkan Durmazel, aniden dengesini kaybederek merdivenlerden yuvarlandı. Başını merdivene çarpan Durmazel, kanlar içinde yerde kaldı. Olay yerine ambulans ve polis çağırıldı. Sağlık ekipleri ilk müdahalesinin ardından Durmazel sedye ile ambulansa bindirilip hastaneye kaldırıldı. Olayı gören Durmazelin komşuları, Sabah düştü. Başka da bir şey bilmiyoruz dediler. Durmazelin hastanedeki tedavisi sürü...

Posta RSS Haberleri

18 Kasım 2014 Salı 12:56

2 kişilik koğuşta gece boyu ağladı

2 kişilik koğuşta gece boyu ağladı6 aylık firarı sona eren Deniz Seki cezaevinde iki kişilik koğuşa konuldu. Gece boyu ağladığı ve yemek yemediği belirtilen Seki, ziyaret için hazırladığı üç kişilik arkadaş listesinde Salman'a da yer

Uyuşturucu ticareti yapmak suçundan hakkında verilen 6 yıl 3 ay hapis cezasının Yargıtay tarafından onanmasının ardından 6 ay kaçtıktan sonra geçen cumartesi nişanlısı Faruk Salmanın Hadımköy Alkent 2000 Sitesinde kiraladığı evde yakalanan Deniz Seki, cezaevinde 12 kişilik koğuşa konuldu. DENİZ SEKİ: SUÇSUZUM, HAKSIZLIĞA UĞRADIM" İkinci kez girdiği Bakırköy Kadın Kapalı Cezaevindeki ilk gecesini geçiren Seki 12 kişilik A1 Koğuşunda 2 kişilik odaya yerleştirildi. Tutuklandıktan sonra ilk sorusu Ziyaret saat kaçta olan Sekinin kardeşi Serkan Seki ve avukatı Naim Karakaya dün ...

Posta RSS Haberleri

Üzgünüm ama İMKB bilgileri alınamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.

İzmir - 5 Günlük Hava Tahmini


Izmir
Pazartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
12°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:13 km/h
Rüzgar yönü:13° KKD
Nem Oranı:58%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:02
Gece
Parçalı Bulutlu
5°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:5 km/h
Rüzgar yönü:5° K
Nem Oranı:80%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:53
Salı
Gün
Parçalı Bulutlu
11°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:11 km/h
Rüzgar yönü:11° K
Nem Oranı:68%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:02
Gece
Parçalı Bulutlu
3°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:5 km/h
Rüzgar yönü:5° K
Nem Oranı:79%
Yağış:0%
Gün Batımı:16:53
Çarşamba
Gün
Parçalı Bulutlu
11°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:16 km/h
Rüzgar yönü:16° KKD
Nem Oranı:67%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:02
Gece
2°C
Rüzgar hızı:17 km/h
Rüzgar yönü:17° KKD
Nem Oranı:83%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:53
Perşembe
Gün
Güneşli
12°C
Güneşli
Rüzgar hızı:15 km/h
Rüzgar yönü:15° KKD
Nem Oranı:69%
Yağış:10%
Gün Doğumu:07:02
Gece
2°C
Rüzgar hızı:51 km/h
Rüzgar yönü:51° KD
Nem Oranı:77%
Yağış:0%
Gün Batımı:16:53
Cuma
Gün
Parçalı Bulutlu
15°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:29 km/h
Rüzgar yönü:29° KKD
Nem Oranı:61%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:02
Gece
5°C
Rüzgar hızı:68 km/h
Rüzgar yönü:68° DKD
Nem Oranı:73%
Yağış:60%
Gün Batımı:16:53
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
24 Kasım 2014 Pazartesi 07:00

İstanbul - 5 Günlük Hava Tahmini


Istanbul
Pazartesi
Gün
10°C
Rüzgar hızı:12 km/h
Rüzgar yönü:12°
Nem Oranı:75%
Yağış:50%
Gün Doğumu:07:02
Gece
7°C
Rüzgar hızı:33 km/h
Rüzgar yönü:33°
Nem Oranı:76%
Yağış:80%
Gün Batımı:16:39
Salı
Gün
10°C
Rüzgar hızı:24 km/h
Rüzgar yönü:24°
Nem Oranı:75%
Yağış:80%
Gün Doğumu:07:02
Gece
7°C
Rüzgar hızı:16 km/h
Rüzgar yönü:16°
Nem Oranı:74%
Yağış:20%
Gün Batımı:16:39
Çarşamba
Gün
9°C
Rüzgar hızı:6 km/h
Rüzgar yönü:
Nem Oranı:75%
Yağış:30%
Gün Doğumu:07:02
Gece
6°C
Rüzgar hızı:20 km/h
Rüzgar yönü:20°
Nem Oranı:72%
Yağış:20%
Gün Batımı:16:39
Perşembe
Gün
10°C
Rüzgar hızı:37 km/h
Rüzgar yönü:37°
Nem Oranı:68%
Yağış:10%
Gün Doğumu:07:02
Gece
7°C
Rüzgar hızı:62 km/h
Rüzgar yönü:62°
Nem Oranı:75%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:39
Cuma
Gün
10°C
Rüzgar hızı:80 km/h
Rüzgar yönü:80°
Nem Oranı:67%
Yağış:10%
Gün Doğumu:07:02
Gece
8°C
Rüzgar hızı:78 km/h
Rüzgar yönü:78°
Nem Oranı:70%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:39
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
24 Kasım 2014 Pazartesi 07:00

Ankara - 5 Günlük Hava Tahmini


Ankara
Pazartesi
Gün
Çok Bulutlu
7°C
Çok Bulutlu
Rüzgar hızı:2 km/h
Rüzgar yönü:2° K
Nem Oranı:53%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:43
Gece
Çok Bulutlu
0°C
Çok Bulutlu
Rüzgar hızı:82 km/h
Rüzgar yönü:82° D
Nem Oranı:74%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:27
Salı
Gün
Bulutlu
8°C
Bulutlu
Rüzgar hızı:51 km/h
Rüzgar yönü:51° KD
Nem Oranı:61%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:43
Gece
Parçalı Bulutlu
0°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:14 km/h
Rüzgar yönü:14° KKD
Nem Oranı:75%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:27
Çarşamba
Gün
Bulutlu
9°C
Bulutlu
Rüzgar hızı:7 km/h
Rüzgar yönü:7° K
Nem Oranı:62%
Yağış:20%
Gün Doğumu:06:43
Gece
1°C
Rüzgar hızı:332 km/h
Rüzgar yönü:332° KKB
Nem Oranı:80%
Yağış:20%
Gün Batımı:16:27
Perşembe
Gün
Parçalı Bulutlu
9°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:322 km/h
Rüzgar yönü:322° KB
Nem Oranı:71%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:43
Gece
Parçalı Bulutlu
0°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:173 km/h
Rüzgar yönü:173° G
Nem Oranı:85%
Yağış:10%
Gün Batımı:16:27
Cuma
Gün
Parçalı Bulutlu
8°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:244 km/h
Rüzgar yönü:244° BGB
Nem Oranı:66%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:43
Gece
Parçalı Bulutlu
0°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:149 km/h
Rüzgar yönü:149° GGD
Nem Oranı:82%
Yağış:20%
Gün Batımı:16:27
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
24 Kasım 2014 Pazartesi 07:00

Her türlü görüşünüz bizim için son derece önemli.
Bu servis sizin katkılarınızla büyüyecek.
Tüm öneri, eleştri ve merak ettikleriniz için bize:

Telefon: + 90 232 422 62 22

EPosta: bilgi@mansettenhaberler.com

ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,
Evrenel yazılım hizmetleri