21 Eylül 2014 Pazar 09:30

Ve Deniz Seki'nin o röportajı yayımlandı

Ve Deniz Seki'nin o röportajı yayımlandıYarın yayınlanacak son albümünden 118 gün önce konuşan Deniz Seki hapishanede yaşadıklarını ve gelecek planlarını böyle anlatmıştı... Uyuşturucu ticareti yapmaktan 6 yıl 3 ay hapis cezası onanan Deniz

Akşam'dan Önder Sarıahmetoğlu'na konuşan Seki, kendisini kaçışa sürükleyen yakalama kararının öncesinde yaşananları anlatmıştı. 118 gün önce yapılan ancak bugün yayımlanan röportaj şöyle: İç burkan bir hikâyenin son parçası Deniz Sekinin yarın yayınlanacak olan albümü İZ Bundan tam 118 gün önce, o albümü konuşmak için sözleştik onunla Ben sordum, o anlattı. Ağzından çıkan her şeyi onun gözlerinde de gördüm ben o gün Acısını, umudunu, kırgınlığını, ihtirasını, feryadını Her şeye rağmen yaşayışını gördüm... Henüz üstünden 24 saat bile geçmeden, dünyasını başına yıkan o haber ge...

Posta RSS Haberleri

21 Eylül 2014 Pazar 08:48

Kepenkleri indirtti

Kepenkleri indirttiBülent Ersoy 3 gün önce İstanbul- Eminönü'nde bir bijuteriye girdi. Mağaza görevlisine “İçeri kimse alınmasın lütfen, alışveriş yapacağım” dedi. Kepenkler indirildi

Yaklaşık 2 saat boyunca incik, boncuklu, taşlı takılar seçen Bülent Ersoy bolca da tespih aldı. Çıkarken Bir kısmını ben takacağım, yarısı ise arkadaşlara hediye dedi. POSTA

Posta RSS Haberleri

21 Eylül 2014 Pazar 08:29

Arda Kural öyle bir halde ki...

Arda Kural öyle bir halde ki...Uzun zamandır gözlerden uzak olan Arda Kural'ın son röportajındaki görüntüleri hayranlarını şaşırttı

2 YIL SONRA ŞOK GÖRÜNTÜLER Arda Kural 1999da Eyvah Kızım Büyüdü dizisiyle oyunculuğa başlamıştı. Henüz 19 yaşındaydı. ABDli oyuncu Leonardo di Caprioya benzetiliyordu. Geleceği parlaktı. 13 yılda 4 sinema filmi, 20 dizide yer aldı. Lise Defteri ve Emret Komutanımdaki rolleriyle zirveye çıktı. 2010da oynadığı Kubilay filminden 22 bin dolar alacağı ödenmediği için maddi çıkmaza girdi. 28 Aralık 2012de sinir krizi geçirip Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesine kaldırıldı. Doktorların teşhisi şuydu: Şizofreni başlangıcı. Arda Kural Şizofren değilim. Oyunculuğu bı...

Posta RSS Haberleri

21 Eylül 2014 Pazar 02:00

Karagül görmezden geldi de...

Karagül toplam izleyici grubunda fena bir dönüş yapmadı. Ama aynı durumu AB grubu izleyici için söylemek zor. Bahsettiğimiz grubun tercihi Medcezir isimli dizi yönünde oldu. Peki neden? Açıkçası son zamanlarda izleyici başrol karakterlerinin düet meselesine bir hayli sardı. [[HAFTAYA]] Açıkçası Yaman ile Mira karakteri ne zaman düet işine girişse Medcezir kendi içinde değil, ekranın dışındaki mecralarda da uçuşa geçti. Kabul etmek lazım ki bu türden magazin hattı açık işleri artık ezber ettiğimiz klişelere tercih eder olduk. Klişelerle dönüş yapan Karagülün zayıf karnı bu y...

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 17:51

Özlem tekin hastanelik oldu!

Özlem tekin hastanelik oldu!Fethiye'de tatil yapan rock müziği sanatçısı Özlem Tekin, sol ayak bileğini burktu. Hastanede tedavi edilen sanatçının ayağı sargıya alındı

Fethiyenin Ölüdeniz Mahallesinde tatil yapan Özlem Tekin, geçen yıl mayıs ayında Bodrumda belediyenin açtığı çukura düşerek kırdığı sol ayak bileğini, bu kez burktu. Kelebekler Vadisinde yürüyüş yaptığı sırada ayağını burkan Özlem Tekin, bir akrabası tarafından Özel Letoon Hastanesine götürülerek tedaviye alındı. Kontrolden geçirilen Tekinin sol ayak tarak kemiğinin alt kısmında burkulma meydana geldiği tespit edildi. Ayağı sargıya alınan Tekin, daha sonra taburcu edildi. Hastaneden tek başına yürüyerek çıkan Özlem Tekinin acı çektiği gözlendi. Tekin, kendisini görüntülemeye çalı...

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 14:12

Göğüslerini büyüttü

Göğüslerini büyüttüİngiltere'de yayınlanan Celebrity Big Brother'ın eski yarışmacısı Casey Bachelor, Dubai'de bir arkadaşıyla tatil yaparken objektiflere takıldı

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 12:05

Arkamda duran olmadı

'Arkamda duran olmadı'Rahmetli Ayten Alpman ve İlham Gencer'in oğlu müzisyen İlhan Gencer, 70' lerden 80'lere, film müziklerinden Caz'a geniş repertuvarıyla İstanbul gece hayatını renklendirmeye devam ediyor

BATUHAN YAR Türkçe sözlü pop müziğini başlatan ve ülkemizde caz müziğinin yaygınlaşmasında önemli katkısı bulunan İlham Gencer ve türk pop ve caz müziğine bir o kadar unutulmaz şarkılar bırakan Ayten Alpman'ın en büyük oğulları İlhan Gencer'leyim bugün.  Haftanın altı günü çıktığı Elmadağ Şerif Restaurantı'nda ziyaret ettim kendisini. Bir abi nidasıyla karşıladı beni sağolsun... Öncelikle merhaba İlhan abi. İlhan abi desem problem olmaz değil mi? -Yok yahu neden olsun istediğin gibi seslenebilirsin. Bu arada merhaba Batucum! Batucum desem sorun olmaz değil mi? (Gülüyoruz) ...

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 11:53

Canım babama

'Canım babama'Altı aylık hamile Pelin Karahan, eşine doğmamış oğulları Ali Demir'in ağzından duygulu bir mektup yazdı

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 10:03

Aşkta koşulsuz sevgiyi arıyorum

'Aşkta koşulsuz sevgiyi arıyorum'

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 09:11

Birlikte yaşlanalım

Birlikte yaşlanalımMarmaris'teki Yelken Restaurant önceki akşam Ufuk Yıldırım'ı ağırladı

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 08:25

Gözyaşlarını tutamadı

Gözyaşlarını tutamadıHollywood yıldızı Nicole Kidman geçen hafta aniden yaşamını yitiren babası Anthony Kidman'ı gözyaşları içinde son yolculuğuna uğurladı

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 07:54

Evlenmişler

EvlenmişlerBirkaç haftadır haklarında bebek bekledikleri yönünde haberler çıkan, ancak söz konusu iddiayla ilgili açıklama yapmaya yanaşmayan Gamze Topuz ve Ümit Kantarcılar, yeni bir haberle sevenlerini şaşırtt

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 07:13

Hala tatilde!

Hala tatilde!Son dönemde hayat öyküsünü anlattığı Close Up adlı kitabıyla gündemde olan Kelly Brook, Yunanitan'ın Mikonos adasında tatil yapıyor

Posta RSS Haberleri

20 Eylül 2014 Cumartesi 02:00

Üç Arkadaş'ın farkı ne?

Bugüne kadar daha çok yapımcı olarak tanıdığımız Elveda Rumeli, Behzat Ç. gibi efsane işlere imza atan Tarkan Karlıdağ yapımcılığı nadasa alarak asıl işi olan yönetmenliğe geri döndü. Biraz yönetmen biraz da trafiker demek daha doğru olacak sanırım. Öncelikle Fox TV ekranındaki Kiraz Mevsimi ile müthiş bir çıkış hattı bulan Karlıdağ, bugünlerde atvde yayına hazırlanan Üç Arkadaş isimli Yeşilçam uyarlamasını çekiyor. Tarkanı yönetmen olarak bir hayli başarılı bulurum. Kariyerindeki işler kadar TV sektöründe bitirdiği çeyrek asır da önemlidir benim için. Lafladığımızda Üç Arkadaş ...

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 12:29

Acun, Kaçak Gelinler'i transfer etti

Acun, Kaçak Gelinler'i transfer ettiStar TV'de 13. bölümde final yapacak olan Kaçak Gelinler, 26 bölüm garantisiyle TV 8'e transfer oluyor

TV 8'i satın aldıktan sonra her fırsatta eğlence ve spor programlarına ağırlık vereceğinin sinyallerini veren Acun Ilıcalı yeni yayın dönemine hızlı giriyor. Tv8'in patronu Acun Ilıcalı, yerli dizi atağına başladı. Drama bölümü kuran ve artık kanalında yerli dizi yayınlayacak olan Ilıcalı bir dizi transferini gerçekleştirdi. Güneş 'in haberine göre ilk olarak 'Kaçak Gelinler' dizisini 26 bölüm garantisiyle transfer etti. Başrolünü Selin Şekerci, Deniz Baysal ve Açelya Topaloğlu'nun paylaştığı 'Kaçak Gelinler', Star TV'de 13. bölümde final yapacak.

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 11:48

Bana gazoz içiremedi

'Bana gazoz içiremedi'Adana'da düzenlenen 21. Altın Koza Film Festivali'nin önceki akşam yapılan açılış törenine Fatma Girik damga vurdu

Sahnede Yeşilçamın kötü adamı Nuri Alçoya dönüp Bayılıyorum bu gazozcuya. Bir tek bana gazoz içiremedi diye espri yaptı. Tüm salon güldü.

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 11:28

Yine günlerde çekim

Yine günlerde çekimVictoria's Secret'ın en ünlü modellerinden Behati Prensloo Kaliforniya'daki bir plajda objektif karşısına geçti

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 06:40

Beni öpmek kolay mı?

'Beni öpmek kolay mı?'Sıla, önceki akşam Avea Açıkhava konserleri kapsamında Harbiye Açıkhava'da sahneye çıktı

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 06:33

Bülent Ersoy fena 'Gaga'landı

Bülent Ersoy fena 'Gaga'landıAralarında Seda Sayan, Ferman Toprak gibi isimlerin katıldığı geceye Bülent Ersoy'un açıklamaları damga vurdu

Bülent Ersoy Taksimde gece kulübü açılışına katıldı. Uzun ve renkli tırnaklarınız şarkıcı Lady Gagadan mı kopya? sorusuna Bülent Ersoy çok kızdı. O Gaga Hanım 28 yaşındaymış. Ben bu tırnakları 15 yıldır kullanıyorum. O zamanlar Gaga Hanım daha 13 yaşındaydı ve evcilik oynuyordu. Bilmem arz edebildim mi? dedi.

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 06:25

Şimdi de Füsun Önal

Şimdi de Füsun ÖnalKısa bir süre önce 86 yaşındaki usta tiyatro sanatçısı Gülriz Sururi'nin bikinili pozları bir hayli konuşulmuştu. Sururi'nin ardından şimdi de pop müziğin ünlü ismi Füsun Önal'ın Instagram'da paylaştı

67 yaşındaki sanatçı yaz sezonunu Bodrum'da geçiriyor. Gözlerden uzak bir tatil geçiren sanatçı, bikinili pozuyla genç mankenlere meydan okudu. Sanatçının ilerlemiş yaşına rağmen adeta mankenlere taş çıkartan görüntüsü şaşkınlık yarattı. Gülriz Sururi'nin bikinili pozları çok konuşulmuştu.

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 05:51

O Ses Çocuklar yarışmasına 'format' cezası

O Ses Çocuklar yarışmasına 'format' cezasıAcun Ilıcalı'nın “O Ses Çocuklar” programı RTÜK'ten tarihi bir ceza aldı. Program ilk defa bölüm başına değil “formatı” nedeniyle cezalandırıldı. Böylece bundan sonra bu tarz programlarda çocuklar yer

Tüm dünyada The Voice, Türkiyede de O Ses Türkiye adıyla farklı kanallarda gösterilen, 2013- 2014 sezonu için TV8de format değiştirerek adı O Ses Çocuklar olan ve çocukların yarıştığı, yapımcılığını Acun Medyanın, sunuculuğunu Acun Ilıcalının yaptığı program RTÜKten onay alamadı. 7-14 yaş arası çocukların yer aldığı programda her tür müziği seslendiren çocukların yaşam öykülerine de yer veriliyor. Kimi zaman çocukların duygusal durumlarına da değinilen programda çocuklar birbirleriyle seslerini kullanarak kıyasıya yarışıyorlar. RTÜK özellikle çocukların birbirleriyle yarıştır...

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 05:23

Uyanmadan evde olmalıyım

'Uyanmadan evde olmalıyım'Hande Ataizi önceki gün Nişantaşı'ndaydı

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 04:43

Kaçmadan önce bu şarkıyı bıraktı

Kaçmadan önce bu şarkıyı bıraktıFirarda olan Deniz Seki'nin 'İyisin Tabi' şarkısına Mayıs'ta çektiği klibi ekranlarda dönmeye başlıyor. 'İz' albümü ise önümüzdeki pazartesi piyasaya çıkacak

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 04:33

Jartiyerli Berksan

Jartiyerli BerksanŞarkıcı Berksan ayfun Çetin Kaya'nın objektifine jartiyer ile poz verdi

Beyoğlunda sahibi olduğu Çilek adlı mekanda yeni single çalışması Haberi var mı şarkısının başarısını kutlayacak olan Berksan, parti öncesinde Selim Akarın fikir danışmanlığında, Hakan Akkayanın tasarladığı jartiyerle, Tayfun Çetin Kayanın objektifine poz verdi.

Posta RSS Haberleri

19 Eylül 2014 Cuma 02:00

Bir reyting 1 milyon lira!

Sanırım bu sezon önümüze gelen reyting tablosundan hareketle soracağımız en samimi soru; 1 reyting kaç liraya mal oluyor?... Malumunuz diziler çıtalarını bir hayli yükseğe taşıdı. Milyonluk işler çok büyük iddialarla bir biri ardından topa giriyor. İyi de harcanan parayla alınan reyting birbirini karşılıyor mu? Mesela Star ekranında bu hafta yayına giren Reaksiyon isimli dizi. Toplam izleyicide 3 reyting alabildi. Harcadığı paraya bakılırsa reyting başına 1 milyon TL gitmiş. Üstelik bunu geri alabilmesi de mümkün değil... [[HAFTAYA]] Geçen yıl Kurt Seyit ve Şuranın (Star TV) ...

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 20:51

Seda Sayan'a dev ceza

Seda Sayan'a dev cezaRTÜK (Radyo Televizyon Üst Kurulu), iki eşini öldüren kişinin konuk edildiği Seda Sayan'ın programına, para cezası verdi

Geçtiğimiz günlerde Show TVdeki Seda Sayan Showa iki eşini öldüren Sefer Çalınak çıkarılmıştı. Radyo Televizyon Üst Kurulu Show TVye ''Yayınlar suç işlemeyi, suçluyu ve suç örgütlerini övücü, suç tekniklerini öğretici nitelikte olamaz'' ve Toplumsal cinsiyet eşitliğine ters düşen, kadınlara yönelik baskıları teşvik eden ve kadını istismar eden programlar içeremez'' maddelerini ihlal ihlal ettiği için 800 bin TL ceza kesti.

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 10:13

Dedikodular doğru çıktı

Dedikodular doğru çıktı1993 Türkiye ikinci güzeli Emel Yıldırım ile işadamı Erdal Acar 5 dakikada boşandı

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 09:41

Lady Gaga özgürlüğü

Lady Gaga özgürlüğü

UĞUR ALKAPAR / POSTA Lady Gaga daha gelmeden ortalığı ayağa kaldırmıştı. Ancak açık giyinmesin ahlakımız bozulacak endişelerinin boş olduğu görüldü. Lady Gaga dün Atinaya uçtu. Ardında bıraktığı gençlerimizde çok şükür ahlaki çöküntü görmedik. Gaga şatafatlı kostümleri, sahnesindeki rengarenk ışık şovlarıyla herkesi eğlendirdi. Ama daha önemlisi paylaştığı sevgi ve hoşgörü mesajlarıydı. Konserin yapıldığı İTÜ Stadyumu ve çevresi bir günlüğüne kurtarılmış bölge haline geldi. Gaganın koruması altında onun Küçük Canavarlar adını verdiği hayranları özgürlüklerini sonuna dek yaşadıl...

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 09:23

Tarkan'dan sevgili açıklaması

Tarkan'dan sevgili açıklamasıTarkan'dan yakınlarına sevgili açıklaması: Sevgilim ünlü biri değil!

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 09:08

Paris'te nikah, İstanbul'da düğün

Paris'te nikah, İstanbul'da düğünatv'deki 'Zahide'yle Yetiş Hayata' programının sevilen sunucusu Zahide Yetiş iş adamı Cem Arısoy ile Paris'te evlenmişti

Çiftin düğünü yarın akşam Kuruçeşmedeki Celebrada gerçekleşecek. Zahide Yetiş geçen hafta canlı yayında kına gecesi yapmıştı. Annesi Muhlise Arısoy ile kayınvalidesi Ayten Karapınar da kınaya katılmıştı.

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 08:30

Güven dolu bir aşk

'Güven dolu bir aşk'Şevval Sam 4 yıldır birlikte olduğu caz sanatçısı Sarp Maden hakkında ilk kez konuştu

Sam:  Güven ve sevginin olduğu bir aşk yaşıyorum. Sarp çok başarılı bir müzisyen. Konserlerini kaçırmıyorum. POSTA

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 08:19

Çağatay hakkında ilk kez konuştu

Çağatay hakkında ilk kez konuştuSerenay Sarıkaya Çağatay Ulusoy ile olan ilişkisi hakkında ilk kez konuştu

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 08:02

Anadolu Ateş'i Diyarbakır'da

Anadolu Ateş'i Diyarbakır'da25 Eylül'de Diyarbakır'da Anadolu Ateşi rüzgarları esecek

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 06:18

Sahnede soyundu, sokakta kapandı

Sahnede soyundu, sokakta kapandıÜnlü şarkıcı, Nişantaşı sokaklarında kimseye kendini göstermeden doyasıya alışveriş yaptı. Girdiği her mağazada yarım saatten daha fazla kaldı

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 05:31

Birazdan poz verecek

Birazdan poz verecekFransız manken Camille Rowe, önceki gün California'da bir çekimde görüntülendi

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 05:00

Cem Yılmaz çapkınlıkta!

Cem Yılmaz çapkınlıkta!Cem Yılmaz ile Ozan Güven önceki akşam Kuruçeşme'deki Park Fora'daydı

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 04:39

Serdar beni aldatırsa...

'Serdar beni aldatırsa...'Serdar Ortaç'ın 6 Haziran'da evlendiği İrlandalı manken Chloe Loughnan, Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da ihanet ve aşk üzerine konuştu

Posta RSS Haberleri

18 Eylül 2014 Perşembe 02:00

Küçük ağa her hafta maçta!

Küçük Ağanın (Kanal D) idmanları çok hızlı gidiyor. İdman diyorum çünkü geçen yılın bomba dizisi bu sezon ilk iki bölümünde de maç karşısına denk geldi. Buna rağmen sahadan bir dönemin deyişiyle yenilerek ama ezilmeden ayrıldı... O değil de istatistiki bir bilgiyi bölüşelim. Galatasarayın Şampiyonlar Ligi karşılaşmaları milli takım maçlarından daha çok izleniyor. Bir Beşiktaşlı olarak bu reyting gerçeğini centilmenlik tırnağı içinde not düşmek isterim... [[HAFTAYA]] Hâl böyle olunca Galatasaray karşılaşmalarının karşısına değil Küçük Ağayı, tüm dünyada izlenme rekorları kıran...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 15:26

Lady Gaga Türkiye'den ayrıldı

Lady Gaga Türkiye'den ayrıldıÜnlü şarkıcı Lady Gaga, İstanbul'da verdiği konserin ardından kaldığı otelden 60 valizle ayrıldı. Amerikalı şarkıcı, Atatürk Havalimanı girişinde düşme tehlikesi geçirdi

Ünlü Amerikalı şarkıcı Lady Gaga, dün akşam İTÜ Stadyumunda verdiği konserin ardından saat 16.30da konakladığı otelden ayrıldı. Köpeği Asia ile birlikte otelin kapısında ve elinde küçük ayna ile görülen Gaga, saatlerce kendisini bekleyen hayranlarına imza verdi. Transparan kıyafeti ve yüksek topuklu ayakkabıları ile gazetecilere poz veren Lady Gaga, hayranları ile fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedi. Minibüsüne binerek Atatürk Havalimanına doğru yola çıkan Lady Gaganın otelden ayrılmasından hemen önce bir kamyona yüklenen 60 parça valizi dikkat çekti. Yüksek platform...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 11:58

John Travolta gay mi?

John Travolta gay mi?John Travolta gay olduğu iddialarını ilk kez yanıtladı

2012 yılında Amerikalı aktör John Travoltanın eski pilotu, aralarında bir ilişki yaşandığını iddia etmiş, Travolta ise bu konuda sessiz kalmıştı. 60 yaşındaki aktör, ilk kez sessizliğini bozdu. Pilot Douglas Gotterbanın iddialarına göre, Travoltaya ait olan Alto adlı havayolu şirketinde çalışan pilotla Travolta arasında bir ilişki yaşanmıştı. Gotterba ilişkilerinin 6 yıl sürdüğünü iddia etmiş, 1987 yılında kendi isteğiyle işten ayrılınca da sona erdiğini söylemişti. Travolta bu iddialar yüzünden Gotterbaya dava açmış, Gotterba ise aralarında herhangi bir gizlilik anlaşması bulunmam...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 11:50

Hadise'nin mini etekle imtihanı

Hadise'nin mini etekle imtihanıAntalya'da, 50 bin kişinin katıldığı 13'üncü Fanta Gençlik Festivali'nde sahneye siyah ve çift yırtmaçlı süper miniyle çıkan Hadise, dans gösterileri sırasında, vantilatörler nedeniyle sık sık havalan

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 11:45

Çalışanları esir aldı

Çalışanları esir aldıBülent Ersoy yakın arkadaşı olan modacı Nur Yerlitaş ile önceki akşam Astoria Alışveriş Merkezi'ndeydi

İkili bir kozmetik mağazasına girdi. saatler 21.00i gösteriyordu. Normalde 22.00de kapanması gereken dükkan Bülent Ersoyun isteği üzerine 24.00e kadar açık tutuldu. Çalışanlar fazla mesai yapmak zorunda kaldı.

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 11:39

Ne güzel bacaklarım vardı

'Ne güzel bacaklarım vardı'Hande Ataizi doğumdan sonraki değişimini anlattı: Ne güzel bacaklarım vardı

Bir hafta önce anne olan Hande Ataizi doğumdan sonra yaşadıklarını Kanaltürkteki 2. Sayfada anlattı. Hande Ataizi Oğlum Leon Aslanı gördüğüm an hayat benim için durdu. Eşim Benjamin de bebek için işinden 3 hafta izin aldı. Henüz dadımız yok. Birlikte bakıyoruz. Görmemişin çocuğu olmuş diyebilirsiniz. Ama biz bu bebeği çok bekledik. Umudumuzu kesmişken oldu dedi. Ekrana Dönüyorum Hande Ataizi Doğumdan sonra bebekle aklını bozmuş bir kadın olmak istemiyorum. Eşimle bu konuda bir sıkıntı yaşamadım. Bir ay sonra spora başlayacağım. Ne güzel bacaklarım vardı. Şimdi ne bacak...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 11:30

Boşandığını öğrenince rahatladım

'Boşandığını öğrenince rahatladım'Çiçeği burnunda gelin İrem Derici Hafta Sonu dergisine eşi hakkında çok özel itiraflarda bulundu

İrem Derici 13 Eylülde radyocu Rıza Esendemir ile evlenmişti. İlk danslarını da kalbimin Tek sahibine şarkısıyla yapmışlardı. Parçayı piyanoda sinan Akçıl çalmıştı. irem Derici, Hafta Sonu dergisine çarpıcı açıklamalarda bulundu: -  Düğünden önce sinana Çal ama gözünü seveyim söyleme dedim. - Radyo programında Rızaya anında vuruldum. Ama evli olduğunu zannedip içimden inşallah ölürsün irem diye geçirdim. Reklam arasında tuvalete koşup internetten araştırdım, boşandığını öğrenince rahatladım. -  Kalbimin Tek Sahibine şarkısı 44 milyon tık aldı. Kimse şarkılar...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 09:46

Eşim bile Ceyda'ya üzüldü

'Eşim bile Ceyda'ya üzüldü'Buğra Toplusoy, uğruna ailesine karşı çıktığı Ceyda Ateş'i aldatmıştı. Buğra Toplusoy'un babası Turgut Toplusoy, bu sabah 'Söylemezsem Olmaz' ve '2. Sayfa' programlarına telefonla bağlanarak oğluna at

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 09:30

Her şey meydanda!

Her şey meydanda!Magazin dünyasının ünlü ismi Kim Kardashian, eşi Kanye West ile bir hastane çıkışı kameralara yakalandı

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 08:35

Nikahları geçersiz mi?

Nikahları geçersiz mi?Rafet El Roman ile 16 Temmuz'da Almanya'da evlendiği Ceren Kalpakarslan'ın nikahın Türkiye'de geçerli olmadığı iddia edildi

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 08:03

Doktor operasyonu bırakıp selfie çekmiş

Doktor operasyonu bırakıp selfie çekmişBu ayın ilk haftasında hayata veda eden ünlü TV yıldızının ölümüyle ilgili şok iddia

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 07:41

Yerli Gagalar

Yerli GagalarÜnlü şarkıcı Lady Gaga'nın dün akşam İTÜ Stadyumu'nda verdiği konser öncesi, hayranları değişik kıyafetleriyle ilgi odağı oldu

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 07:29

Foyası ortaya çıktı

Foyası ortaya çıktıUğur Yücel, kendisine tıpatıp benzeyen ve gittiği yerlerde Uğur Yücel'miş gibi davranan şahıs hakkında medyaya uyarı gönderdi ve şikayetçi oldu.

Geçen hafta  magazin basını Uğur Yücele ikizi kadar benzeyen bir kişiyi Kireçburnunda yanında kız arkadaşıyla görüntüledi. Mekan görevlileri sanatçıyı rahatsız etmeyin  diyerek araya girince şahıs Çeksinler önemli değil, onlar işini yapıyor diyerek izin verdi. Böylece  haber tüm magazin eklerinde yer aldı. GERÇEĞİ SÖYLEMEDİ Çakma Uğur Yücelin foyasını gerçek Uğur Yücel ortaya çıkardı. Avukatıyla açıklama gönderen sanatçı Bu kişinin Uğur Yücel olmadığına dair herhangi bir açıklama yapmamış olması endişe verici. İlerde yapılabileceği herhangi bir olumsuzluk beni zan altında ...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 07:13

Mischa Barton jet lag oldu

Mischa Barton jet lag olduAdana'da bu yıl 21'incisi gerçekleştirilen Altın Koza Film Festivali konukları arasında yer alan dünyaca ünlü oyuncu Mischa Barton, jet lag oldu. ABD'den Türkiye'ye 13 saatlik uçak yolculuğu sonunda r

Türk Sinemasının 100 Yılının kutlandığı Altın Koza Film Festivalinin uluslararası konukları arasında yer alan, Notting Hill ve Altıncı His filmlerinde rol alan, 2003-2006 yılları arasında dünyanın birçok ülkesinde gösterilen gençlik dizisi The O.C.nin yıldızı Mischa Barton, dün akşam uçakla Adanaya geldi. Mischa Barton, uzun uçak yolculuğu sonrası konakladığı Adana HiltonSA Otelde rahatsızlandı. Doktorların muayenesinde Mischa Bartona jet lag sendromu teşhisi konuldu. Uzun süreli uçak yolcuğu ve iki ülke arasındaki 8 saatlik fark nedeniyle eşzamanlama bozukluğu geçiren Mischa Ba...

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 05:19

Burcu eski sevgilisini görünce...

Burcu eski sevgilisini görünce...Burcu Esmersoy'la eski sevgilisi Esat Yontuç, önceki gün İstinye Park'taydı

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 04:17

Tarkan'ın sevgili kazası

Tarkan'ın sevgili kazasıMegastar Tarkan gece yarısı yeni sevgilisi ile Bebek'te seyir halinde görüntülendi

ALİ KESER/POSTA ÖZEL Uzun süredir adı aşk dedikodularına karışmayan Tarkan yeni sevgilisiyle İstanbul Bebekte dün gece POSTA objektifine yakalandı. Fotoğrafının çekildiğini fark eden Tarkan ve sevgilisi yüzlerini gizlemeye çalıştı. Tarkan görüntü vermemek için kaçmaya çalışırken Porsche marka otomobilinin sağ dikiz aynasını kırdı.

Posta RSS Haberleri

17 Eylül 2014 Çarşamba 02:00

O Reaksiyon gelemedi...

Önceki gün yayın hayatına başlayan Reaksiyonu (Star TV) analiz edeceğimi söylemiştim. Reaksiyondan tipik bir derin devlet bir başka derin devlete karşı hikayesi çıktı. İlginç olanı bu iki devlet yapısı da sözde Türkiye Cumhuriyetinin içinde örgütleniyor... İçinde izleyiciyi ekrana bağlayan ve daha çok Kurtlar Vadisi Pusu, Sağır Oda, Tek Türkiye gibi işlerden alışık olduğumuz klişelerden çeşitli miktarlarda barındıran bir sentez bulunduruyor... [[HAFTAYA]] Kurtlar Vadisi Pusu bugünkü noktaya yer altı örgütleriyle mücadele eden bir devlet görevlisinin yükselişinin öyküsün...

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 19:59

Lady Gaga sahnede soyundu!

Lady Gaga sahnede soyundu!Ünlü şarkıcı Lady Gaga, İTÜ Stadyumu'ndaki konserine Türkçe "İstanbul, sizi seviyorum" diyerek başladı. Ünlü şarkıcının konseri, diğer dünya yıldızlarının aksine tam saatinde başladı. Lady Gaga'nın sa

Lady Gaga, İstanbul konserine Türkçe sözler söyleyerek başladı. Ünlü şarkıcı 'İstanbul sizi seviyorum' dedikten sonra sevilen şarkılarıyla hayranlarını coşturdu. Bad Romance şarkısına geçerken sahnede soyundu ve sadece siyah bir kilotla kalan Lady Gaga'ya yardımcıları yeni kıyafetini giydirdi. Haberin Videosu Lady Gaga böyle soyundu!startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer21205","21205","201409","21205-.jpg","1", "0","Lady Gaga böyle soyundu!");   Haberin Videosu   Lady Gaga sahnede! startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer21204","21204",...

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 18:38

Lady Gaga'dan Türkçe mesaj

Lady Gaga'dan Türkçe mesajÜnlü şarkıcı Lady Gaga'nın bu akşam İTÜ Stadyumu'ndaki konseri başladı. Lady Gaga Türkçe olarak 'İstanbul, sizi seviyorum' dedi

Lady Gaga, İstanbul konserine Türkçe sözler söyleyerek başladı. Ünlü şarkıcı 'İstanbul sizi seviyorum' dedikten sonra sevilen şarkılarıyla hayranlarını coşturmaya başladı. Lady Gaga, konser vermeye gelen diğer dünya yıldızlarının aksine tam saatinde konserine başladı. Haberin Videosu Lady Gaga sahnede!startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer21204","21204","201409","21204-184196.jpg","1", "0","Lady Gaga sahnede!"); Lady Gaga konseri öncesi Lady Starlight'ın sahne almasıyla seyirciler hareketlenmeye başladı. SEYİRCİLERİN DE KOSTÜMLERİ DİKKAT ÇEKTİ Lady Gaga konseri için ha...

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 07:45

Jüri krizi asla olmadı

'Jüri krizi asla olmadı'İlk bölümü 13 Eylül'de ekrana gelen TV 8'deki 'Yetenek Sizsiniz'in jüri üyeleri bilindiği gibi Acun Ilıcalı, Özgü Namal, Muraz Boz ve Eser Yenenler. Dün jüriyle ilgili şöyle bir iddia ortaya atıldı: "

İddiaya göre; Murat Boz Acun Ilıcalıya gidip Programda bütün ilgi Gökhanın üzerinde. Bundan rahatsız oluyorum dedi. 'BANA YAKIŞMAZ' Murat Boz bu iddiayı yalanladı. TV 8in tanıtım filmi için stüdyoya gittiğimde hangi programda olacağımı dahi bilmiyordum. Acun Ilıcalı ile çalıştıktan sonra programın önemi yok. Bana nerede ihtiyaç duyarsa Evet derim. Gökhan ile aramız çok iyi. Asla Ona ilgi var, beni O Ses Türkiyeden alın demedim. Böyle dayatmalar yapmak bana yakışmaz dedi.

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 07:43

Kenan Işık'tan iyi haber

Kenan Işık'tan iyi haberKenan Işık'ın Almanya'daki tedavisi sonuç vermeye başladı. Ünlü tiyatrocu artık gözleriyle iletişim kuruyor ve vücudunu dik tutabiliyor

Vatan gazetesinin haberine göre; 5,5 ay önce spor salonunda düşerek beyin kanaması geçiren Kenan Işık'ın sağlık durumu iyiye gidiyor. Tedavisi bir aydır Almanya 'da özel bir klinikte süren ünlü tiyatrocunun son durumu hakkında eşi Beril Işık "Bakışlarıyla etrafındakini takip edebiliyor. Artık gözleriyle iletişim kurabiliyor" dedi. ARTIK DİK DURABİLİYOR Eşinin yoğun bir şekilde fizyoterapi ve ergoterapi gördüğünü anlatan Işık, "Tekerlekli sandalyesinde kimi zaman bütün gün oturuyor. Kimi zaman da ayakta. Vücudunu artık tamamen kendisi tutabiliyor, dik durabiliyor. Daha önce bunların...

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 06:49

Daha da büyüsün istiyor

Daha da büyüsün istiyorSosyal medya neredeyse her gün kendi "şöhretlerin" yaratıyor. Daha doğrusu bu şöhretler kelimenin tam anlamıyla kendilerini yaratıyorlar. Bunların son örneği de 23 yaşındaki Avustralyalı manken Sarah

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 06:14

Aysu yürek hoplattı!

Aysu yürek hoplattı!Bodrum'da sahne alan Aysu Baceoğlu, mayo tarzı sahne kıyafeti ve danslarıyla yürek hoplattı

Yeni albüm hazırlığında olan Aysu Baceoğlu Bodrum Pasha Clubta sahne aldı. Sahne öncesi kuliste soruları cevaplayan Baceoğlu, daha önce söylediği sahne için eğitim alacağı yönündeki sözleri hatırlatılması üzerine "Aslında bundan sonraki eğitimim sadece sahnede oluyor. Bol bol konserlerde oluyorum. Galiba en güzel eğitimde biraz daha alaylı olmak, seyirciyle buluşmak. Eğitim sahnede devam ediyor. Gelen tepkiler çok güzel. Bir işi, bir kere denersin 2 kere denersin ama 3 ve devamı geliyorsa sen bu işi yapıyorsundur. Sadece müzik artık. Yakıştığımı da düşünüyorum. Ben bu işin içindeyim" dedi...

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 05:31

Sıkıntı yok, iyiyiz

'Sıkıntı yok, iyiyiz'Burcu Esmersoy o iddialara yanıt verdi: "Özgü dünya tatlısı bir insan. Aramızda hiç sıkıntı yok"

Burcu Esmersoy, Özgü Namalın, Nisan 2013te ayrıldığı Başar Savur ile birlikte. TV 8in ekran yüzleri olan ikilinin arasında bu yüzden gerginlik olduğu iddia ediliyordu. Burcu Esmersoy bu merakı giderdi: Aynı ajanstayız, görüşüyoruz. Onun Başar ile ilişkisi biteli 1.5 yıl olmuş. Neden böyle şeyleri düşüneyim ki? Özgü dünya tatlısı bir insan. Aramızda hiç sıkıntı yok."

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 05:29

Fena yakalandılar

Fena yakalandılarKanal D'nin ilgiyle izlenen dizisi 'Benim Adım Gültepe'nin yarın akşam yayınlanacak bölümünde Ayça Bingöl (Gülümser) ile İlker Kızmaz'ın (Halil) yasak aşkı su yüzüne çıkacak

Ayça Bingöl bu sahnenin çekimleri sırasında gayet rahat olduklarını, çünkü partneri İlker Kızmazla aralarında iyi bir uyum yakaladıklarını söyledi.

Posta RSS Haberleri

16 Eylül 2014 Salı 02:00

O ağabeyi getirin!

Mehmet Ali Erbil cumartesi Adını Sen Koy (Star TV) isimli programla izleyici karşısına çıktı. Gözü kapalı 10 basket atabilen bir yarışmacı ilk günden arabayı kaptı... O ağabeyi izlerken, son zamanlarda 12 Dev Adamın potadan dönen toplarını düşündüm. Ramazan Yazgan iddialı bir adama benziyor. Milli takımla bir iletişime geçirilsin mi acaba? [[HAFTAYA]] Şaka bir yana sonuç itibarıyla bir iddia ve yetenek yarışmasında Mehmet Ali Erbilin bir hayli rahatladığını gördüm. Ama reyting canavarının izin verdiği kadar izleyiciye ulaşabildi... Karşısında Kiraz Mevsimi (FOX), Güllerin Sa...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 11:15

Banu Alkan: 530 TL hesap geldi, sanatçı indirimi istedik

Banu Alkan: 530 TL hesap geldi, sanatçı indirimi istedikBodrum'da arkadaşları Salih Güney ve Ahu Tuğba'yı davet ettiği mekânda, 3 kadeh yerli içkiye 530 TL hesap geldiğini ileri süren Banu Alkan "Sanatçı indirimi istedik. Hesabı 200 TL'ye çektiler, sanırım

Arkadaşları Salih Güney ve Ahu Tuğba ile Bodrumdaki Göltürkbükündeki bir hotelin içindeki beach club'a giden Banu Alkan, çıkışta hesap şoku yaşadı. Bodrumdan İstanbula dönen ve DHA muhabirine telefonda bilgi veren Alkan, şunları anlattı: 'SANATÇI İNDİRİMİ' YAPTILAR (Haberin devamı için 2. sayfaya geçiniz.) "Arkadaşlarımı davet ettiğim için hesabı ben ödemek istedim. Üç kadeh yerli içki içtik, 530 TL hesap geldi. İtiraz edip sanatçı indirimi istedik. Hesabı 200TLye çektiler, sanırım adımızı kullanarak reklam yapmak istiyorlar. Odaların geceliği 1000-10 bin dola...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 11:11

Sezen Aksu müziği bırakıyor

Sezen Aksu müziği bırakıyorÖnümüzdeki yıl 40. sanat yılını kutlayacak olan ünlü sanatçı Sezen Aksu müzik hayatını noktalayacağını duyurdu

Bursa'da Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu'nda konser veren ve ilk 3 parçasından sonra gazetecilerin dışarı çıkartıldığı konserde konuşan Sezen Aksu'nun, önümüzdeki yıl sanat yılının 40'ıncı yılını tamamlayacağını ve böylece aktif sanat hayatını geride bırakacağını söyledi. Aksu'nun, "Çocukluğumdaki kimsenin bilmediği saf yaşantıma döneceğim" dedi.  'Minik Serçe' olarak tanınan Sezen Aksu'nun, Bursa Kültürpark'ta geçen Cumartesi günü verdiği 'Sezen Aksu Acoustic Band Projesi konserinde, 40'ıncı sanat yılını tamamlayacağı önümüzdeki yıl aktif sanat hayatından çekileceğini söyledi. Sadece ilk...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 09:57

Redd', Berke ve İlke ile yollarını ayırdı

'Redd', Berke ve İlke ile yollarını ayırdıTürkiye'nin önemli rock gruplarından Redd, grubun gitaristi Berke ve klavyecisi İlke Hatipoğlu ile yollarını ayırma kararı aldı

Redd adıyla 2002 yılında Berke Hatipoğlu, Doğan Duru, Güneş Duru ve İlke Hatipoğlu tarafından kurulan grup, ayrılık kararını yaptıkları basın açıklaması ile duyurdu.  2011 yılında yayınlanan Hayat Kaçık Bir Uykudur albümünün kayıtları sırasında başladığı iddia edilen görüş ayrılığının şu sıralar çalışmalarına başlanan yeni albüm sürecine de yansıması nedeniyle grubun yolları ayrıldı. 2005 yılında Berke ve İlke Hatipoğlu ile Doğan ve Güneş Duru kardeşler... Ayrılık nedeni olarak müzikal görüş ayrılıklarını gösteren Reddin yazılı açıklaması şu şekilde; Uzun süredir...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 09:44

Düğünde balayı için para topladı

Düğünde balayı için para topladıPopçu İrem Derici önceki akşam Kemer Country Orman Evi'nde radyocu Rıza Esendemir ile nikah masasına oturdu. Derici 'Balayı Fonu' etiketini yapıştırdığı mini damacana ile düğünde paraları topladı

Kır düğünü havasında organize edilen gecede konuklar Volkan Şenlendirici ve Orkestrasının şarkılarıyla eğlendi. İrem Dericiyi arkadaşları Seda Sayan, Sinan Akçıl, Berksan ve Bengü yalnız bırakmadı. DÜĞÜNDEN NOTLAR - İrem Dericinin gelinliği Vakko imzalıydı. - Çift ilk dansını İrem Dericinin hit şarkısı Kalbimin Tek Sahibi eşliğinde yaptı. Piyanoda Sinan Akçıl vardı. - İrem Derici üzerine Balayı Fonu yazdığı damacana şişeyle arkadaşlarından para topladı. - Çift düğünden sonra üstü açık antika arabayla havaalanının yolunu tuttu. Balayı için Maldivlere uçtular. ...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 08:55

Gözyaşlarıyla evine gitti

Gözyaşlarıyla evine gittiÜnlü oyuncu Nicole Kidman, şu aralar hayatının en zor günlerini yaşıyor

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 08:38

Yine aynı bikini yine aynı Eva!

Yine aynı bikini yine aynı Eva!Eva Longoria, yine aynı yıl içinde çıktığı tüm tatillerde aynı bikiniyle görüntülendi. 39 yaşındaki Longoria, aradan geçen yıllara rağmen hala aynı bikiniyi giyebildiğini de bu şekilde kanıtlamış oldu

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 08:10

Polis, ünlü oyuncuyu hayat kadını sandı

Polis, ünlü oyuncuyu hayat kadını sandıUsta yönetmen Quentin Tarantino'nun Django Unchained (Zincirsiz) adlı filminde Köle Coco karakterini canlandıran Daniele Watts, Hollywood'da bir sokakta kocası Brian James Lucas ile öpüşürken başına i

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 07:38

Amy Winehouse'un heykeli dikildi

Amy Winehouse'un heykeli dikildi27 yaşında hayatını kaybeden şarkıcı Winehouse'un gerçek boyutlardaki bronz heykeli Londra'da açıldı

Ünlü şarkıcı Amy Winehouseun İngilterenin başkenti Londrada yaşadığı ve çalıştığı Camden Mahallesi'ne dikilen heykeli açıldı. Sanatçının 31. doğum günü olan 14 Eylülde açılan heykel, Londranın en popüler yerleşim merkezlerinden biri olan ve sanatçının evinin bulunduğu Camden semtinde yer alıyor. Heykeltıraş Scott Eaton tarafından yapılan gerçek boyutlardaki bronz heykelin, sanatçının tarzını yansıttığı bildirildi. Winehouseun babası, heykelin kendilerini duygulandırdığını belirterek, hayranların da heykeli beğenmesini umduklarını söyledi. AŞIRI ALKOL SONUCU... Sanatçı...

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 07:28

Eliz evsiz kaldı

Eliz evsiz kaldıBu yaz menajerliğini de yaptığı eski eşi Murat Boz'dan ayrılan Eliz Sakuçoğlu evsiz kaldı

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 05:49

Şimdi okullu oldu

Şimdi okullu olduFarah Zeynep Abdullah, Çağan Irmak'ın yeni filmi için okullu oldu

Posta RSS Haberleri

15 Eylül 2014 Pazartesi 05:43

Süreyya Yalçın otomobiliyle çita gezdirdi

Süreyya Yalçın otomobiliyle çita gezdirdiTürkiye'nin Paris Hilton'u Süreyya Yalçın, evcil hayvan konusunda çıtayı yükseltti. Yalçın, “baby girl” notuyla otomobilinden oturan bir çitanın fotoğrafını paylaştı

Tatil yörelerinde kiraladığı gösterişli localarıyla, sevgilileriyle, milyarlık harcamalarıyla magazin basının yakından takip ettiği sosyetik güzel Süreyya Yalçın, geçtiğimiz yıllarda köpeğine taktığı milyarlık güneş gözlükle gündeme gelmişti. Lüks harcamalarıyla gündemden düşmeyen Yalçın, otomobiliyle gezdirdiği çitanın bir arkadaşına ait olduğunu açıkladı. Süreyya Yalçın, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırımın dayısı olan ve 2008 yılında vefat eden babası işadamı Faruk Yalçından kalan milyar dolarlık servetin sahibi. Gösteriş tutkusundan taviz vermen Süreyya Yalçın, ...

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 17:46

Lady Gaga İstanbul'da

Lady Gaga İstanbul'daSalı akşamı İTÜ Stadyumu'nda vereceği konser için İstanbul'a gelen Amerikalı şarkıcı Lady Gaga, Atatürk Havalimanı'nda coşku ve gözyaşlarıyla karşılandı.

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 17:22

Hülya Avşar'ın tenis tutkusu

Hülya Avşar'ın tenis tutkusuHülya Avşar, bir firmanın sosyal sorumluluk projesi kapsamında kendi adına düzenlediği tenis turnuvasının son gününde gösteri maçına çıktı.

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 11:27

Gerard Depardieu: Günde 13 şişe şarap içiyorum

Gerard Depardieu: Günde 13 şişe şarap içiyorumÜnlü aktör Gerard Depardieu günde 13 şişe şarap içtiğini itiraf ederken, 'Can sıkıntısından içiyorum, ama kesinlikle alkolik değilim' dedi

Fransız magazin dergisi Teleramaya konuşan Depardieu, kendi rekoltesinden ürettiği şarapları çok sevdiğini ve içmekten zevk aldığını belirterek Tamam çakır keyif olabiliyorum ama asla alkolik değilim. Zaten ölmek niyetinde de değilim eklemesi yaptı. FRANSA'YI TERK EDİP RUS VATANDAŞI OLMUŞTU Gerard Depardieu, Fransanın en tanınmış aktörlerinden biriyken Cumhurbaşkanı François Hollandeın 'zengin vergileri' yüzünden ülkeyi terk ederek Rus vatandaşlığına geçmişti. 5 AY UZAK DURDU, YİNE BAŞLADI Bir ara 5 ay alkolden uzak durduğunu ancak can sıkıntısını gidermek için alko...

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 08:26

Dans ederken burnunu kırdı

Dans ederken burnunu kırdıCeyda Ateş başrolünü oynadığı Show TV'deki 'Yılanların Öcü' dizisinin Kapadokya'daki kutlama yemeğinde dans ederken burnunu kırdı. Bir arkadaşı dirseğiyle burnuna çarpınca acı içinde dans pistine yığı

Güzel oyuncu, ameliyat sonrası hastane odasında doktoruyla birlikte yaptığı açıklamada, Görülmez kaza Dizinin ikinci bölümünü kutlamak için oyuncu arkadaşlarımızla birlikte yemeğe gittik. Yemek sonrası da dans ederken birinin dirseği burnuma çarptı. Korkunç bir acı hissettim. Arkadaşlarım acil olarak beni yakındaki hastaneye götürdüler. Burnumun kırıldığı anlaşıldı. Sonra annemler, aile doktorumuz Hayati Akbaşın ameliyat etmesi için Samsundaki FBM Tıp Merkezine götürdüler. Ameliyat oldum. Şu anda çok şükür iyiyim 1 hafta-10 gün sonra inşallah tamamen iyileşip dizideki çekimle...

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 08:17

Ne evliliği

'Ne evliliği'Sinem Kobal sevgilisi İbrahim Çelikkol'un geçen hafta “Sinem'e çok aşığım. 9 aydır birlikteyiz. Ekim'de evlenebiliriz” şeklindeki açıklamasından hoşlanmadı

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 08:08

Doktor 'dur' dedi

Doktor 'dur' dediFanta Festivali kapsamında turnede olan Hadise sahnede dans ederken sol ayak bileğini burktu

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 07:56

Tarkan para bastı

Tarkan para bastıTarkan'ın 3 Eylül'de başlayan Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'ndaki konserleri yarın akşam sona erecek. Tarkan 9 konser verdi, karşılığında net olarak 10 milyon TL kazandı. Bu paranın içinde sponsor ve rek

Tarkanın, Harbiye Açıkhava Tiyatrosunda 3-14 Eylül tarihleri arasında gerçekleşen 9 konseri bu akşam sona eriyor. 5 bin 500 kişilik konser alanına her gün 7 bin 500 kişi geldi. Tarkanı toplam 50 bin kişi izledi. Bilet fiyatları 56-543 TL arasında değişti. Tarkan toplam 10 milyon TL para kazandı. Sahne tasarımı için 150 bin TL, kostümleri için de 40 bin TLye yakın para harcadı. BİR ORDU ÇALIŞTI Tarkanın konserleri için 200 kişi çalıştı. Bunların bir kısmı gönüllü üniversite öğrencileriydi. Tarkan ve 28 kişilik orkestrası Açıkhava Tiyatrosunu konserlerden 2 gün önce kapa...

Posta RSS Haberleri

14 Eylül 2014 Pazar 02:00

Kantarcılar gidince...

Atvde iki sezondur başarıyla devam eden Kızlar ve Anneleri bayrak değişimi yaşadı. Programı gündüz kuşak işleri içinde seyredilir hale getirip reytinglerini iyi bir yere sabitleyen sunucu ve oyuncu Ümit İbrahim Kantarcılar ayrılınca yerine meslektaşı Mert Palavaroğlu geldi... Hatırlayacaksanız, aynı format geçtiğimiz yıl Kanal D tarafından Seda Sayanın sunuculuğunda denenmiş ama Seda Sayan yaptığı işi içselleştirememişti... [[HAFTAYA]] Bildiğim kadarıyla bu yıl benzer bir formatı yine Kanal Dde Zuhal Topal deneyecek. Şimdiden gelecek okuma gibi bir işe girmeyelim ama Kızlar ve...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 20:22

Mehmet Baransu evlendi

Mehmet Baransu evlendiTaraf yazarı Mehmet Baransu, Nesibe Altun ile dünya evine girdi. Baransu'nun düğününe çok sayıda ünlü isim de katıldı. Düğün fotoğrafları Instagram ve twitter'da paylaşıldı işte o fotoğraflar..

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 17:18

81 yaşındaki milyarder 24 yaşındaki modelle evlendi

81 yaşındaki milyarder 24 yaşındaki modelle evlendi- İşadamı Lunger, Playboy modeli Cathy Schmitz ile dünyaevine girdi

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 13:54

Araplar, Beren Saat kostümüne akın etti

Araplar, Beren Saat kostümüne akın ettiTürk Moda Tasarımcısı ve Desinatör Şeyma Bozbola "Ortadoğu'dan Beren Saat, Songül Öden, Tuba Büyüküstün, Farah Zeynep Abdullah ve daha birçok Türk oyuncusunun üstünde gördükleri kıyafetler için ülkemi

Türk Moda Tasarımcısı ve Desinatör Şeyma Bozbola "Yurt dışında yayınlanan dizilerden dolayı daha önce görmeye alışmadığımız bir Arap furyası oldu. Türk müşterilerimizden fazla Ortadoğudan Beren Saat, Songül Öden, Tuba Büyüküstün, Farah Zeynep Abdullah ve daha birçok Türk oyuncusunun üstünde gördükleri kıyafetler için ülkemize geliyorlar. Türk oyuncularını bizden daha çok takip ediyorlar" dedi. KOSTÜMLER İÇİN TÜRK DİZİSİ İZLİYORLAR Tekstilin kalbi olan Osmanbey, Ortadoğunun birçok ülkesinden gelen tekstilcilerin akınına uğradı. Nişantaşın da birçok ünlünün tasarımlarını yapan...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 13:27

Suskunlar' NBC dizisi olacak

'Suskunlar' NBC dizisi olacakHapishane yıllarının intikamını almak için yeniden yolları kesişen dört çocukluk arkadaşının hikâyesini anlatan 'Suskunlar' dizisi, Amerika'nın ünlü NBC kanalında 'Game of Silence' adıyla yayınlanacak

Yapımını TIMS Productionsın, senaryosunu Pınar Bulutun yazdığı, yayınlandığı dönemde hem televizyon hem de sosyal medyada fenomene dönüşen Suskunlar dizisi, Amerikan NBC televizyonu tarafından remake (yeniden çekim) haliyle yayınlanacak. Murat Yıldırım, Aslı Enver, Sarp Akkaya, Güven Murat Akpınar ve Mehmet Özgür gibi isimlerle beğeni toplayan ve akış içinde sık sık Ahmet Kaya şarkıları çalınan Suskunlar dizisi Amerikan izleyicisiyle buluşmaya hazırlanıyor. Suskunların yazar ve yapımcılığını ABD elevizyonlarının tanınmış iki ismi Carol Mendelsohn ve David Hudgins üstlenecek...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 13:01

Tuğçe Kazaz Şehr-i Medeniyet için Gaziantep'e gidiyor

Tuğçe Kazaz Şehr-i Medeniyet için Gaziantep'e gidiyorUluslararası Antep Fıstığı Kültür ve Sanat Festivali kapsamında, Medyadoktoru Yapım ve Organizasyon Firması tarafından Şehr-i Medeniyet Gaziantep Defilesi 20 Eylül Cumartesi gerçekleştiriliyor. Defile

Birçok önemli yapım, organizasyon ve projeye imza atan Medyadoktoru, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi desteği ve öncülüğünde, Uluslararası Antep Fıstığı Kültür ve Sanat Festivali'nde Tuğçe Kazazın baş manken olduğu Şehr-i Medeniyet Gaziantep Defilesi'ni düzenliyor. Defile, 20 Eylül'de Tuğcan Otel'de gerçekleştirilecek. Aile ve Sosyal Politikalar kurucu Bakanı ve Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin proje ile ilgili "Gaziantep asırlardır medeniyetlerin beşiği olan bir kenttir. Bugüne kadar Romadan Osmanlıya, Hititlerden Asurlulara birçok medeniyetlere ev sahipliği yapan Gaz...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 12:36

Berrak Tüzünataç'ın evini soyanlar yakalandı

Berrak Tüzünataç'ın evini soyanlar yakalandıİstanbul'da lüks evlere girerek hırsızlık yaptıkları iddia edilen biri kadın 2 kişi polis tarafından yakalandı. Şüphelilerin oyuncu ve manken Berrak Tüzünataç'ın Arnavutköy'de bulunan evinden de 4 Eyl

Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler son 15 gün içinde Arnavutköy ve Kuruçeşme semtlerinde birbiri ardına yaşanan hırsızlık olayları üzerine soruşturma açtı. Hırsızların gece yarısından sonra giriş katlarda bulunan lüks evlere sıcak nedeniyle açık bırakılan pencerelerden girdiğini tespit etti. Artan hırsızlık olayları üzerine pusu kuran polis ekipleri kısa süre sonra hırsızlık için bölgede dolaşan Recep Ş. (23) ile Sümeyye S. (19)yi gözaltına aldı. Şüphelilerin üzerinde 2 bin 800 dolar para ile 3 adet cep telefonu bulundu. ÇOK SAYIDA POLİSE GELİŞ KAYITLARI VAR Hırsızlık Büro Am...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 10:14

En pahalı bütçeye sahip!

En pahalı bütçeye sahip!Bir grup cesur adam ve kadının tarihin akışını değiştirmek uğruna hayatlarını ortaya koymalarının hikayesini anlatan Reaksiyon için 1 yılda 10 milyon lira harcandı.

Star TV 'nin yeni sezondaki en iddialı dizisi Reaksiyon'un yayın tarihi belli oldu. İbrahim Çelikkol, Selen Soyder, Yurdaer Okur, Nehir Erdoğan, İsmail Demirci ve Erdal Beşikçioğlu gibi birbirinden başarılı isimlerin yer aldığı Reaksiyon, heyecan dolu hikayesi ile Pazartesi ekranlarda olacak. Türk televizyon tarihinin en pahalı dizisi olan Reaksiyon için 1 yılda 10 milyon lira harcandı. Dizi böylelikle bugüne kadar en pahalı dizi olma özelliğini taşıyan 'Kurtlar Vadisi'nin tahtını elinden aldı.

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 08:14

Gamze hamile mi?

Gamze hamile mi?İyice belirginleşen karnı nedeniyle artık hamileliğini saklayamayan Oyuncu Gamze Topuz, soruları “Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Rica ediyorum, bana hamilelikle ilgili bir şey sormayın” dedi

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 08:00

Havuzda ateşli öpücük

Havuzda ateşli öpücük3 yıl önce 'Kuzey Güney' dizisiyle yıldızı parlayan Buğra Gülsoy bu sezon da Kanal D'deki 'Bana Hicran De' adlı dizide başrolde. Buğra Gülsoy'un yarın başlayacak dizinin ilk bölümündeki havuz sahnesi

Alican Yücesoy, Aslı Enver ve Nur Sürerin de yer aldığı yapımın senaryosunu Coşkun-Gülizar Irmak kaleme aldı. Çiftin aylık 55 bin TL ile bu yılın en pahalı senaristleri olduğu konuşuluyor.

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 07:47

5 dakika farkla kurtuldular

5 dakika farkla kurtuldularEngin Altan Düzyatan ile Neslişah Alkoçlar, önceki gün Etiler'deki Günaydın Steak House'dan hızla çıkıp spor Jaguarlarına bindi. Bu hızlı çıkışın sebebi ise sonradan anlaşıldı. Özge Özpirinçci ile sev

Engin Altan Düzyatan ile eşi Neslişah Alkoçlar önceki gün Etilerdeki Günaydın Steak Housedaydı. Yemeklerini hızla yediler, lokantadan apar topar çıkıp arabalarına bindiler. Engin Altan Düzyatanın eski nişanlısı Özge Özpirinçci ile sevgilisi Burak Yamantürk de bu sırada az ötelerindeki et lokantası Nusrette yemek yiyordu. Onlar da mekanı aceleyle terk etti. AYIP OLUYOR (Haberin devamını okumak için  2. sayfaya geçiniz.) Neslişah Alkoçlar Birbirinizden haberiniz oldu mu? sorusuna şu cevabı verdi: Yok, hayır. Orada olduklarını bilmiyordum. Bu takip iddiaları ta...

Posta RSS Haberleri

13 Eylül 2014 Cumartesi 02:00

Halef ve selef kapışırsa...

Cumartesi gecelerine taşınan şov yarışını kim kazanır dersiniz; Okan Bayülgen mi yoksa bir dönem onun tedrisinden geçmiş olan Ali Biçim mi? Okan duyduğum kadarıyla eski ve efsane olarak kabul edilen ZAGA ekibini yeniden bünyesinde topluyor. İş bir hayli curcunalı olacak... Ali ise izleyicinin karşısına bire bir Jimmy Fallon formatıyla çıkıyor. Kendisi ve mizahı sevimli de olsa kamera arkasında Okan gibi bir orduya ihtiyacı var. Yani yazın alçak profilde seyrettiği hızla cumartesi gecesinde var olması mümkün değil... Sonuç itibarıyla bu kısmi halef ve selef savaşında yüzü asılanın kim o...

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 17:57

Köprüde striptiz şov!

Köprüde striptiz şov!The only way is Essex dizisi oyunlarından Lydia Bright, Peter Hahn marka tasarımların görücüye çıktığı 'Kıyafet sanatı' etkinliğinde yer aldı.

The only way is Essex dizisi oyunlarından Lydia Bright, Peter Hahn marka tasarımların görücüye çıktığı 'Kıyafet sanatı' etkinliğinde yer aldı. 'Reverse strip tease' adlı performansta dansçılara liderlik eden Bright, Londra'daki Milenyum Köprüsü'nde izleyicilerden tam not aldı.

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 16:19

Lana Del Rey aşk sarhoşu

Lana Del Rey aşk sarhoşuÜnlü şarkıcı Lana Del Rey yeni sevgilisi Francesco Carrozzoni ile birlikte New York'ta objektiflere takıldı

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 15:59

Gülben Ergen'e bonzai cezası

Gülben Ergen'e bonzai cezasıRTÜK, Gülben Ergen'in programında sentetik uyuşturucu 'bonzai'nin özendirildiği gerekçesiyle 120 bin lira ceza kesti

Sentetik uyuşturucu bonzai nedeniyle rekor ceza geldi. Milliyetten Önder Yılmazın haberine göre Yeşilay, Show TVdeki Gülben adlı kuşak programda Pau adlı Balkan müziği sanatçısının bonzai maddesini özendirici ifadelerin yer aldığı, Elimde patladı bonzai adlı şarkıyı seslendirdiğini tespit etti ve RTÜKe 22 Ağustos ta şikayette bulundu. Durumu derhal inceleyen RTÜK, şarkının özendirici olduğuna kanaat getirerek programı yayınlayan Show TVye 120 bin TLlik ceza kesti. Haberin Videosu Bonzai şarkısı Gülben´de patladı!startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer21081","21081","201409...

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 07:50

Akçatepe'den iyi haber geldi

Akçatepe'den iyi haber geldiİzmir'de, geçen 5 Eylül'de hastaneye kaldırılan ünlü sinema oyuncusu Halit Akçatepe taburcu edildi

İzmir Fuarı kapsamındaki sinema etkinleri için İzmire gelen Halit Akçatepe, yüksek tansiyon ve vücudunun bir tarafında güç kaybı şikayetiyle geçen cuma günü Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Akçatepenin tansiyonu normale dönerken şikayetlerinin da azaldığı bildirildi. İzmir Kuzey Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinden yapılan açıklamaya göre Akçatepe dün akşam saatlerinde hastaneden taburcu edildi. DHA

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 04:12

Mesleğimi neden bırakayım?

'Mesleğimi neden bırakayım?'2002'den bu yana devam eden 'Çocuklar Duymasın' ekrana veda etti. 'Meltem' rolünü oynayan Pınar Altuğ'un oyunculuğa ara vereceği iddia edildi. Pınar Altuğ “Başka bir diziden teklif gelirse kabul ederi

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 03:55

Ahmet Kural parmak kırdı

Ahmet Kural parmak kırdıOyuncu Ahmet Kural eski sevgilisi Naz Çekem ile önceki gece Emirgan'daki La Boom Restaurant'ta karşılaştı. Yanına gidip küfür etti, tartakladı. Bu sırada Naz Çekem'in sağ el yüzük parmağı kırıldı

Düğün Dernek filmi ve Kardeş Payı dizisinin yıldızı Ahmet Kural 5 ay önce bir organizasyonda Halkla İlişkiler Uzmanı Naz Çekem ile tanıştı. Aralarında bir yakınlık oluştu, basında birlikte fotoğrafları da çıktı. Daha sonra ayrıldılar. Ahmet Kural 2 gün önce Emirgandaki La Boom Restaurantta arkadaşlarıyla eğlenen Naz Çekemi gördü. Üzerine yürüyüp tartakladı, parmağını kırdı. Tartışmayı görenler şöyle söyledi: Ahmet alkollüydü, bağırıyordu. Arkadaşları Nazı, Ahmetin elinden zor aldı. SiLECEKLER ÇALIŞTI Ahmet Kural ile partneri Murat Cemcir önceki gece Ortaköyde eğle...

Posta RSS Haberleri

12 Eylül 2014 Cuma 03:48

Eski sevgilisini öpmek istemedi

Eski sevgilisini öpmek istemedi'Medcezir'in yıldızları Çağatay Ulusoy ile Serenay Sarıkaya'nın 9 ay süren aşkı 2.5 ay önce bitti. Dizide sevgiliyi oynamaya devam ediyorlar. Çağatay Ulusoy dizinin yeni bölümlerinde Serenay Sarıkaya

Posta RSS Haberleri

Üzgünüm ama İMKB bilgileri alınamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.

İzmir - 5 Günlük Hava Tahmini


Izmir
Pazar
Gün
27°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:41%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:58
Gece
17°C
Rüzgar hızı:320 km/h
Rüzgar yönü:320° KB
Nem Oranı:67%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:11
Pazartesi
Gün
Güneşli
30°C
Güneşli
Rüzgar hızı:232 km/h
Rüzgar yönü:232° GB
Nem Oranı:54%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:58
Gece
20°C
Rüzgar hızı:174 km/h
Rüzgar yönü:174° G
Nem Oranı:71%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:11
Salı
Gün
31°C
Rüzgar hızı:199 km/h
Rüzgar yönü:199° GGB
Nem Oranı:61%
Yağış:20%
Gün Doğumu:06:58
Gece
15°C
Rüzgar hızı:342 km/h
Rüzgar yönü:342° KKB
Nem Oranı:69%
Yağış:30%
Gün Batımı:19:11
Çarşamba
Gün
Güneşli
25°C
Güneşli
Rüzgar hızı:345 km/h
Rüzgar yönü:345° KKB
Nem Oranı:35%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:58
Gece
13°C
Rüzgar hızı:358 km/h
Rüzgar yönü:358° K
Nem Oranı:58%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:11
Perşembe
Gün
Güneşli
26°C
Güneşli
Rüzgar hızı:349 km/h
Rüzgar yönü:349° K
Nem Oranı:40%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:58
Gece
13°C
Rüzgar hızı:15 km/h
Rüzgar yönü:15° KKD
Nem Oranı:55%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:11
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
21 Eylül 2014 Pazar 07:00

İstanbul - 5 Günlük Hava Tahmini


Istanbul
Pazar
Gün
22°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:54%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:50
Gece
Parçalı Bulutlu
20°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:98 km/h
Rüzgar yönü:98° D
Nem Oranı:61%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:04
Pazartesi
Gün
Güneşli
23°C
Güneşli
Rüzgar hızı:204 km/h
Rüzgar yönü:204° GGB
Nem Oranı:64%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:50
Gece
Açık
21°C
Açık
Rüzgar hızı:193 km/h
Rüzgar yönü:193° GGB
Nem Oranı:73%
Yağış:10%
Gün Batımı:19:04
Salı
Gün
23°C
Rüzgar hızı:264 km/h
Rüzgar yönü:264° B
Nem Oranı:76%
Yağış:100%
Gün Doğumu:06:50
Gece
15°C
Rüzgar hızı:293 km/h
Rüzgar yönü:293° BKB
Nem Oranı:64%
Yağış:50%
Gün Batımı:19:04
Çarşamba
Gün
Güneşli
19°C
Güneşli
Rüzgar hızı:264 km/h
Rüzgar yönü:264° B
Nem Oranı:54%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:50
Gece
16°C
Rüzgar hızı:292 km/h
Rüzgar yönü:292° BKB
Nem Oranı:52%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:04
Perşembe
Gün
Güneşli
20°C
Güneşli
Rüzgar hızı:99 km/h
Rüzgar yönü:99° D
Nem Oranı:54%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:50
Gece
17°C
Rüzgar hızı:100 km/h
Rüzgar yönü:100° D
Nem Oranı:59%
Yağış:0%
Gün Batımı:19:04
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
21 Eylül 2014 Pazar 07:00

Ankara - 5 Günlük Hava Tahmini


Ankara
Pazar
Gün
21°C
Rüzgar hızı:0 km/h
Rüzgar yönü:0° sakin
Nem Oranı:27%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
Parçalı Bulutlu
11°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:192 km/h
Rüzgar yönü:192° GGB
Nem Oranı:40%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:48
Pazartesi
Gün
Parçalı Bulutlu
25°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:246 km/h
Rüzgar yönü:246° BGB
Nem Oranı:36%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
Açık
12°C
Açık
Rüzgar hızı:202 km/h
Rüzgar yönü:202° GGB
Nem Oranı:62%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:48
Salı
Gün
28°C
Rüzgar hızı:228 km/h
Rüzgar yönü:228° GB
Nem Oranı:41%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
12°C
Rüzgar hızı:261 km/h
Rüzgar yönü:261° B
Nem Oranı:62%
Yağış:40%
Gün Batımı:18:48
Çarşamba
Gün
Güneşli
19°C
Güneşli
Rüzgar hızı:280 km/h
Rüzgar yönü:280° B
Nem Oranı:39%
Yağış:10%
Gün Doğumu:06:35
Gece
6°C
Rüzgar hızı:325 km/h
Rüzgar yönü:325° KB
Nem Oranı:52%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:48
Perşembe
Gün
Güneşli
20°C
Güneşli
Rüzgar hızı:300 km/h
Rüzgar yönü:300° BKB
Nem Oranı:43%
Yağış:0%
Gün Doğumu:06:35
Gece
7°C
Rüzgar hızı:279 km/h
Rüzgar yönü:279° B
Nem Oranı:40%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:48
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
21 Eylül 2014 Pazar 07:00

Her türlü görüşünüz bizim için son derece önemli.
Bu servis sizin katkılarınızla büyüyecek.
Tüm öneri, eleştri ve merak ettikleriniz için bize:

Telefon: + 90 232 422 62 22

EPosta: bilgi@mansettenhaberler.com

ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,
Evrenel yazılım hizmetleri