22 Ekim 2014 Çarşamba 09:20

Doğuş, Azerbaycan'ın 'Müge Anlı'sı ile evlendi

Şarkıcı Doğuş, Azerbaycanlı sunucu Xosqedem Hidayetqizi ile dünya evine girdi.

Yetiştirme yurdunda büyüyen ve yaşamının büyük bir kısmı sokakta geçen şarkıcı Doğuş, Azerbaycan'ın 'Müge Anlı'sı diye tanınan sunucu Xosqedem Hidayetqizi ile evlendi. KONSERDE TANIŞMIŞLAR Evlendiğini Twitter'dan ilan eden Doğuş, paylaştığı fotoğrafa, "Sil baştan başlamak gerek bazen..." notunu düştü. Doğuş'un Azerbaycan'da verdiği bir konserde eşiyle tanıştığı iddia ediliyor.

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 08:56

Hayal gücüne gerek kalmadı

Hayal gücüne gerek kalmadı1990'ların ünlü yıldızı 37 yaşındaki Maitland Ward bir defilede giydiği kıyafetle "hayal gücüne" yer bırakmadı...

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 07:20

Bülent Ersoy bir haftadır hastanede

Bülent Ersoy bir haftadır hastanedeTürk sanat müziğinin Diva'sı Bülent Ersoy'un, bir haftadır özel bir hastanede tedavi gördüğü ortaya çıktı

Son olarak 11 Ekim'de sahne alan Ersoy'un daha sonra apar topar hastaneye yattığı öğrenildi. Ayağındaki yara nedeniyle tedavi olduğu konuşulan sanatçının asıl sağlık sorununun karaciğerindeki leke olduğu ifade edildi. Oluşan lekenin büyümemesi ve hayati bir hastalığa neden olmaması için Ersoy'un sık sık sessiz sedasız hastaneye gittiği belirtildi. 62 yaşındaki Ersoy'un hastane odasının kapısında 3 güvenlik görevlisi bekliyor.

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 06:38

Görevinin başında!

Görevinin başında!İngiliz Kraliyet Ailesi'nin gelini Kate Middleton ikinci bebeğine hamile olduğu açıklandıktan sonra ilk kez kamuoyunun karşısına çıktı

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 05:57

Nehir Erdoğan'a hapis cezası

Nehir Erdoğan'a hapis cezasıNehir Erdoğan, 'kullanmak için uyuşturucu ve uyarıcı madde kabul etmek veya bulundurmak' suçundan 10 ay hapis cezasına çarptırıldı

Kamuoyunca tanınan isimlere yönelik gerçekleştirilen uyuşturucu operasyonu kapsamında gözaltına alınan ve içici olduğu gerekçesiyle dosyası ayrılan oyuncu Nehir Erdoğan, kullanmak için uyuşturucu ve uyarıcı madde kabul etmek veya bulundurmak suçundan 10 ay hapis cezasına çarptırıldı. Habertürk'ten Serdar Kulaksız'ın haberine göre; Mahkeme ceza ile ilgili olarak hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verdi. Erdoğan 5 yıl içerisinde suç işlemezse ceza verilmemiş sayılacak. BERAATİMİ İSTİYORUM İstanbul Asliye Ceza Mahkemesinde dün görülen duruşmaya 2 yıla kad...

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 05:31

Buzlar eridi

Buzlar eridiSenarist Ece Yörenç, yeni yaşını Ece Bar'da kutladı. Doğum günü partisine “Medcezir” oyuncuları da tam kadro katıldı

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 04:56

Fahriye çıldırttı

Fahriye çıldırttıFahriye Evcen istediği öğle yemeği gelmeyince sette olay çıkardı

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 04:44

Doğrusu buymuş

'Doğrusu buymuş'Hülya Avşar, eski eşi Kaya Çilingiroğlu ile Feraye Tanyolaç'ın boşanmasının kendisine neler hissettirdiğini Şamdan Plus'a verdiği röportajda anlattı

Posta RSS Haberleri

22 Ekim 2014 Çarşamba 02:00

Zor ama imkansız değil

Reaksiyon (Star TV) isimli dizinin derdi şu. Eğer diziye, dur şuna bir bakayım neler oluyor kafasıyla giriş yapıyorsanız, bir şey anlamanız mümkün değil... Hele ki memleketin siyaset ve diplomasi trafiğinden habersiz iseniz dizideki birkaç aksiyon sahnesinin dışında sizi içine alabilecek bir çekim alanından bahsetmek de fazla iyimserlik olur... [[HAFTAYA]] Geçtiğimiz haftaya göre AB grubunda bir tık daha yükselen dizinin bundan sonraki ömrünü bana göre giderek zorlaşan ilişkiler aritmetiği değil, anlattığı hikayeyi ne kadar basitleştirebildiği belirleyecek... İlk ipucunu ça...

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 20:35

Meryem Uzerli'ye Arap patronlarından jest

Meryem Uzerli'ye Arap patronlarından jest2 milyon dolara projeye 'evet' diyen Uzerli'ye, 1.5 milyon dolarlık bir de ev hediye edildi

Kendisine yapılan sayısız teklif arasından en sonunda birine 'evet' diyen Alman oyuncu, Dubaili bir firmayla el sıkıştı. Meryem Uzerli'nin, Türk-Dubai ortak yapımı dizisi için tanıtım çalışmaları başladı. MERYEM İÇİN KESENİN AĞZINI AÇTILAR Dubali MB3 kanalının yetkilileri de önümüzdeki hafta ülkelerinde ağırlayacakları güzel oyuncu için kesenin ağzını açtı. Yetkililer, 2 milyon dolar ücret karşılığında ikna ettikleri Meryem Uzerli'ye yine 1 buçuk milyon dolarlık bir de residence daire hediye etti. SON MODEL CİP DE ALINDI Alman oyuncuya, Dubai Marina'daki lüks d...

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 18:17

Devletin zirvesini buluşturan düğün

Devletin zirvesini buluşturan düğünAK Parti Genel Başkan Danışmanı Hüseyin Çelik'in oğlu Ali Ekrem Çelik'in düğünü ATO Congresium'da yapıldı

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 08:44

Nicolas Cage'den 'benim filmimi izlemeyin' çağrısı

Nicolas Cage'den 'benim filmimi izlemeyin' çağrısıÜnlü aktör Nicolas Cage kendi filmini protesto ederek ilginç bir kampanya başlattı. Nicolas Cage sinamaseverlerden yönetmenliğini ve senaryosunu Paul Schrader'in üstlendiği “The Dying of the Light” fi

Ünlü Amerikalı aktör gerilim-dram türündeki bu filmin yapımcı şirketinin senaryodaki bazı bölümleri kendilerine danışmadan değiştirildiğini öne sürerek Benim filmime gitmeyin çağrısı yaptı. ANLAŞMA GEREĞİ KÖTÜ AÇIKLAMA YAPAMADI Sanatçıların sözleşmede yer alan bir madde nedeniyle bu film hakkında sözlü olarak kötü açıklamalar yapamayacaklarını bilen Nicolas Cage, bu duruma da bir çare bularak arkadaşları ile birlikte üzerlerine siyah bir  tişört geçirip bunu sosyal medyada paylaştı. PROTESTOYA YÖNETMEN DE DESTEK VERDİ Yönetmen Paul Schrader de bu protestolara katılar...

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 08:29

Nurgül Bergen olacak

Nurgül Bergen olacakNurgül Yeşilçay geçen hafta Nişantaşı'nda bir gençle görüntülenmişti. Muhabirlere “Sakın yanlış bir şey yazmayın. Kendisi arkadaşım” demişti

Nurgül Yeşilçayın adını açıklamadığı gencin, sevgilisi olduğu, Ankarada doktorluk yaptığı ortaya çıktı. BERGEN OLACAK Nurgül Yeşilçayın, eşi Halis Serbest tarafından yüzüne kezzap atılan, 1989da öldürülen şarkıcı Bergenin hayatını konu alan filmde oynayacağı iddia edildi. Medya Sokağı adlı internet sitesinin haberine göre; yapımcılığını Mahmut Hekimoğlunun yapacağı filmin senaryosunu Ayça Öztorun yazacak. NOT: Acıların Kadını Bergen 30 yaşındayken öldürülmüştü.

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 08:23

Aşk iddiasına cevap verdi

Aşk iddiasına cevap verdiStar TV'deki 'Sil Baştan'ın oyuncusu Önder Açıkbaş ile 'Yalan Dünya'nın 'Vasfiye Teyzesi' Gonca Vuslateri'nin, Antalya Altın Portakal Film Festivali'nin kapanış töreni için verilen partide yakınlaştık

Önder Açıkbaş, Beyaz TVdeki Söylemezsem Olmazda ortaya atılan bu iddia üzerine şu açıklamayı yaptı: Goncayı yıllardır tanırım. Eski arkadaşız, çok da yakınız. Partide birlikte eğlendik, ama asla aşk yok. Bu söylentiyi şaka olarak kabul ediyorum. Gonca Vuslateri sevgilisi Ersen Akbaşdan yeni ayrıldı

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 08:13

Hazal Kaya tedavi olacak

Hazal Kaya tedavi olacakAdını Feriha Koydum dizisinden sonra başrolünü oynadığı iki dizi de reyting canavarına yenilen Hazal Kaya'nın tırnaklarını yediği ortaya çıktı

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 08:06

Susmam utancımdan

'Susmam utancımdan'Davut Güloğlu ile evlilik arifesindeyken ayrıldığı 4 yıllık sevgilisi Pelin Subay arasında sular durulmuyor

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 07:54

Emily fena coştu

Emily fena coştuÖnce rol aldığı Robin Thicke'nin Blurred Lines adlı kliple kariyerinde hızlı bir çıkış grafiği çizen ardından da Gone Girl (Kayıp Kız) adlı sinema filmiyle konuşulan model Emily Ratajkowski Instagram'

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 07:13

Fazıl Say yasağa isyan etti

Fazıl Say yasağa isyan ettiKültür ve Turizm Bakanlığı'nın Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'nın (CSO) programından Fazıl Say'ın eserlerinin çıkarılmasını istediği iddia edildi. Say, Twitter hesabı üzerinden konuştu: “Gerekçe

Geçen hafta İstanbul Devlet Tiyatrosunun Geçtim Ama Tiyatrodan ve Güneş Batarken Bile Büyük adlı eserlerinde geçen replikleri sansürlemek istemesi eleştirilen Kültür ve Turizm Bakanlığının, şimdi de dünyaca ünlü piyanist ve besteci Fazıl Sayın eserlerinin seslendirileceği iki konserin, Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasının (CSO) yeni sezon programından çıkarttırdığı iddia edildi. Devlet Orkestralarının yönetim kurulları, yıllık sezon programlarını hazırlayarak Kültür Bakanlığı Güzel Sanatlar Genel Müdürlüğüne gönderiyor. Programlar bakan onayı ile resmen uygulanır hale gel...

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 06:33

Gülben sessiz kalmadı

Gülben sessiz kalmadı'Çocuklarımın başka biriyle aynı evde yaşamasını kabul edemem!..' diyen Mustafa Erdoğan'a Gülben Ergen'den yanıt gecikmedi

2012de 3 oğlunun babası Mustafa Erdoğandan boşanan Gülben Ergen geçtiğimiz günlerde televizyoncu Erhan Çelik ile evlenmişti. Mustafa Erdoğan bu gelişme üzerine şöyle demişti: Beni oğullarım ilgilendirir. Çocuklarımın başka biriyle aynı evde yaşamasını kabul edemem. Bir sapma olursa müdahale ederim. Gülben Ergen dün Instagramda yandaki fotoğrafı paylaşıp şöyle yazdı: Öfkeli insanın yüksek sesi ile mutlu insanın bilge sessizliği arasındaki farkın fotoğrafı.

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 05:23

Dudak dudağa

Dudak dudağaAntalya Altın Portakal Film Festivali 18 Ekim'de verilen ödüllerle sona ermişti. Törenden renkli kareler sosyal medyada dolaşıyor

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 04:53

Meyhanede aşk!

Meyhanede aşk!Okan Bayülgen ile Selin Atasoy Nişantaşı'ndaki Topağacı Ocakbaşı Meyhanesi'nde görüldüler

Posta RSS Haberleri

21 Ekim 2014 Salı 02:00

İki dizi tatile noktayı koydu!

Pazar reytinglerinin dengesi iki yeni dizinin yayına girmesiyle tamamen değişti. İki sezondur pazar gecelerinin zirvesine rezerv koyan Küçük Gelin (STV) ve O Hayat Benim (FOX) toplam izleyicide Kanal Dnin yeni dizisi Urfalıyam Ezeldenin altında kaldı... Geçtiğimiz hafta iddialı bir giriş yapan yeni dizi hafta içi tekrarlarıyla da pazar gecesinin dengesini değiştireceğinin ipucunu vermişti... Aynı şekilde Star TVde yayınlanan Gönül İşleri (Star TV) isimli dizi de AB grubu izleyicinin ilgi eksenini kendine doğru kaydırmayı başardı. Bu dizi de grubun zirvesine çıkarak özellikle ...

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 18:57

Van Damme Büyükçekmece'ye Hollywood'u getirecek

Van Damme Büyükçekmece'ye Hollywood'u getirecekÜnlü Hollywood yıldızı Jean Claude Van Damme, Büyükçekmece'de kuracağı dev film platosundaki çalışmaları takip etmek üzere İstanbul'a geldi

Antalyada 51incisi düzenlenen Altın Portakal Film Festivaline katılan ünlü yıldız, Türk Hava Yollarına ait bir uçakla İstanbula geldi. Van Damme, Atatürk Havalimanında organizatör Ahmet San tarafından karşılandı. Türkiyeye film festivali için geldiğini söyleyen Van Damme, daha sonra özel bir araçla Büyükçekmeceye gitti. DEV FİLM PLATOSU Hollywood yıldızı Jean Claude Van Dammeın da ortak olduğu şirket, Büyükçekmecede Toscana Vadisi yanında 400 dönüm arazi üzerine yaklaşık 350 milyon dolarlık dev bir film platosu kuracak. Geçtiğimiz aylarda da Büyükçekmeceyi ziyaret eden ...

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 16:01

Nihat Kahveci eşinden boşandı

Nihat Kahveci eşinden boşandıTürk futbolunun önemli isimlerinden Nihat Kahveci ile eşi Pınar Kahveci'nin 11 yıllık evlilikleri tek celsede sona erdi

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 13:03

Tuvalet bile temizledim

'Tuvalet bile temizledim'Yeni bir diziyle ekrana dönmeye hazırlanan Kerem Bursin Amerika'da ayakta durmak için birçok işte çalıştığını söyledi

Ünlü oyuncu Kerem Bursin, "Amerika'da yaşadığım yıllarda şoförlük, spor hocalığı, bodyguard'lık yaptım. Harçlığımı çıkarmak tuvalet temizledim. Bu yüzden şöhret beni asla bozmaz" dedi. Yakışıklı oyuncu, son dönemde yıldızı en çok parlayan genç oyuncular arasında gösteriliyor.

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 11:57

Sevgiliyle spor

Sevgiliyle sporFatih Harbiye'de oynayan Kadir Doğulu ile sevgilisi Neslihan Atagül spor yaparken çektirdikleri bir fotoğrafı sosyal medyada paylaştı

Kadir Doğulu her gün 2 saat spor salonunda ter döktüklerini, ağırlık çalışıp yürüme bandında koştuklarını söyledi.

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 11:30

Biri elma diğeri armut!

Biri elma diğeri armut!Aynı dizide yer alan Begüm Kütük ile Hatice Şendil arasında bir rekabet mi var?

Begüm Kütük ile Hatice Şendil, Star TVdeki Kaderimin Yazıldığı Günün başrol oyuncuları. Begüm Kütük Aranızda bir rekabet var mı? şeklindeki soruya şu cevabı verdi: Olamaz ki... Biri armut diğeri elma. Hepimiz işimizi yapmaya çalışıyoruz. Aramıza nifak girmez. Haticeyi 16 yaşımdan beri tanırım. Sevdiğim biri. Benim hırsım kendimle. Başkasıyla değil.

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 11:15

Nurgül Yeşilçay yeni aşkı ile ilk kez görüntülendi

Nurgül Yeşilçay yeni aşkı ile ilk kez görüntülendiNurgül Yeşilçay yeni aşkı ile ilk kez Show TV Hey Canlı kameraları tarafından görüntülendi

Gazetecilerin farkına varan Yeşilçay, arkadaşının uyarısıyla yan yana oturduğu beyefendinin karşısına geçti. Gecenin sonunda gazetecilere görüntü vermek istemeyen Nurgül Yeşilçay, mekandan kız arkadaşıyla aynı taksiye binerek ayrıldı.

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 09:37

Yenge'den Kıvanç'a sıcak uğurlama

Yenge'den Kıvanç'a sıcak uğurlamaWesley Sneijder derbide Fenerbahçe'ye attığı iki golü ve galibiyeti önceki gece yakın arkadaşlarıyla Etiler Şamdan'da kutladı

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 09:19

Aslı'nın bebek heyecanı

Aslı'nın bebek heyecanıAslı Tandoğan'ın bebek heyecanı giderek yükseliyor

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 08:37

Bakın kiminle röportaj yaptım

'Bakın kiminle röportaj yaptım'Ünlülerin sosyal medyada yarattığı olayların ardı arkası kesilmiyor. Bunlara bir yenisini de 43 yaşındaki İngiliz TV sunucusu Amanda Holden ekledi

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 08:09

Çocuklarım başkasıyla yaşayamaz

'Çocuklarım başkasıyla yaşayamaz''Anadolu Ateşi'nin sanat yönetmeni Mustafa Erdoğan, CADDE'ye konuştu; 8 yıl evli kaldığı Gülben Ergen'in yeni evliliği ve çocuklarıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 07:37

İşte Demir Demirkan'ın reklamcı sevgilisi

İşte Demir Demirkan'ın reklamcı sevgilisiSertab Erener ve Demir Demirkan'ın ayrılığı, magazin kulislerini hareketlendirdi. İddiaya göre ayrılığın nedeni, Demirkan'ın geçen yıl Bodrum'da tanıştığı reklamcı güzelle ilişkisi

Müzik dünyasının en başarılı çiftlerinden Sertab Erener ve Demir Demirkanın 18 yıllık ilişkilerini noktaladığı haberi, sevenlerini üzdü. Demirkan, ayrılığı önceki gece basın kuruluşlarına gönderdiği yazılı bir açıklamayla duyurdu. Ünlü müzisyenin Eylül 2014te Sertab ile olan 18 yıllık ilişkimizi sonlandırma kararı aldım. Bizi seven herkesin bunu anlayışla karşılayacağını biliyorum. Ayrıca bu süreçte de özel hayatlarımıza saygı duyulacağını ümit ediyorum açıklamasının hemen ardından ihanet iddiaları gündeme geldi. YAZ BAŞINDAN BERİ BİRLİKTELER Demir Demirkan, geçen hafta Taksim...

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 07:18

Bakanlıktan Fazıl Say'a da sansür

Bakanlıktan Fazıl Say'a da sansürKültür Bakanlığı, CSO'nun yıllık programını Fazıl Say'ın yer aldığı iki haftayı değiştirterek onayladı. Ankaralılar Say'ın 'İstanbul Senfonisi', 'Su Piyano Konçertosu' ve 'Yunus'un Sırtındaki Çocuk-He

Sanattanyansimalar.com sitesinde yer alan habere göre, Türkiyenin uluslararası besteci-piyanisti Fazıl Saya Kültür Bakanlığından ambargo geldi. Kültür Bakanlığı, ünlü bestecinin eserlerinin seslendirileceği konseri Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasının (CSO) programından çıkarttırdı. Böylece, son olarak Devlet Tiyatrolarındaki sansür olayının açığa çıkmasının ardından, bakanlığın orkestraların programlarına da karışmaya başladığı ortaya çıktı. Bilindiği gibi Devlet Orkestralarının yönetim kurulları yıllık sezon programlarını hazırlayarak Kültür Bakanlığı Güzel Sanatlar Genel Müd...

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 07:06

Biri makası elinden alsın

'Biri makası elinden alsın'Televizyon yıldızı Kim Kardashian tuhaf kıyafetiyle gündem yarattı

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 06:35

Doludizgin aşk

Doludizgin aşkSeray Sever ile yeni sevgilisi Eray Sünbül'ün ilişkisi doludizgin devam ediyor

Kendisinden 10 yaş küçük sevgilisiyle çektirdiği fotoğrafları sık sık sosyal medyada paylaşan Sever, önceki gün de Instagram hesabına bu kareyi ekledi.

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 06:29

İkinci kez hacı oldu

İkinci kez hacı olduAltı yıllık esi Burçin Terzioğlu ile Temmuz ayında yollarını ayıran Murat Yıldırım, ikinci kez kutsal toprakların yolunu tuttu

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 05:03

İşte Nejat'ın son hali

İşte Nejat'ın son haliGeçirdiği rahatsızlık sonucu uzun süre tedavi gören Nejat İşler, Bodrum'da Amatör Küme'de mücadele eden Gümüşlükspor'un maçını izledi

Posta RSS Haberleri

20 Ekim 2014 Pazartesi 04:56

İki yıldır evleniyor

İki yıldır evleniyor2 yıldır birlikte olduğu inşaatçı sevgilisi Kerem Göğüş, Wilma Elles'e Yeniköy'deki villalarının bahçesinde doğum günü partisi düzenledi

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 17:47

Erkek bebek iddialarına tepki

Erkek bebek iddialarına tepkiBu sezon anne olma planı yaptığı için dizi projesi kabul etmeyen Beren Saat, eşi Kenan Doğulu'nun ailesinin erkek bebek istediği iddiasına tepki gösterdi

Kayınbiraderi Ozan Doğulu'nun 3. bebeğinin cinsiyetinin de kız olmasının ardından gözler Kenan-Beren çiftine çevrilmişti. Saat, konuyla ilgili "Doğulu ailesi sizden erkek bebek mi bekliyor? sorusuna tepki gösterdi. "Soyadının devamı için ve sadece birkaç Doğulu erkeği kaldığı için öyle bir şey olursa iyi olur deniliyor ama benim ailem, öyle insanlar değil. Gelen her bebek bizim canımız" dedi.

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 09:34

Deniz Seki'nin izi bulundu!

Deniz Seki'nin izi bulundu!Hakkındaki hapis cezası kesinleşince ortadan kaybolan Deniz Seki'nin izi bulundu

Yargılandığı uyuşturucu davası kapsamında yeniden hapse girmesi kesinleşen sanatçı Deniz Seki 4 aydır Kaçak... Seki'nin nerede olduğu bilinmezken gelen istihbaratlar ünlü şarkıcının Mykonos'ta olduğu yönünde. Sabah'ın haberine göre Seki'nin Yunanistan'ın Mykonos Adası'nda olduğu ve zaman zaman balkonda otururken görüldüğü birçok görgü tanığı tarafından doğrulandı.   İddiaya göre Seki ilk olarak Bodrum'a oradan da Mykonos'a geçmiş. Adada 5 bin euroya ev kiralayan ve 4 aydır bir arkadaşı ile birlikte bu evde yaşayan Seki'nin dışarıya çıktığı zamanlarda tanınmamak için gözlük ve şapka takt...

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 09:33

Wesley beni aldatabilir

'Wesley beni aldatabilir'Galatasaray'ın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder'ın eşi Yolanthe Cabau'ya ihanet ettiği söylenmişti. İddialar üzerine Hollandalı yenge açıklama yaptı.

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 09:20

Sertap Erener ve Demir Demirkan ayrıldı

Sertap Erener ve Demir Demirkan ayrıldıSertab Erener ve Demir Demirkan, 18 yıllık beraberliklerini noktaladı

İş ilişkilerini özel hayatlarına taşıyarak 18 yılı geride bırakan müzik dünyasının gözde çiftlerinden Sertab Erener ve Demir Demirkan ayrıldı. Beraberliklerinin son dönemde kötü gittiği iddia edilen ikiliden ilk açıklama Demir Demirkan'dan geldi. Bir basın açıklaması yapan Demirkan, ilişkilerinin bittiğini böyle duyurdu: "Eylül 2014'te Sertab ile olan 18 yıllık ilişkimizi sonlandırma kararı aldım. Bizi seven herkesin bunu anlayışla karşılayacağını biliyorum. Ayrıca bu süreçte de özel hayatlarımıza saygı duyulacağını ümid ediyorum"

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 08:30

Rıza Sarraf kızına at çiftliği aldı

Rıza Sarraf kızına at çiftliği aldıEbru Gündeş ile evli olan Rıza Sarraf, geçtğimiz aylarda İngiltere'den özel olarak getirttiği 20 tane İngiliz tayına aradığı harayı (at çiftliği) buldu

17 Aralık soruşturmasında tutuklanan ardından 28 Şubat'ta tutuklu bulunduğu cezaevinden "Adli kontrol tedbiri uygulanarak" serbest bırakılan Rıza Sarraf, ailesine yaptığı jestlere devam ediyor. Ebru Gündeş ile evli olan Sarraf, geçtiğimiz aylarda İngiltereden özel olarak getirttiği 20 tane İngiliz tayına aradığı harayı buldu. Bursanın Karacabey ilçesinde aldığı araziye, İngiliz 20 tayın yetişmesi için hara (at çiftliği) kurduran Zarrab, bu harayı kızı Alaranın üstüne yaptı.   İlgili Haber 17 Aralık için takipsizlik kararı

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 07:06

3 milyon TL'lik villa beğendiler

3 milyon TL'lik villa beğendiler23 Ocak'ta 'Aşk Sana Benzer' adlı filmi vizyona girecek olan Burak Özçivit 1 hafta önce Zekeriyaköy'den villa baktı

Posta RSS Haberleri

19 Ekim 2014 Pazar 02:36

Uykusuz her gece...

Uykusuzlara birkaç önerim olacak. Saat gece yarısını geçti ve siz hâlâ televizyon karşısında far görmüş tavşan kıvamındaysanız, o zaman bulunduğunuz yeri keyifli kılacak bir iki program alternatifiniz var... [[HAFTAYA]] Mesela en kuvvetlisi TV8de yayınlanan Bay Tahmin! Ona sadece bir spor programı diyemezsiniz. Ekrandaki en fantastik ve sıra dışı içeriğe sahip. Dünya ve Türk futbolu parantezi içinde futboldan başka her şey konuşuluyor. Pratik yemek tariflerinden güzellik sırlarına kadar her türlü lüzumsuz ama sempatik bilgiye ulaşacağınız Bay Tahmin cuma gece yarısından sonra F...

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 14:13

İşte ünlülerin derbi tahminleri

İşte ünlülerin derbi tahminleriSpor Toto Süper Final'in 6. haftasında, Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan dev derbiyle ilgili futbol otoriteleri ve sanat dünyasının ünlü isimleri, karşılaşma öncesinde skor tahminind

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 12:59

O kızın günahı da vebali de Hüsnü Şenlendirici'dedir

'O kızın günahı da vebali de Hüsnü Şenlendirici'dedirÜnlü yapımcı Şahin Özer, firari şarkıcı Deniz Seki için, 'O kızın günahı da vebali de Hüsnü Şenlendirici'dedir' dedi

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 11:16

İbo'dan yemek tarifli barış

İbo'dan yemek tarifli barışÜnlü şarkıcı İbrahim Tatlıses çözüm süreciyle ilgili düşüncelerini sosyal medya adresinden paylaştı

Tatlıses, süreçle ilgili şunları yazdı; Bu bir vatandaş İbrahim Tatlı görüşüdür katılırsınız katılmazsınız, kızarsınız kızmasınız bu benim dileğimdir. Barış sürecini bugüne kadar yağladık, tuzladık, biberledik, pişirdik tam kıvamına getirdik tencerenin dibi yanmadan bırakın da millet olarak ağız tadıyla yiyelim. Bizim bir tek arzumuz var o da barıştır. Bunu bilmeyecek ne var. İki kere iki dört eder. Yok illaki sekiz eder derseniz yazık edersiniz. Hepimiz o dört fazladan zarar görürüz. Bunca emek boşa gider. Gelin emeğe saygıyı kaybetmeyelim yazıktır, günahtır. Şivan Perw...

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 11:02

Komedinin kralı benim sevgilim

'Komedinin kralı benim sevgilim'Selin Ortaçlı, 22 Ekim'de doğum gününü kutlayacak olan sevgilisi Şahan Gökbakar için üzerinde kral tacı figürü bulunan bir kask tasarladı

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 09:20

Cahil takımı beni sevmez

'Cahil takımı beni sevmez'Kurban Bayramı'nda attığı bir tweet ile tartışma başlatan ünlü sanatçı Leman Sam'dan yeni bir açıklama geldi

Kurban Bayramında Twitter hesabından Benim için IŞİD ile bıçağını masum bir hayvanın boğazına dayayan aynı duygudadır yazarak tepki toplayan Leman Sam, söylediklerinin arkasında olduğunu belirtti. Milliyet gazetesinde yer alan habere göre, Sam, Terbiye sınırını aşmak istemiyorum ama devletin üst kademesinde yer almış insanların birtakım şeyleri çarpıtarak birilerini hedef göstermesi çok çirkin dedi. Sam, Birtakım troller birilerinin gözüne girmek için olayı dillendirdiler. Ne kullanıyor? dediler. Sigara içmem, doğru düzgün Alkol almam. Zaten cahil cüheyla takımı beni çok sevme...

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 08:21

Büyük aşk bitti mi?

Büyük aşk bitti mi?Sertab Erener ve Demir Demirkan, 17 yıllık beraberliklerini noktaladı

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 07:57

Kod adı: K.O.Z

Kod adı: K.O.Z17 Aralık operasyonu sürecini konu alan “Kod Adı: K.O.Z” adlı sinema filmi için dün Ritz Carlton Otel'de basın toplantısı düzenlendi

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 07:46

Evliliğini kurtaramadı

Evliliğini kurtaramadı

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 07:24

Neslihan aileye girdi

Neslihan aileye girdiGeçtiğimiz yıl ekranlara gelmeye başlayan 'Fatih Harbiye' dizisinde aşk yaşayan Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül, kısa bir süre sonra gerçek hayatta da aşk yaşamaya başlamıştı

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 07:14

Benim erotik sahnem olmaz

'Benim erotik sahnem olmaz'Hande Yener ile Berksan'ın düet yaptığı 'Haberi Var mı' şarkısına klip çekildi

Posta RSS Haberleri

18 Ekim 2014 Cumartesi 02:00

Hanimiş benim haplarım?

O Hayat Benim (FOX) isimli dizinin önceki gün tekrar yayınlanan bölümünü izliyorum. Gece yarısını geçmiş. Ekranda üç adet karakter toplu bir sinir krizi ayini yaşıyor. Evdeki ağabeyimiz de olup biteni derbi maçı izler gibi izliyor; kim önce zıvanadan çıkacak? diye... Belli ki bir kriz yöneticisine ihtiyaç var. Neden sonra Yeşim Ceren Bozoğlunun hayat verdiği Nuran karakteri bir ilaç şişesine davranıyor ve bir sana, bir bana, bir tane de ona üçlemesi yapıyor... İki tur döndükten sonra Nuran ve Efsun normalleşmeye başlıyor. Üstüne bir de Baharın gelişiyle hepten müsekkine bağlıyorlar....

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 15:27

Barıştılar mı?

Barıştılar mı?Medcezir dizisinin iki başarılı oyuncusu Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya'nın yeniden aşk yaşadıkları iddiası gündeme geldi

Dizi haricinde gerçekten sevgili olan ikili, 9 aylık bir beraberlik yaşamıştı. Dizi sezon finali yaptığı sıralarda ayrılan Sarıkaya ile Ulusoy çifti magazin gündemine bomba gibi oturmuştu.    Çağatay Ulusoy'un bu ayrılık sonrası dizinin yeni sezon bölümlerinde Serenay Sarıkaya ile öpüşmek istemediğini söylerek senaristten "Öpüşme sahnesi olmasın" istediğinde bulunmuştu. Her hareketleri ile gençleri peşlerinden koşturan Çağatay Ulusoy ile Serenay Sarıkaya ikilisinin aşklarını devam ettirmek istedikleri ve bunun için gizliden gizliye buluştukları iddiası gündeme oturdu. ...

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 15:20

Atilla Taş: Yerin dibini görmüştüm

Atilla Taş: Yerin dibini görmüştümTwitter'daki esprili ve muhalif paylaşımları ile dikkat çeken şarkıcı Atilla Taş, "Twitter bana kendi medyamı oluşturma fırsatı verdi. Küllerimden yeniden doğdum" dedi

Atilla Taş, İzmir Ekonomi Üniversitesinde (İEÜ) Medya Kulübü ile Medya ve İletişimciler Derneği tarafından gerçekleştirilen 2. Medya Günleri kapsamında düzenlenen Sosyal Medya Kullanımı başlıklı söyleşiye katıldı. İEÜ Konferans Salonundaki söyleşiye ilgi yoğun oldu. Bir twitter fenomeni haline gelen Taş, "Kariyerim hemen hemen sıfırı tüketmişti. Kariyer olarak bitmiş bir adamdım. Albümleri satmayan, konserlerine kimse gelmeyen kariyer olarak gerçekten yerin dibini görmüş bir insan olarak karşınızda duruyorum. Twitter bana kendi medyamı oluşturma fırsatı verdi. Kendine ait bi...

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 12:32

Servetine servet kattı

Servetine servet kattıŞarkıcılıkla şöhreti yakalayan Hadise, asıl kazancın reklam dünyasında olduğunu fark edince müziği ikinci plana attı

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 11:16

Dizi setlerinde ölümler oluyor, çare grev

Dizi setlerinde ölümler oluyor, çare grevDİZİ setlerinde artık ölümler yaşandığını belirten oyuncu Özge Özpirinçci, "İnsan canının değerli olduğunun nasıl anlaşılması gerekiyor. Hep beraber bir greve gidilir, sektör durur ve 'Biz bir şeyleri

Antalya Büyükşehir Belediyesince 51incisi düzenlenen Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali kapsamında Akdeniz Üniversitesi Olbia salonunda dizi sektörü ve sinema endüstrisi arasındaki ilişki tartışıldı. Panelde İstanbul Üniversitesinden Yrd. Doç. Dr. Ümit Sarı, Yrd. Doç. Dr. Mesut Aytekinle birlikte oyuncu Özge Özpirinçci ve tiyatrocu İştar Göksever konuşmacı olarak yer aldı. Haberin Videosu Dizi setlerinde ölümler oluyor, çare grevstartFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer22329","22329","201410","22329-198488.jpg","1", "0",""Dizi setlerinde ölümler oluyor, çare grev""); ...

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 09:30

5.çocuğu doğuracak

5.çocuğu doğuracakÜnlü aktör Jude Law beşinci kez baba olmaya hazırlanıyor. Bu kez bebeğinin annesi 23 yaşındaki Cat Cavelli adıyla tanınan Catherine Harding adlı şarkıcı

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 08:11

Yılanların Öcü'nde ayrılık!

Yılanların Öcü'nde ayrılık!Yılanların Öcü dizisinin elleri kınalı Zahide'si Ceyda Ateş, önceki akşam yayınlanan bölümde ölerek projeye veda etti

Yaz başında Amerika'ya yerleşen sevgilisi Buğra Toplusoy'la evlilik planları yaptığı için kısa soluklu 'Zahide' rolünü seçen Ateş, bu kararından pişman olmuştu. Sevgilisi tarafından aldatılan Ateş'in dizideki rolü senaryoya sadık kalınarak sonlandırıldı. Ateş'e ekip arkadaşları "Kınalı kuzumuz, ekibimiz seni çok sevdi, çok özleyecek" yazılı pankartla veda etti.   İlgili Haber 'Buğra ile aşkımız çok güçlü' 'İLİŞKİMİZ DEVAM EDİYOR ' DİYOR AMA... Ceyda Ateş, Amerika'da yaşayan sevgilisi Buğra Toplusoy'la ayrılık iddialarına "İlişkimiz iyi gidiyor. İnsa...

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 07:51

50 metreden fazla yaklaşmayacak!

50 metreden fazla yaklaşmayacak!Sevgilisi Pelin Subay'a şiddet uyguladığı haberleri ile gündeme gelen şarkıcı Davut Güloğlu, sevgilisinin evine 50 metre yaklaşamayacak

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 06:52

Babam bile karışamaz

'Babam bile karışamaz'Tolga Karel'in eşi, oğlu Cihangir'in annesi Azeri manken Günay Musayeva tasarımcı Çiğdem Akın'ın Karaköy Antrepo 3'te düzenlediği defiledeydi

 Günay Musayeva, altında etek, göğsünde gül yaprakları ile podyuma çıktı. Habercilere Değil Tolga, babam bile bana karışamaz dedi. Çiğdem Akın da Daha önceki defilelerde cehennemi ve arafı işlemiştim. Şimdi cenneti yaptım. Günay da Havva oldu diye konuştu.

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 05:12

İşte kaybetti aşkta kazandı

İşte kaybetti aşkta kazandıSelen Seyven, FOX TV'deki 'Kocamın Ailesi'nin 'Yonca'sıydı. Geçen hafta diziden ayrıldı. İşte kaybeden Selen Seyven aşkta kazandı

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 05:00

Kocamla aynı projeye varım

'Kocamla aynı projeye varım'Özgür Masur defilesini izleyen Beren Saat bir hayranıyla fotoğraf çektirdi

Posta RSS Haberleri

17 Ekim 2014 Cuma 02:00

Kanal D sürpriz yaptı!

Kanal D haber merkezi önceki gün sürpriz bir değişiklik yaşadı. Kurulduğundan beri yani 15 yıldır CNN Türk ekranının yüzlerinden olan Cüneyt Özdemir, ustası Mehmet Ali Birandın vefatından sonra Serdar Cebenin yürüttüğü anchormanlik işini ani bir kararla devraldı... Açıkçası Birandın kaybından sonra o koltukla ilintili birkaç isim geçmişti. Ancak haber merkezi Mehmet Ali Birand ruhunu yaşatmak adına o toplara hiç girmedi... Şimdi koltuğu, Birand okulunun ilk mezunlarından biri devralmış oldu. Bu seçim Serdar Cebenin ya da haber merkezinin bir zafiyeti olduğundan değildi. Belli ki bir...

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 11:34

Hala aynı evde kalıyorlar

Hala aynı evde kalıyorlarÜç ay önce boşanan Kaya Çilingiroğlu-Feraye Tanyolaç çiftinin evlerini ayırmadığı ortaya çıktı

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 09:05

Hollywood filmi gibi reklam

Hollywood filmi gibi reklamHadise, 'Penti' için kamera karşısına geçti. Metin Arolat'ın yönettiği 'Star Sensin' konseptli reklam filminde Hadise, Hollywood yıldızlarını canlandırdı

Gül yaprakları içinde Amerikan Güzeli filmindeki Mena Suvari oldu. Ardından Marilyn Monroe pozu verdi. Son olarak da Tom Raider filmlerinde Angelina Jolienin oynadığı Lara Croftu canlandırdı.

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 08:46

8 ayda 14 kilo aldım

'8 ayda 14 kilo aldım'Anne olmak için gün sayan Seda Üren doğacak oğlu için 'Baby Shower' partisi düzenledi

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 08:15

Bu sefer komşunun oğluyla...

Bu sefer komşunun oğluyla...Ünlü yıldız Jennifer Lopez, son filmi The Boy Next Door'daki cüretkar sahneleri ile çok konuşulacak

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 07:44

Su gibi çekim!

Su gibi çekim!Kaliforniya'da objektif karşısına geçen, Abigail Ratchford güzelliğiyle göz kamaştırdı

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 07:07

Tayyip Erdoğan'ı Orhan Kılıç oynayacak

Tayyip Erdoğan'ı Orhan Kılıç oynayacak17 Aralık sürecini anlatan yeni bir sinema filmi çekiliyor. “Kod Adı K.O.Z.” adlı yapımda dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan'ı Orhan Kılıç canlandıracak

Senaryo ve yapım çalışmaları bir yıldır devam eden, yapımcılığını Parantez Film şirketinin üstlendiği Kod Adı K.O.Z.un çekimleri, kasım ayında başlıyor. Ülke gündemini yakından ele alan, 17 Aralık operasyonu sürecini anlatan filmde dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğanı ünlü oyuncu Orhan Kılıç canlandıracak. ŞUBAT'TA VİZYONDA Oyuncu kadrosunda Hazım Körmükçü, Turgay Tanülkü ve Tolga Karelin de yer aldığı Kod Adı K.O.Z.un yapımcısı ise Uğur Yalçınkaya. Senaryosunu Parantez Yazı Grubunun yazdığı filmin Şubat ayında vizyona girmesi planlanıyor. Film için yarın Ritz Carlton Ote...

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 06:18

En uzun bacaklı manken Antalya'da

En uzun bacaklı manken Antalya'daEn uzun bacaklı manken Ana Hickmann, Fashion Week defilesine katılmak üzere İstanbul'a geldi

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 06:05

Küçük sevgiliye Aslan gösterisi

Küçük sevgiliye Aslan gösterisiOyuncu Hatice Aslan (52) kendinden 19 yaş küçük olan meslektaşı Kenan Ece ile 2011'den beri birlikte. İlişkileri bir dargın bir barışık devam ediyor

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 04:27

Eşine bakan genci dövdü

Eşine bakan genci dövdüPopçu İrem Derici ve radyocu eşi Rıza Esendemir 2 gün önce Rumelihisarı'ndaki gece kulübü Fuga'da bir düğüne katıldı

Posta RSS Haberleri

16 Ekim 2014 Perşembe 02:00

Bir nerede kalmıştık sorusu...

Bütün TV eleştirmeni dostlarımın ortak görüşü şu; Her hafta yeni başlayan en az üç diziyi izlemekten de yazmaktan da sıkıldık... Neden mi? Yeni bir şey yok. Ne yaratıcılık, ne kadro kombinasyonu ne de izleyiciyi içine alması anlamında. Sadece bu adrese gelen yüz küsur mail yeni dizilerden hoşnutsuzluğunu bildiriyor. Siz varın klavyeye davranmayanları düşünün.. Bu anlamda en yeni iş önceki akşam yayınlanan Kaderimin Yazıldığı Gün (Star TV) oldu. Yeni dediysek, Özcan Deniz sanki Asmalı Konakta nerede bırakmıştık? diyerek topa girdi. Dila Hanım (Hatice Şendil) makyajını silip diz...

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 16:07

Ünlü oyuncuya hack şoku!

Ünlü oyuncuya hack şoku!Ata Demirer'in eşi ünlü oyuncu Özbe Borak'ın twitter hesabı hacklendi

Eşref Saati, Küçük Kadınlar dizisi ve eyvah eyvah filmleriyle kendisini tanıtan oyuncu Özge Borak'ın Twitter hesabı hacklendi. Özge Borak'ın hesabını ele geçiren ve kendilerini "Mubarhack Tim" olarak adlandıran grup, hesaptan tweet atmayı da ihmal etmedi. Öte yandan Ata Demirer ve Serra Yılmaz Twitter hesaplarından Özge Borak'ın hesabının ele geçirildiğini duyurdu.

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 15:28

Her galaya farklı tarz

Her galaya farklı tarzAntalya Altın Portakal Film Festivali'nin ulusal jüri üyesi Songül Öden, 6'ncı gününe giren festivalde her gala gününe ayrı bir saç stiliyle geldi

Antalya Büyükşehir Belediyesince bu yıl 51incisi düzenlenen Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivalinde 5 gün geride kaldı. 10 Ekim Cuma günü Antalya EXPO Centerda düzenlenen geceyle sinemaseverlere Merhaba diyen festivalde 5inci günün sonunda Ulusal Uzun Metraj film yarışma kategorisinde Yılmaz Erdoğan başkanlığında Bülent Emin Yarar, Ebru Ceylan, Hayk Kirakosyan, İskender Pala, Meral Çetinkaya, Selim Şükrü Atakan ve Songül Ödenden oluşan ulusal jüri 6 film izledi. Cumartesi gecesi Altın Portakalın en iyilerinin açıklanacağı geceyle sona erecek festivalin 6ncı gü...

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 10:06

Kanal D'nin yeni 'anchorman'i

Kanal D'nin yeni 'anchorman'iCüneyt Özdemir Kanal D'nin yeni 'anchorman'i olmaya hazırlanıyor

Mehmet Ali Birand'ın vefatından sonra kimin sunacağı konusunda kesin bir isim belirtilmemişti. Bir süre Serdar Cebe'nin de sunduğu Kanal D Ana Haber'i artık Cüneyt Özdemir sunacak. CNNTürk'te 5N1K programını hazırlayıp sunan Özdemir 3 Kasım'dan itibaren Kanal D'nin yeni ana haber sunucusu olacak. Mehmet Ali Birand'ın 32. Gün programında da yıllarca görev yapan Özdemir, Birand'ı en iyi tanıyan isimlerden.

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 09:38

Benim kavgam kendimle

'Benim kavgam kendimle'Yalan Dünya dizisi oyuncularından Nurseli İdiz'in, dizi setinde olay çıkardığı ve set çalışanlarına ağır hakaretler yağdırdığı iddia edilmişti

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 08:49

53 oldu

53 olduÜnlü şarkıcı ve oyuncu Emel Müftüoğlu 53. yaşını dün kutladı. Emel Müftüoğlu'nu bu özel gününde dostları yalnız bırakmadı

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 08:36

Hamilelik yaramış

Hamilelik yaramışOzan Doğulu ile 5 aylık hamile eşi Ece Doğulu önceki akşam gecce.com'un ödül törenindeydi

Kızları Arya ile Lilayı bakıcılarına emanet eden ece Doğulu, 3üncü kızımız ise hep benimle dedi. Gecede geçen yaz Serkan Uçar ile evlenen ve 3 aylık hamile olan ece erken de vardı. Her iki Eceye de hamilelik yakışmış.

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 08:31

Cem Yılmaz'ın yeni filmi için suç duyurusu!

Cem Yılmaz'ın yeni filmi için suç duyurusu!Cem Yılmaz'ın son filmi 'Pek Yakında' hakkında sigara, içki ve kola reklamı yapıldığı gerekçesiyle Bağımlılığa ve Sigaraya Hayır Derneği Başkanı Prof. Dr. Orhan Kural tarafından suç duyurusunda bulunu

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na verilen suç duyurusu dilekçesinde, "Cem Yılmaz'ın gösterime giren 'Pek Yakında' adlı filminde 15 sahnede 10 dakika resmen sigara reklamı, 9 yerde içki sahnesi ve kola reklamı ve küfürler sergilenmektedir. Bu tür eylemler sigara firmalarının gizli reklam araçlarından olduğu derneğimiz tarafından alınan duyumlar arasında. 4207 sayılı kanunun tütün ürünlerinin bu tür yerlerde içilmesini ve tanıtımını yasakladığı halde gelecek nesillere kötü örnek olunmakta ve sigara fabrikalarının ekmeğine bal sürülmektedir. Haberin Videosu Cem Yılmazın filmine suç duyu...

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 07:50

Azarı işitti ve...

Azarı işitti ve...Sinan Akçıl törende sevgilisi Ebru Şallı için “Bizi el ele göreceğiniz yer evlilik törenimiz olsun” dedi

Sinan Akçıl Sevgiliniz manken ve sunucu Ebru Şallı ile neden hiçbir yere birlikte gitmiyorsunuz? sorusuna dün şu yanıtı verdi: Bizi el ele göreceğiniz yer inşallah evlilik törenimiz olur. Aynı Sinan Akçıl 2 hafta önce Artık evlenmenin modası geçti dediği için sevgilisi Ebru Şallıdan fırça yemişti.

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 06:23

Lady Gaga burnunu karıştırırken yakalandı

Lady Gaga burnunu karıştırırken yakalandıGiydiği kıyafetlerle gündemden düşmeyen ünlü şarkıcı Lady Gaga, önceki gün Los Angeles'ta havalimanındaydı

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 05:57

Gülben Ergen hamile mi?

Gülben Ergen hamile mi?Erhan Çelik'le 28 Eylül'de İzmir Şirince'de evlenen Gülben Ergen'in 4 aylık hamile olduğu iddia ediliyor. Çiftin bebeklerinin cinsiyeti ise kız

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 05:03

Devlet Tiyatrosu'nda 'replik' istifası

Devlet Tiyatrosu'nda 'replik' istifasıİstanbul Devlet Tiyatrosu'nun sahnelediği, 'Güneş Batarken Bile Büyük' oyununun orjinal metnindeki “Seninle yatmak istiyorum” ve “Tavşan gibi inlerim” gibi replikler sorun oldu

İddiaya göre, Kültür ve Turizm Bakanlığı bünyesinde bir okuma ekibi Devlet Tiyatrolarının bu sezon sahneleme kararı aldığı bazı oyunların orijinal metinlerini inceledi. Ekip, İstanbul Devlet Tiyatrosunun sahnelediği iki oyunun metinlerinde küfürlü ve erotik ifadeler buldu. Buna göre, Kazım Akşarın yazıp sahneye koyduğu J.W. Von Goethenin alt sınıftan bir kadınla evlenerek taşraya taşınması sürecini anlatan Güneş Batarken Bile Büyük oyununda, Seninle yatmak istiyorum, Tavşan gibi inlerim gibi repliklerin de bulunduğu bölümlerin çıkarılması istendi. Bakanlığa, orijinal metinde...

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 04:40

Dozunda bıraktık

'Dozunda bıraktık'Sarp Apak yakında vizyona girecek 'Karışık Kaset' adlı filmde Özge Özpirinççi ile olan öpüşme sahnesi için şunları söyledi...

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 04:29

Fiyatını üçe katladı

Fiyatını üçe katladıAdını 'O Ses Türkiye'de yarışarak duyuran İrem Derici konser fiyatına zam yaptı

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 04:13

Yenge Mehmet Ali'yle başrolde!

Yenge Mehmet Ali'yle başrolde!Galatasaraylı futbolcu Wesley Sneijder'in model ve oyuncu eşi Yolanthe Cabau, bir Türk filminde rol alacak. İstanbul'da çekilecek “Polis Akademisi Alaturka”da oynamayı kabul eden Cabau, başrolü Mehmet

Posta RSS Haberleri

15 Ekim 2014 Çarşamba 02:00

Ah be Neriman...

Hoş olmayan bir set toplandı haberi Ah Neriman isimli diziden geldi. Show TVnin Perran Kutman odaklı bu mahalle dizisi bir önceki benzeri Mihrap Yerinde gibi istenen reyting (artık neyse o) oranına ulaşılamayınca yayından kaldırılma kararı alındı... Bu bir haksızlık mı? [[HAFTAYA]] Elbette evet ama izleyicinin yarattığı bir haksızlık değil. Kanal yöneticileri izleyici profillerini artık ezbere bilmek zorundalar... Show TVde sinema filmleri, maçlar, aksiyon dizileri ve yarışmaların rağbet gördüğünü biliyoruz. Üstelik bu ay reytingde genel ortalamada fena gitmiyorlar. Bunu...

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 18:53

Sosyal medyanın yeni fenomeni Nur Yerlitaş konuştu

Sosyal medyanın yeni fenomeni Nur Yerlitaş konuştuShow Tv ekranlarında Bu Tarz Benim yarışmasında jüri üyeliği yapan ünlü modacı Nur Yerlitaş, kendi görüntüsü kullanılarak yapılan capsler hakkında konuştu. Ünlü modacı, capsleri yapanla tanışmak isted

İlk kez yakınlarının aracılığıyla fotoğraflarını gördüğünü söyleyen Nur Yerlitaş, görüntüsünün kullanılarak bu fotoğrafları yaptıklarını dile getirdi. Fotoğrafları gören Yerlitaş, çok güldüğünü belirterek, Atatürk ile aynı fotoğrafta yer aldığını ve Fatih Terim yerine görüntüsünün konulduğunu söyledi ve gururlandığını belirtti. "En çok 'Titanik'li capsi beğendim" Yapılan capsler arasında en çok Titanik'li olanı beğendiğini belirten Yerlitaş, bunları yapanlar ile tanışmak istediğini söyledi.Her yerde kendisini gördüğünü fakat kendisinin başka işleri olduğunu da anlatan Yerlitaş, bu...

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 18:46

Ahu Tuğba neredeyse kör oluyordu

Ahu Tuğba neredeyse kör oluyorduBodrum'da yazlık evinin inşaat işleri ile ilgilenen ünlü oyuncunun gözüne demir parçası battı

Türk sinemasının ünlü ismi Ahu Tuğba, inşaat malzemeleri alırken ucu sivri bir demir parçasını fark edemeyince hastanelik oldu. Tuğbanın gözüne 17 dikiş atıldı. Ünlü oyuncu, sağlık durumunu merak eden sevenleri için sanatçı dostu Onur Akaya yaşadığı talihsiz olayı anlattı. Akay, Ahu Tuğbanın o güzel gözlerine çok nazar değiyor. Bodrumda inşaat malzemesi alırken ucu sivri bir demir parçasını fark edemeyince, gözüne battı ve gözüne 17 dikiş atıldı. Çok şükür değerli sanatçımızın sağlık durumu yerinde ve korkulacak bir durum yok yazarak, Twitter adresinden duyurdu.

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 13:30

Tamer Karadağlı taburcu oldu

Tamer Karadağlı taburcu olduBursa'da geçirdiği motosiklet kazası sonucu iki el bileği kırılan ünlü oyuncu Tamer Karadağlı taburcu oldu

Ünlü oyuncu Tamer Karadağlı, tedavi gördüğü hastaneden taburcu oldu. Karadağlı, fenomenleşen dizi rolündeki 'Haluk' karakteri gibi konuştu. Kazaya yoldaki zeytinyağının sebep olduğunu belirten Karadağlı, yine motosiklet kullanacağını söyleyip, Demirden korksak trene binmeyiz dedi. Bursa'da geçirdiği motosiklet kazası sonucu iki el bileğinde kırıklar oluşan ünlü oyuncu Tamer Karadağlı, Yeşilköy'de tedavi gördüğü hastaneden taburcu oldu. Hastaneden eski eşi Arzu Balkan ve yakınlarıyla ayrılan Karadağlı, hastane kapısında kendisini bekleyen sevenlerine teşekkür etti. Gazetecilere Çok iyiyim...

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 11:15

Emel Acar'dan kızlık soyadı davası

Emel Acar'dan kızlık soyadı davasıErdal Acar'dan ihanet ve şiddet yüzünden boşanan Emel Acar, kızlık soyadı 'Yıldırım'ı kullanmak için dava açtı. Modacı, sosyal medya hesaplarındaki 'Acar' ismini de kaldırdı

Türkiye'nin en zengin ve çapkın adamlarından Erdal Acar ile 19 yıl önce evlendi. Bu evliliğinden 2 çocuk sahibi oldu, yıllarını ailesine adadı. Defalarca eşinin ihanetlerine göz yumdu, çünkü onun tek isteği ailesini bir arada tutmaktı. Ancak Emel Acar, bir gece eve alkollü gelip kendisine şiddet uygulayan eşine daha fazla katlanamadı. Geçtiğimiz ay 5 dakikada 19 yıllık evliliğini noktalayan ünlü işadamından tek kuruş talep etmeyerek de hem gururunu hem de öfkesini gözler önüne serdi. GÖRMEK İSTEMİYOR Emel Acar, bununla da yetinmedi. Moda dünyasında kendisine başarılı bir yer ...

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 10:09

Sokakta yaşayan milyoner

Sokakta yaşayan milyonerJess Brolin, Hollywood'un ünlü bir ailesinin mensubu, ailesinin 500 milyon dolar serveti var. O ise sokakta yaşıyor

Barbra Streisand'ın üvey oğlu Jess Brolin, tüm gününü bankta oturarak ve çöplerden yemek karıştırarak geçiriyor. Aktör James Brolin'in de oğlu olan Brolin, California sokaklarında yaşıyor. 2011 yılında aylık kirası 800 dolar olan apartman dairesinden de atılan 41 yaşındaki Jess Brolin, ünlü ailesinin lüks evinden yaklaşık 130 kilometre ötedeki banklarda hayatını geçiriyor. Mirror'ın haberine göre Brolin 1995 yılında annesi aktivist Jane Cameron Agee'yi de bir araba kazasında kaybetti. Obeziteye yakalanan ve meteliksiz kalan Brolin'e yakın bir kaynak, kendisinin bazen marketlerin arkas...

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 09:45

Yaşayan en seksi kadın

Yaşayan en seksi kadınHollywood'un ünlü oyuncusu Penelope Cruz, „Esquire“ adlı erkek dergisi tarafından "yaşayan en seksi kadın" ilan edildi

Posta RSS Haberleri

14 Ekim 2014 Salı 09:32

Cannes'da görücüye çıkıyor

Cannes'da görücüye çıkıyorStar TV'de başlayacak 'Paramparça' dizisinin yönetmeni Cevdet Mercan ile başrol oyuncuları Nurgül Yeşilçay ve Erkan Petekkaya bugün Fransa- Cannes'a gidiyor

 Ekip dünyaca ünlü televizyon fuarı Mipcoma katılacak. Türkiyede henüz gösterilmeyen dizi yabancı ülke TVlerine satılacak. Dünyada en çok satın alınan ve izlenen Türk dizisi hâlâ Muhteşem Yüzyıl.

Posta RSS Haberleri

Üzgünüm ama İMKB bilgileri alınamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.
Alış Satış En Düş. En Yük.

İzmir - 5 Günlük Hava Tahmini


Izmir
Çarşamba
Gün
22°C
Rüzgar hızı:177 km/h
Rüzgar yönü:177° G
Nem Oranı:60%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:27
Gece
17°C
Rüzgar hızı:158 km/h
Rüzgar yönü:158° GGD
Nem Oranı:74%
Yağış:50%
Gün Batımı:18:24
Perşembe
Gün
21°C
Rüzgar hızı:164 km/h
Rüzgar yönü:164° GGD
Nem Oranı:72%
Yağış:70%
Gün Doğumu:07:27
Gece
11°C
Rüzgar hızı:170 km/h
Rüzgar yönü:170° G
Nem Oranı:84%
Yağış:60%
Gün Batımı:18:24
Cuma
Gün
20°C
Rüzgar hızı:164 km/h
Rüzgar yönü:164° GGD
Nem Oranı:72%
Yağış:60%
Gün Doğumu:07:27
Gece
13°C
Rüzgar hızı:138 km/h
Rüzgar yönü:138° GD
Nem Oranı:83%
Yağış:100%
Gün Batımı:18:24
Cumartesi
Gün
18°C
Rüzgar hızı:176 km/h
Rüzgar yönü:176° G
Nem Oranı:83%
Yağış:90%
Gün Doğumu:07:27
Gece
Hafif Yağmurlu
11°C
Hafif Yağmurlu
Rüzgar hızı:34 km/h
Rüzgar yönü:34° KD
Nem Oranı:87%
Yağış:60%
Gün Batımı:18:24
Pazar
Gün
16°C
Rüzgar hızı:12 km/h
Rüzgar yönü:12° KKD
Nem Oranı:79%
Yağış:70%
Gün Doğumu:07:27
Gece
Parçalı Bulutlu
8°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:1 km/h
Rüzgar yönü:1° K
Nem Oranı:79%
Yağış:10%
Gün Batımı:18:24
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
22 Ekim 2014 Çarşamba 07:00

İstanbul - 5 Günlük Hava Tahmini


Istanbul
Çarşamba
Gün
Güneşli
20°C
Güneşli
Rüzgar hızı:222 km/h
Rüzgar yönü:222° GB
Nem Oranı:60%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:23
Gece
Açık
17°C
Açık
Rüzgar hızı:188 km/h
Rüzgar yönü:188° G
Nem Oranı:67%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:13
Perşembe
Gün
22°C
Rüzgar hızı:145 km/h
Rüzgar yönü:145° GD
Nem Oranı:64%
Yağış:20%
Gün Doğumu:07:23
Gece
16°C
Rüzgar hızı:221 km/h
Rüzgar yönü:221° GB
Nem Oranı:73%
Yağış:40%
Gün Batımı:18:13
Cuma
Gün
19°C
Rüzgar hızı:143 km/h
Rüzgar yönü:143° GD
Nem Oranı:67%
Yağış:10%
Gün Doğumu:07:23
Gece
15°C
Rüzgar hızı:65 km/h
Rüzgar yönü:65° DKD
Nem Oranı:76%
Yağış:90%
Gün Batımı:18:13
Cumartesi
Gün
16°C
Rüzgar hızı:62 km/h
Rüzgar yönü:62° DKD
Nem Oranı:84%
Yağış:100%
Gün Doğumu:07:23
Gece
12°C
Rüzgar hızı:28 km/h
Rüzgar yönü:28° KKD
Nem Oranı:88%
Yağış:90%
Gün Batımı:18:13
Pazar
Gün
14°C
Rüzgar hızı:16 km/h
Rüzgar yönü:16° KKD
Nem Oranı:81%
Yağış:90%
Gün Doğumu:07:23
Gece
11°C
Rüzgar hızı:30 km/h
Rüzgar yönü:30° KKD
Nem Oranı:82%
Yağış:90%
Gün Batımı:18:13
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
22 Ekim 2014 Çarşamba 07:00

Ankara - 5 Günlük Hava Tahmini


Ankara
Çarşamba
Gün
Parçalı Bulutlu
21°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:197 km/h
Rüzgar yönü:197° GGB
Nem Oranı:29%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:06
Gece
Açık
7°C
Açık
Rüzgar hızı:146 km/h
Rüzgar yönü:146° GD
Nem Oranı:68%
Yağış:0%
Gün Batımı:18:00
Perşembe
Gün
Parçalı Bulutlu
22°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:170 km/h
Rüzgar yönü:170° G
Nem Oranı:58%
Yağış:0%
Gün Doğumu:07:06
Gece
Parçalı Bulutlu
10°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:160 km/h
Rüzgar yönü:160° GGD
Nem Oranı:74%
Yağış:20%
Gün Batımı:18:00
Cuma
Gün
17°C
Rüzgar hızı:158 km/h
Rüzgar yönü:158° GGD
Nem Oranı:79%
Yağış:60%
Gün Doğumu:07:06
Gece
Parçalı Bulutlu
7°C
Parçalı Bulutlu
Rüzgar hızı:99 km/h
Rüzgar yönü:99° D
Nem Oranı:91%
Yağış:20%
Gün Batımı:18:00
Cumartesi
Gün
17°C
Rüzgar hızı:135 km/h
Rüzgar yönü:135° GD
Nem Oranı:81%
Yağış:70%
Gün Doğumu:07:06
Gece
7°C
Rüzgar hızı:94 km/h
Rüzgar yönü:94° D
Nem Oranı:92%
Yağış:70%
Gün Batımı:18:00
Pazar
Gün
16°C
Rüzgar hızı:8 km/h
Rüzgar yönü:8° K
Nem Oranı:80%
Yağış:70%
Gün Doğumu:07:06
Gece
8°C
Rüzgar hızı:64 km/h
Rüzgar yönü:64° DKD
Nem Oranı:90%
Yağış:60%
Gün Batımı:18:00
SıcaklıkGündüz sıcaklığı en yüksek sıcaklığı, Gece sıcaklığı ise en düşük sıcaklığı değerini belirtir.
The Weather Channel
22 Ekim 2014 Çarşamba 07:00

Her türlü görüşünüz bizim için son derece önemli.
Bu servis sizin katkılarınızla büyüyecek.
Tüm öneri, eleştri ve merak ettikleriniz için bize:

Telefon: + 90 232 422 62 22

EPosta: bilgi@mansettenhaberler.com

ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,
Evrenel yazılım hizmetleri